Strona 2 z 6

: pn paź 30, 2006 23:08
autor: Domier
to jest ten z gti 8V 115KM? wg mnie najlepiej KRa. mocy na cabrio styknie a wydaje mi sie ze mniej problemow z KR. tak przynajniej slyszalem

: pn paź 30, 2006 23:45
autor: nowy13
z vr będziesz troche przejść, ale życze powodzenia

: wt paź 31, 2006 00:46
autor: darco2
Domier pisze:to jest ten z gti 8V 115KM? wg mnie najlepiej KRa. mocy na cabrio styknie a wydaje mi sie ze mniej problemow z KR. tak przynajniej slyszalem
Tak to jest 8v 115KM ten montowny w mk3 lub seacie.Wydaje mi sie ze jest lepszym rozwiazanie i troszke nowszym niz KR.Ciekawe jak by sie to zbieralo ma ktos moze jakies namiary na mk1 cabrio z takim silniczkiem??

: wt paź 31, 2006 10:38
autor: MARKO84
witka
no pracy będzie odcholery i jeszcze trochę. jak będą problemy to może to potrwać mawet miesiąc.
Fotki są na tej stronie (autka) http://www.golfcabrio.pl/images/marko84/marko84.htm
a fotki silnika i prac będe robił na bieżąco.
cowam powiem to wam powiem ale pod mache jak będzie VR6 to już nawet palec nie wejdzie.
Pozdrawiam i dzięki za otuchy.

: wt paź 31, 2006 11:27
autor: Łuki
2 ale co do auta:
-w 1993 roku nie produkowali mk1 cabrio chyba
-nie ma tam felg 17"

: wt paź 31, 2006 12:35
autor: nowy13
były w 1993r ;)

: wt paź 31, 2006 12:59
autor: Łuki
no to przepraszam :)
myślałem że do końca 91' tylko
padam na kolana :)

: wt paź 31, 2006 16:47
autor: piotrek1712
bardzo odwazny tuning tej jedynki... nie sadzisz, ze poszedles w zlym kierunku? :hmm:

co do swapa to czekam na efekty i fotki, bo to dosc ciekawy temat ;]

: wt paź 31, 2006 18:40
autor: Domier
darco2 pisze:
Domier pisze:to jest ten z gti 8V 115KM? wg mnie najlepiej KRa. mocy na cabrio styknie a wydaje mi sie ze mniej problemow z KR. tak przynajniej slyszalem
Tak to jest 8v 115KM ten montowny w mk3 lub seacie.Wydaje mi sie ze jest lepszym rozwiazanie i troszke nowszym niz KR.Ciekawe jak by sie to zbieralo ma ktos moze jakies namiary na mk1 cabrio z takim silniczkiem??
Darco ja mam namiary :) znajomy takim smiga tylko ze nie cabrio a zwykla jedynka. Scigalem sie z tym nawet to heh nie dal rady mojemu 2H ale jeszcze podobno w fazie strojenia to mzoe da rade. Jak tym jechalem to musze przyznac ze niezle idzie tylko cos nie mogl do 3 zlapac przyczepnosci i srednio sie tym scignac.

gg:5950511

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 17:45 ]
o moj stworzycielu.... czy to jest to mk I ktore powstalo z

Obrazek

skrzywidziles to auto. Pewnie cie obraze ale to auto zalicza sie do wiejskiego tuningu. Czarny byl piekny i jeszcze te fele. Zaloz mu fabryczne zderzaczki bo ladniejszych jak fabryczne nie widzialem. zerwij winyle, wywal blache, no i spojler... do cabrio taki spojler? no ale kazdy robi jak chce.

a te felaski oryginalne nie chcesz moze sprzedac? to sa 15". Jak tak bylbym zainteresowany. pozdro

: śr lis 01, 2006 01:11
autor: darco2
Domier pisze:
darco2 pisze:
Domier pisze:to jest ten z gti 8V 115KM? wg mnie najlepiej KRa. mocy na cabrio styknie a wydaje mi sie ze mniej problemow z KR. tak przynajniej slyszalem
Tak to jest 8v 115KM ten montowny w mk3 lub seacie.Wydaje mi sie ze jest lepszym rozwiazanie i troszke nowszym niz KR.Ciekawe jak by sie to zbieralo ma ktos moze jakies namiary na mk1 cabrio z takim silniczkiem??
Darco ja mam namiary :) znajomy takim smiga tylko ze nie cabrio a zwykla jedynka. Scigalem sie z tym nawet to heh nie dal rady mojemu 2H ale jeszcze podobno w fazie strojenia to mzoe da rade. Jak tym jechalem to musze przyznac ze niezle idzie tylko cos nie mogl do 3 zlapac przyczepnosci i srednio sie tym scignac.

gg:5950511

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 17:45 ]
o moj stworzycielu.... czy to jest to mk I ktore powstalo z

Obrazek

skrzywidziles to auto. Pewnie cie obraze ale to auto zalicza sie do wiejskiego tuningu. Czarny byl piekny i jeszcze te fele. Zaloz mu fabryczne zderzaczki bo ladniejszych jak fabryczne nie widzialem. zerwij winyle, wywal blache, no i spojler... do cabrio taki spojler? no ale kazdy robi jak chce.

a te felaski oryginalne nie chcesz moze sprzedac? to sa 15". Jak tak bylbym zainteresowany. pozdro
:okej: To w cabrio bedzie tez ladnie sie zbierac.Nie mam jeszcze nawet cabrio ale mam zamiar zakupic takie cudo i rozpoczac maly projekcik wlasnie od swapu.Rozumiem ze te gg to namiat do kolegi z wlasnie takim silniczkiem 2,0 2e

: śr lis 01, 2006 07:29
autor: MARKO84
Domin co do samochodu to takim go sobie wyobrażałem i takim zostanie (na real wyglada ładniej jak na zdjeciu).

Co do Swap'a to poszukuje skrzyni do tego VR6 2.8 (z radości ją zajeździłęm w passku) jakaby ktoś dał jakiś namiar do kogoś kto ma, to bede wdzięczny.

A co do felg to są na chandel. Oryginalne 15' VW i mam do nich nówka kąplet opon letnich Goodyear Eagle F1 na gwarancji jeszcze ok 5 lat (przejechałem na nich 2000km) i zimówki Fuldy. cena..... i tu jet znak zapytania!!!! nie oddam ich z oponami za mniej jak 1400zł z racji tego że za letnie zapłaciłem 812zł.

Pozdro

: śr lis 01, 2006 14:58
autor: Domier
a bez oponek nie chcesz sprzedac? :)

: czw lis 02, 2006 02:47
autor: darco2
Obrazek
To bylo piekne cabrio,przepraszam ale moja opinia jest taka sama ze autko zastalo ukarane :( tjunigiem

: czw lis 02, 2006 21:16
autor: speeds
MARKO84 pisze:radości ją zajeździłęm
widac chłopie ze nie masz serca do samochodu. Szkoda ze taki dobry ,żadki rocznik (bo produkowany tylko do marca 93) został tak uszkodzony. Nie robil bym swapa jezeli i tu (byc moze) chcesz ten silnik zajezdzac. A co do projektu cabrio...
Osobiscie bym się wstydzil tym gdzies pokazac. Wiem ze to twoje auto i twoja kasa ale stary z czego ci sie taki projekt zrodził. Porażka !