[mk1] Problem z obrotami

Forum miłośników Golfa Cabrio

Moderatorzy: G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
szpieg33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 03, 2008 18:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

[mk1] Problem z obrotami

Post autor: szpieg33 » wt lut 09, 2010 00:10

Mam problem z obrotami wymienilem silnik krokowy lambde , no i przewody , palec , kopulke zeby byl komplet co to moze byc? przepluwomierz czyscilem przepustnica nie tnie sie


[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt lut 09, 2010 11:05

problem z obrotami... a cos wiecej ?? dokładnie opisz co to tam ci sie dzieje :D:D moze cos poradzimy :P


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
szpieg33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 03, 2008 18:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: szpieg33 » wt lut 09, 2010 12:11

Pale fure no i oczywiscie obrotki w gore i stale sie trzymaja (i to tak dobrze ze juz mozna nawet strzelic ze sprzegla na swiatlach) wszystko sprawdzalem i nie wiem co to moze byc , innych objaw nie ma . myslalem ze to krokowy wymienilem i lipa , auto po wymianie krokowca gaslo po 4s wymienilem kopulke bo juz byla przepalona no to zeby byl komplet wymienilem , palec i przewody . Nastepnie wymienilem lambde na nowa orginalna do mojego silnika 1.8 2h pelny wtrysk . wyczyscilem jeszcze przepluwomierz i jest to samo . mozliwe ze wtryski są brudne lub czojnik od temperatury ktory wysyla impuls silnikowi ze jest zimny i chodzi na ssaniu? auto ma przejechane 128tys stal z 4 5 lat czasem byl przepalany
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 12:20 przez szpieg33, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » wt lut 09, 2010 12:20

a ile tych obrotów trzyma? miałem kiedys taki problem w mk1 i okazał sie banalnie prosty gdyż śróbka regulacji obrotów umieszczona na kolektorze ssącym sie wykręciła i zaginęła , auto trzymało ok 2000obr/min a po wkręceniu śróbki wszystko wróciło do normy, mam nadzieje że też rozwiążesz swój problem, pozdr
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 12:42 przez vr6syncro, łącznie zmieniany 2 razy.


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szpieg33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 03, 2008 18:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: szpieg33 » wt lut 09, 2010 12:59

wszystko jest jeszcze probowalem tam poregulowac go ale nic z tego , obroty w granicach 4000-5000obr/min dodam ze te obroty sa stale nie skacza


[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt lut 09, 2010 16:08

WooW to wysoko sie wkreca chlopak :D ja z swoim 2H nie mialem takiego problemu ale co do obiaw twoich to obstawiam krokowy (ale jak mowisz ze wymieniony na nowy i dalej lipa) to przepływomierz... i to raczej na 85% bedzie to bo zeby silnik sie tak wysoko wkrecal to muisi dostawac tez sporo powietrza... załatw sobie z PB przepływke bo sa takie same i sprawdz!! koszt takiej przepływki to ok 250zl :( pozdro! :bigok:


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

K2KUBA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw sty 14, 2010 16:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: K2KUBA » ndz lut 14, 2010 23:19

Myśle że jak by to był czujnik temp płynu chłodzącego to by Ci go zalewało i motor nie chodził by równo tylko szarpało by nim bo ja miałem taki przypadek. A krokowy zmieniłeś na identyczny o tym samym nr? Bo mi kiedyś tez wysoko trzymał obroty i zmieniłem krokowy bo miałem taki w szafce tylko o innym nr i okazało się że jest jeszcze gorzej.Umyłem dobrze stary i założyłem puźniej wyregulowałem obroty na przepustnicy z tyłu jest śruba do regulacji wolnych obrotów. :bajer:


K
A
R
M
A
N_______

kawkalukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 15, 2010 18:30
Lokalizacja: legionowo

Post autor: kawkalukasz » pn lut 15, 2010 18:32

mam takie pytanie w jakiej kolejności podłączyć kable do kopółki



Awatar użytkownika
Robot81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:18
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: Robot81 » czw lut 25, 2010 14:03

K2KUBA pisze:Myśle że jak by to był czujnik temp płynu chłodzącego to by Ci go zalewało i motor nie chodził by równo tylko szarpało by nim bo ja miałem taki przypadek. A krokowy zmieniłeś na identyczny o tym samym nr? Bo mi kiedyś tez wysoko trzymał obroty i zmieniłem krokowy bo miałem taki w szafce tylko o innym nr i okazało się że jest jeszcze gorzej.Umyłem dobrze stary i założyłem puźniej wyregulowałem obroty na przepustnicy z tyłu jest śruba do regulacji wolnych obrotów. :bajer:
siema,jaki czujnik temp płynu chłodzącego kupiles do swojego cabrio -podaj mi numer i nazwe.pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf Cabrio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości