Działa Całkiem ładnie się zbiera Już nim jeździłem.
[youtube][/youtube]
Teraz lakier, układ wydechowy, odwszanie tapicerki, dalszy ciąg zabawy z elektryką i przedni układ hamulcowy... a jak mnie podkusi to jeszcze renowacja dachu i nowy zawias
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: pt kwie 22, 2011 20:16
autor: AdamWalenda
...i klip z przejazdu próbnego:
[youtube][/youtube]
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: sob kwie 23, 2011 12:38
autor: AdamWalenda
Nowe zabawki:
Boczki w pięknym stanie
Pzdr,
[MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: sob kwie 23, 2011 16:36
autor: sas_gti
AdamWalenda, natknąłem się na tigera na sprzedaż na allegro. Miałem wrażenie, że go już gdzieś widziałem
Świetna maszynka projektu Chapmana. Btw. - prawami do marki Caterham (właściciela praw do marki lotus 7 o ile się nie mylę) interesuje się Tony Fernandez - ten od Malezyjskiego Protona i zarazem Lotus Team F1.
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: pn kwie 25, 2011 22:24
autor: AdamWalenda
Tak, jeden z naszych Tigerów na sprzedaż, gdyż w planach budowa AC Cobry ( z motorem od M5 ten pod 500 KM) i Forda GT40 z ponad 4 litrową V-ką
Pzdr,
Decha już cześciowo zazbrojona jeszcze walka z podłączeniem zegarów w środkowej konsoli.
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: pn maja 09, 2011 18:41
autor: AdamWalenda
"SpAjoler" fabryczny załozony, Listewki również Już zaczyna wygladać
Pzdr,
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: czw maja 12, 2011 22:26
autor: AdamWalenda
Dupka zazbrojona
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: śr maja 18, 2011 23:43
autor: AdamWalenda
Ok, jeszcze tylko :/
-Kupić kostki i zamontować zderzak przód
-Zregenerować zaciski
-Wymienić tarcze i klocki
-Zmienić układ wydechowy
-Zrobic przegląd na stacji diagnostyczniej
-Opłacić OC
Konsola już podpięta, zegarki działają
Udało mi się dorwać brakujące elementy:
Atrapka siedzie, ale brakuje jeszcze prawego okulara, na fotce zderzak jeszcze nie skręcony dlatego tak wisi.
Pzdr,
[MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: sob maja 28, 2011 04:34
autor: szypki
Chłopaki powiedzcie która głowica będzie lepsza na blok od GX, czapka od 1,6 K-jetronic o numerze EG czy od 1,8 DX ? do tego planuje albo doprezyc tlokami z 16v albo mocno planowana powierzchnia zeby sprezanie bylo na poziomie ok. 12, wszystko na walku rozrzadu z DX bo podobno jest najlepszy (wysokie wzniosy i odpowiednie czasy) DX napewno ma wieksze zawory od GX, a EG? drugie pytanie dotyczy sondy lambda ktora jak wszyscy wiecie jest w GX, planuje zalozyc kolektor 4-2-1 dedykowany do DX bez miejsca na sonde lambda, co zrobic zeby oszukac sygnal sondy lambda? zalozyc emulator od gazu ?
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: sob maja 28, 2011 17:00
autor: AdamWalenda
Odebrałem wreszcie błotnik ...udało się również dorwać mocowania zderzaka , wiec mordka zazbrojona
Pzdr,
[MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: sob maja 28, 2011 19:02
autor: boges74
JEst zacnie Gratulacje za odratowanie ulepa
Re: [MK1] Cabrio 1.8 GTI DX by WalendaMotorsport
: pn maja 30, 2011 21:12
autor: AdamWalenda
Ok, Gofer praktycznie gotowy, jeszcze tylko OC i układ wydechowy.