Strona 4 z 4

: pn paź 30, 2006 17:43
autor: *daniel*
hmm powiem tak najpierw dowiedz sie czy ta zawieszka jest do mk1 cabrio bo pisze tylko ze do mk1 :bajer:, w sumie mk1 a mk1 cabrio zawias to tosamo ale jak wiadomo cabrio jest cięzsze i niewiadomo jak będzie zachowywał sie na zawiasie dedykowanym do mk1!!firmy tez zabardzo niekojarze ale ja na twoim miejscu zainwestował bym w nawa zawieche :food: przynajmniej wiesz co masz a tu załorzysz i auto będzie miało za kazdej strony inana glebe :? i będzie nierówno stać niewspominając o tym żę możę być wyrypane itd!!ale to twoja decyzja ja jestm tego zdania żę zawieszka nowa bo nasze drogi każdy wie jakie są!!!pozdro :pub: aaaa.... noi cena też niejest małą jak widać :bajer:

: pn paź 30, 2006 20:14
autor: Domier
nie no cena jest wg mnie za duza to tez zaproponowalem mu duzo mniej.

: sob gru 02, 2006 18:17
autor: skolu
Czy jeteście mi w stanie powiedzieć z jakim "et" wejdą do nas czyli do mk.I cabrio felgi 7 calowe 15 ???? Przez wejdą mam na mysli czy też nie będą tarły jak będzie ktoś siedział z tyłu. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź. :)

: sob gru 02, 2006 18:49
autor: Domier
jak masz seryjny zawias to et cos kolo 38-40 zeby nie tarlo o ile dobrze pamietam jezeli nie to niech mnie ktos poprawi

: ndz gru 03, 2006 12:29
autor: *daniel*
tak jak mówi Domier!

felga 16"/8

: ndz gru 10, 2006 14:10
autor: Ruter
Założyłem do mojego mk1 felgi 16” na 8 i do otarcia sprężyny o felgę brakuje ok. 3mm (tył).
Moje pytanie czy zawieszenie gwintowane będzie maiło ta samą średnice sprężyn?? Chcę kupić gwint, ale nie widzę takiego parametru jak średnica sprężyny i nie chodzi mi o jej przekrój. Może ktoś już miał taki problem?? Dzięki



Obrazek

: śr gru 13, 2006 11:08
autor: Boberek
będzie dobrze ja myslałem ze to z przodu bedzie problem a nie z tyłu o tył sie nie martw spręzyna jest spoko mniejsza ;)

: śr gru 13, 2006 20:32
autor: Ruter
Boberek ja je kupie a wrazie co, to diax przynosisz. :bajer:

: pt mar 16, 2007 11:18
autor: timetofly
Witam w planach mam lekkie obnizenie mojego mk1 cabrio i wlasnie mam okazje zamienic swoje sprezynki na springi od mk1 gti. Czy taka operacja podejdzie? Zalezy mi jedynie na delikatnym puszczeniu go w dol. No i jak sprawa ma sie z twardoscia sprezyn, bo wkoncu cabrio swoje wazy w porownaniu do mk1 hardtopa :chytry: , coby mnie nie bujalo zanadto na zakretach. Z gory dzieki za odpowiedz.

: pt mar 16, 2007 11:30
autor: *daniel*
ja bym na twoim miejscu nizakłądał springów od mk1 spasować zpasują ale cabrio jest dużo cięższe jak wiesz może być tak że tył ci bardziej klapnie itd ale najlepiej poszukaj czegoś dedykowanego tylko do mk1 cabrio będziesz miał wtedy pewność że będzie ok 40/40 to będzie lekkie obniżęnie :)