[mk1] Problem z obrotami
[mk1] Problem z obrotami
Mam problem z obrotami wymienilem silnik krokowy lambde , no i przewody , palec , kopulke zeby byl komplet co to moze byc? przepluwomierz czyscilem przepustnica nie tnie sie
[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]
Pale fure no i oczywiscie obrotki w gore i stale sie trzymaja (i to tak dobrze ze juz mozna nawet strzelic ze sprzegla na swiatlach) wszystko sprawdzalem i nie wiem co to moze byc , innych objaw nie ma . myslalem ze to krokowy wymienilem i lipa , auto po wymianie krokowca gaslo po 4s wymienilem kopulke bo juz byla przepalona no to zeby byl komplet wymienilem , palec i przewody . Nastepnie wymienilem lambde na nowa orginalna do mojego silnika 1.8 2h pelny wtrysk . wyczyscilem jeszcze przepluwomierz i jest to samo . mozliwe ze wtryski są brudne lub czojnik od temperatury ktory wysyla impuls silnikowi ze jest zimny i chodzi na ssaniu? auto ma przejechane 128tys stal z 4 5 lat czasem byl przepalany
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 12:20 przez szpieg33, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]
a ile tych obrotów trzyma? miałem kiedys taki problem w mk1 i okazał sie banalnie prosty gdyż śróbka regulacji obrotów umieszczona na kolektorze ssącym sie wykręciła i zaginęła , auto trzymało ok 2000obr/min a po wkręceniu śróbki wszystko wróciło do normy, mam nadzieje że też rozwiążesz swój problem, pozdr
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 12:42 przez vr6syncro, łącznie zmieniany 2 razy.
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
WooW to wysoko sie wkreca chlopak ja z swoim 2H nie mialem takiego problemu ale co do obiaw twoich to obstawiam krokowy (ale jak mowisz ze wymieniony na nowy i dalej lipa) to przepływomierz... i to raczej na 85% bedzie to bo zeby silnik sie tak wysoko wkrecal to muisi dostawac tez sporo powietrza... załatw sobie z PB przepływke bo sa takie same i sprawdz!! koszt takiej przepływki to ok 250zl pozdro!
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
Myśle że jak by to był czujnik temp płynu chłodzącego to by Ci go zalewało i motor nie chodził by równo tylko szarpało by nim bo ja miałem taki przypadek. A krokowy zmieniłeś na identyczny o tym samym nr? Bo mi kiedyś tez wysoko trzymał obroty i zmieniłem krokowy bo miałem taki w szafce tylko o innym nr i okazało się że jest jeszcze gorzej.Umyłem dobrze stary i założyłem puźniej wyregulowałem obroty na przepustnicy z tyłu jest śruba do regulacji wolnych obrotów.
K
A
R
M
A
N_______
A
R
M
A
N_______
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 18:30
- Lokalizacja: legionowo
siema,jaki czujnik temp płynu chłodzącego kupiles do swojego cabrio -podaj mi numer i nazwe.pozdroK2KUBA pisze:Myśle że jak by to był czujnik temp płynu chłodzącego to by Ci go zalewało i motor nie chodził by równo tylko szarpało by nim bo ja miałem taki przypadek. A krokowy zmieniłeś na identyczny o tym samym nr? Bo mi kiedyś tez wysoko trzymał obroty i zmieniłem krokowy bo miałem taki w szafce tylko o innym nr i okazało się że jest jeszcze gorzej.Umyłem dobrze stary i założyłem puźniej wyregulowałem obroty na przepustnicy z tyłu jest śruba do regulacji wolnych obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości