Witam.
Jako, że potrzebny jest mi drugi samochód wpadł mi do głowy pomysł, że mogę dzięki temu spełnić swoje dawne marzenie. Pomyślałem, że zamiast szukać jakiegoś "malucha" dla żony kupię sobie trójeczkę cabrio a jej oddam do dyspozycji varianta. Jako, że dojeżdżam do pracy samochodem będzie on przejeżdżał miesięcznie ok 2000 - 2500 km, więc niestety musi mieć sekwencję lub silnik 1z. Jednak jestem mocno ograniczony budżetem 8000zł i na diesla w tej kwocie są marne szanse. W związku z tym mam pytania. Czy za tą kwotę można dostać przyzwoitą trójkę? Na jakie elementy zwrócić uwagę oprócz dachu? Czy jest wogóle sens szukania auta w tej kwocie? No i jak to jest z użytkowaniem cabrio w zimie?
Pytania o trójkę cabrio
Pytania o trójkę cabrio
[b]GOLF GTi W12 650PS[/b]
[img]http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/golfie_gti_concept_side_1638564.JPG[/img]
[img]http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/golfie_gti_concept_side_1638564.JPG[/img]
- elcapitan7
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 23:39
- Lokalizacja: Paczków
Pytania o trójkę cabrio
Sam jeżdżę III cabrio 1.8 z gazem. Pierwsza sprawa, z tego co wiem to w III cabrio są silniki monowtryskowe do których nie założysz sekwencji. Ja założyłem najdroższy gaz jaki można było założyć i kosztował 1500zł, sprawdza się rewelacyjnie a spalanie to 10l/100km. Co mogę poradzić- nie kupuj z dachem elektrycznym ( pewnie zaraz mnie wyśmieją ) dlaczego tak mówię? Otóż- aby złożyć dach i tak musisz mieć wyłączony samochód ( tylko kluczyk w stacyjce ), ręcznie jest szybciej, ja np mam pokrowiec na złożony dach więc i tak wysiadam z auta żeby go założyć i co najważniejsze nie ma żadnej elektryki ( jeśli padnie Ci pompa to 800zł nie twoje) Tyle co do dachu. Z resztą musisz patrzeć tak jak na zwykłą trójkę, czyli progi, doły błotników no i techniczne sprawy. Mam nadzieję, że trochę pomogłem.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=30&t=399775" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:19
- Lokalizacja: Inowłódz / Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Pytania o trójkę cabrio
elcapitan7, mylisz się! MK3 Cabrio było oferowane z 2.0 8V 115bhp, a to jest silnik na wielopunktowym wtrysku sterowanym elektronicznie.
spajrek, przede wszystkim sprawdź czy daszek równo dolega do uszczelki przy szybie przedniej. Np. chodzi o to czy z lewej strony zachodzi na słupki a z prawej nie dolega do uszczelki. Jak już zobaczysz, że jest równo. Sprawdź regulacje zamków dachu. Jeśli jest na skrajnych ząbkach to nie za dobrze świadczy o samochodzie, ale może to być wynikiem głupiego właściciela/mechanika który ustawił tak regulacje i wielokrotnie zamykając dach przez siłę wygniótł uszczelkę. Sprawdź wszystkie uszczelki przy dachu na i poszycie dachu. Co do rdzy to progi w cabrio nie rdzewieją. Progi są zupełnie inne niż w hatchbackach, większe i niższe. Z klapą też nie ma takich problemów jak w zwykłych trójkach. Rdza pojawia się głównie na rantach błotników i dolnych częściach błotników. A tak to lukaj jak przy każdym aucie. Fajnie jakby miał windshota (witrołap), przydatny gadżet i elektryczne szybki. Z windshotem to jest tak, że jak jest w górze to dobre prędkości można osiągać bez dachu bez nadwyrężania siebie. Klima jakby była to też fajna sprawa, czasami nawet przy jeździe bez dachy się przydaje jak na przykład zatrzymasz się w kolejce do świateł na na zewnątrz 30-35 stopni. Ja polecam cabrio. Sam kupiłem w kwietniu i nie wiem czy udałoby mi się kupić zwykłą trojkę w takim stanie i z takim przebiegiem w takiej cenie. Poza tym cabrio to bardzo fajna sprawa. Życzę udanych zakupów. Jakbyś miał jakieś pytania dotyczące cabrio to wal śmiało.
spajrek, przede wszystkim sprawdź czy daszek równo dolega do uszczelki przy szybie przedniej. Np. chodzi o to czy z lewej strony zachodzi na słupki a z prawej nie dolega do uszczelki. Jak już zobaczysz, że jest równo. Sprawdź regulacje zamków dachu. Jeśli jest na skrajnych ząbkach to nie za dobrze świadczy o samochodzie, ale może to być wynikiem głupiego właściciela/mechanika który ustawił tak regulacje i wielokrotnie zamykając dach przez siłę wygniótł uszczelkę. Sprawdź wszystkie uszczelki przy dachu na i poszycie dachu. Co do rdzy to progi w cabrio nie rdzewieją. Progi są zupełnie inne niż w hatchbackach, większe i niższe. Z klapą też nie ma takich problemów jak w zwykłych trójkach. Rdza pojawia się głównie na rantach błotników i dolnych częściach błotników. A tak to lukaj jak przy każdym aucie. Fajnie jakby miał windshota (witrołap), przydatny gadżet i elektryczne szybki. Z windshotem to jest tak, że jak jest w górze to dobre prędkości można osiągać bez dachu bez nadwyrężania siebie. Klima jakby była to też fajna sprawa, czasami nawet przy jeździe bez dachy się przydaje jak na przykład zatrzymasz się w kolejce do świateł na na zewnątrz 30-35 stopni. Ja polecam cabrio. Sam kupiłem w kwietniu i nie wiem czy udałoby mi się kupić zwykłą trojkę w takim stanie i z takim przebiegiem w takiej cenie. Poza tym cabrio to bardzo fajna sprawa. Życzę udanych zakupów. Jakbyś miał jakieś pytania dotyczące cabrio to wal śmiało.
Rolling Stones Cabriolet '95
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości