Strona 1 z 1
pomocy !!!
: sob maja 05, 2007 04:13
autor: zen
witam. jestem posiadaczem mk 1 cabrio i chialem cos z tym zrobic jednak najtanszym kosztem, wiec znalazelem na allegro chyba, zawieszenie kompletne tzn 4sprezyny prawdopodonie60/80 o ile takie oznaczenie jest mozliwe
+ 4 amory o skroconym skoku za 700 wiec myslalem ze bedzie ok, jednak problem pojawia sie dosyc szybko sprezyny sa widac krotsze, jednak amortyzator ma tak twardosc jak seryjny(mierzone sila miesni) i na domiar zlego rozpreza sie jak seria.. ok idzmy dalej, dokupilem do przodu nowe poduszki do kompletu oraz tuleje kapturki na sprezyny zostaly stare, wiec teraz mozntaz, skladam to a tu o dziwo sprezyny sa tak krotkie ze nawet nie musze ich sciskac aby calos poskladac, wchodza luzno wiec gorne pduszki zakrecam bez problemu gdyz nie napieraja na nie sprezyny, calos wyglada conajmniej dziwnie, jeseli mialo to byc twardzsze i nizsze zawieszenie. prosze pomozcie, bo nie wiem czy to normalneczy jakis bubel mi ktos pocisnal. pozdrawiam gg 6012757
[ Dodano: 05 Maj 2007 04:15 ]
zen, tak wyglada sprawa z przodu, a tyl nie zapowiada sie lepiej
: sob maja 05, 2007 09:59
autor: Łuki
z tego co piszesz, to wychodzi, że sprężyny są faktycznie 80/60 ale amorki są seryjne
miałem kiedyś podobną sytuacje z autem koleżki... ja radziłbym pozbyś sie tego i kupić cały kit (jak coś to mam 60/40 na sprzedaż
)
: ndz maja 06, 2007 11:20
autor: nowy13
Łuki pisze:ja radziłbym pozbyś sie tego i kupić cały kit
Popieram. Jeździłem na springach i zwykłym amorku = tragedia.
: ndz maja 06, 2007 12:14
autor: *daniel*
też jeżdziłem na seryjnym amorze i sportowych springach i byłą katastrofa
dokup sportowe amory i bedzie ok
ale zprawdż może jakiś szpec poucinał zwoje w tych springach żeby z 40/40 zrobic z 80/60 są też tacy artyści
: ndz maja 06, 2007 23:35
autor: zen
tzn tak ja nie wiem czy te amorki to seria, jednak posiadam obawy czy sa sportowe, poniewaz skrecajac przod tzn mcphersona w seryjnym zawiasie aby zalozyc gorne poduszki amora nalezalo sprezyne calkiem mocno scisnac zalozyc poduszke dorecic i rozprezzyc sprezyne, a gdy skladalem to to nalozylem sprezyne nie uzywajac sciskow, poprostu teleskop amora wychodzi na wysokosc jak w serii i ta sprezyna jest slabo docisnieta, nie wiem czy to jest zle czy dobrze, a kupilem caly komplet jako nowy sportowy o to przylkad stronki z podobnym zawiasem
http://moto.allegro.pl/item191458588_za ... 60_60.html
: pn maja 07, 2007 07:43
autor: Łuki
z Twojego opisu wychodzi, że masz serie amortyzator na krótkiej sprężynie
poszukaj oznaczeń na amortyzatorze i wtedy można myśleć co dalej, ale w obecnej sytuacji będzie dobijało Ci zawieszenie i wkońcu może wyrwać amortyzator, albo go uszkodzić... albo kupuj krótsze amortyzatory od Mentosa (VenomcarZ) albo pchaj to co masz i kup cały kit
: pn maja 07, 2007 18:34
autor: zen
tzn tak oznaczenie na na amortyzatorze evostvwo7h
: pn maja 07, 2007 20:47
autor: Marcel 08
wcale nie ma tragedii i da sie na tym jezdzic .... nie jest to ideał, ale jak chcesz TANIM KOSZTEM to mozna to zrobic, ale amortyzator seryjny ci padnie szybciej
bardzo fajnie współpracuje zestawa GT CUP bez regulacji twardości cos podobnego jak pokazujesz powyzej
tutaj masz 2-3 opinie n/t zawieszenia
http://www.mk1cabrio.mojeforum.net/viewtopic.php?t=74