SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!
- PeterCabrio
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 18, 2005 15:40
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
[quote="MARKO84"]Witka NOWY I MARTINI
Jest rozwiązanie waszego problemu.
jeśli słupek od małej szybki nie zachodzi na górną uszczelkę to jest dobrze.
musicie zdjąc tapicere z drzwi i wyregulować maksymalne zamknięcie szyby (opuścić je) ja też tak miałem i dało rade.
NAJPIERW opuście szybę do połowy.
Jak zdejmiecie obicie bodajże gdzieś na środku jest taki nieduży sówak (nakrętka) którą można obniżyć i podwyżyć. Luzujecie ją i obniżacie troszkę, po czym przykręcacie i podnoszac szybe do góry sprawdzicie gdzie dojdzie do końca. jeśli będzie za wysoko znowu spuszczacie szybę do połowy luzujecie śrubkę i opuszczacie. przykręcacie i sprawdzacie. jeśli szyba nie dojdzie dość wysoko opuszczacie szybe do połowy, luzujecie śróbkę i ja podnosicie. próbujcie do skutku aż będzie dobrze.
no dokladnie ja to przerabiałem jesienia i drzwi od pasazera to sobie zrobilem ale u kierowcy to nie moge dojsc do ladu z tym jak nie ma szczeliny u gory to sie robi z boku i zawsze cos dmucha
Jest rozwiązanie waszego problemu.
jeśli słupek od małej szybki nie zachodzi na górną uszczelkę to jest dobrze.
musicie zdjąc tapicere z drzwi i wyregulować maksymalne zamknięcie szyby (opuścić je) ja też tak miałem i dało rade.
NAJPIERW opuście szybę do połowy.
Jak zdejmiecie obicie bodajże gdzieś na środku jest taki nieduży sówak (nakrętka) którą można obniżyć i podwyżyć. Luzujecie ją i obniżacie troszkę, po czym przykręcacie i podnoszac szybe do góry sprawdzicie gdzie dojdzie do końca. jeśli będzie za wysoko znowu spuszczacie szybę do połowy luzujecie śrubkę i opuszczacie. przykręcacie i sprawdzacie. jeśli szyba nie dojdzie dość wysoko opuszczacie szybe do połowy, luzujecie śróbkę i ja podnosicie. próbujcie do skutku aż będzie dobrze.
no dokladnie ja to przerabiałem jesienia i drzwi od pasazera to sobie zrobilem ale u kierowcy to nie moge dojsc do ladu z tym jak nie ma szczeliny u gory to sie robi z boku i zawsze cos dmucha
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn sty 16, 2006 00:37
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Lepiej sie nie baw w obstawianie, tylko jako "swietny tuner" wejdz pod auto i po spuszczeniu plynu chlodzacego zdejmij pompe wspomagania ukl. kierowniczego, odkrec kolanko pompy cieczy chlodzacej, pod nim bedzie termostat - WYMIEN GO, w 20min Kosztuje grosze, a ty chyba "dziadujesz" miales na "tunowanie..." a pie... nie mozesz wymienic chociazby profilaktycznie-kup orginal, jesli bedzie dalej nie tak to pojawia sie kolejne pytanie czy wymieniles w pompie sama "wkladke" czy korpus i srodek, czesto jest tak ze korpus jest "wypiaskowany od syfu...
P.S Auto najpierw musi byc sprawne technicznie a puzniej moze zaczac wygladac...
Pozdrooo i powodzenia
P.S Auto najpierw musi byc sprawne technicznie a puzniej moze zaczac wygladac...
Pozdrooo i powodzenia
<<<Philip Point - Rally Garage>>>
dzieki bardzo.....w poniedzialek rozbiore i spróbuje wyregulować.....na majówie masz u mnieMARKO84 pisze:Witka NOWY I MARTINI
Jest rozwiązanie waszego problemu.
jeśli słupek od małej szybki nie zachodzi na górną uszczelkę to jest dobrze.
musicie zdjąc tapicere z drzwi i wyregulować maksymalne zamknięcie szyby (opuścić je) ja też tak miałem i dało rade.
NAJPIERW opuście szybę do połowy.
Jak zdejmiecie obicie bodajże gdzieś na środku jest taki nieduży sówak (nakrętka) którą można obniżyć i podwyżyć. Luzujecie ją i obniżacie troszkę, po czym przykręcacie i podnoszac szybe do góry sprawdzicie gdzie dojdzie do końca. jeśli będzie za wysoko znowu spuszczacie szybę do połowy luzujecie śrubkę i opuszczacie. przykręcacie i sprawdzacie. jeśli szyba nie dojdzie dość wysoko opuszczacie szybe do połowy, luzujecie śróbkę i ja podnosicie. próbujcie do skutku aż będzie dobrze.
POZDRO
[ Dodano: 02-03-2006, 21:14 ]
a i jeszcze jedno NOWY jest tam gdzieś ustawienie poziome szyby ale niewiem gdzie, musisz poszukać.
POZDRO
[ Dodano: 02-03-2006, 21:19 ]
NOWY jak znajdziesz czas na poświetlenie to będe bardzo wdzięczny!!!!
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
witam ja mam sprawe co do mk3 cabrio zakladam sprzet do autka i chciałbym go jakos wygłuszyc jak myslicie czym najlepiej to zrobic i jak???i czy w tylne boczki mozna załozyc głosniki 6*9 owalne???i nie wiem czy nie bedzie to przeszkadzało w opuszczaniu tylnich szyb ???prosze o rade pozdrawiam
[img]http://img465.imageshack.us/img465/425/logotp3.jpg[/img]
- kolanek
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:20
- Lokalizacja: jarocin/norwich
- Kontakt:
jezeli chodzi o wygluszanie to zapytaj chlopakow w dziale car audio. a odnosnie owalnych glosnikow w tylnych boczkach to ja bym ich tam nie zakladal bo:
1. tylne boczki nie sa zbyt stabilne - to jest tylko jakas taka celulozowa masa pokryta materialem. trzyma sie to wszystko tylko na kilku zatrzaskach. wiec dzwiek nie bedzie zbyt dobry przy bardzo elastycznych boczkach.
2. musialbys zbudowac specjalne kosze trzymajace na sztywno te glosniki
3. boczki z tylu sa tak powyginane w przestrzeni ze dosc trudno znalezc plaska powierzchnie wielkosci glosnika 9x6"
4. owalne glosniki nie sa uwazane za glosniki dobrej jakosci - glosnik powinien byc okragly
5. z tego co troche poczytalem zasady budowania dobrego audio, dzwiek sredni i wysoki powinien do ciebie dochodzic raczej z przodu wiec lepiej byloby zalozyc jakies dobre odseparowane glosniki w wytlumione drzwi.
generalnie z tylu trudno jest zalozyc duze glosniki ktore beda w jakims stopniu efektywnie graly. jezeli bedziesz chcial umiescic te 6x9" nad podlokietnikiem wyprofilowanym w boczku (tak jak ja mam 11cm wysokie tony) to napewno sie nie zmieszcza przez blache ktora jest na glebokosci >10 cm.
jezeli bedziesz chcial wsadzic te glosniki pod profil "podlokietnika" w boczku, wtedy zmiescisz sie spokojnie na glebokosc - na tej wysokosci jest otwor w blasze (otwor montażowy do mechaniki szyb) i jest duzo luzu. tyle ze pasazerowie siedzacy z tylu (dla ktorych muzyka z tych glosnikow ma glownie grac) beda dostawac dzwiekiem po udzie.
mam nadzieje ze w pewnym stopniu chociaz pomoglem
pozdraVWiam!
1. tylne boczki nie sa zbyt stabilne - to jest tylko jakas taka celulozowa masa pokryta materialem. trzyma sie to wszystko tylko na kilku zatrzaskach. wiec dzwiek nie bedzie zbyt dobry przy bardzo elastycznych boczkach.
2. musialbys zbudowac specjalne kosze trzymajace na sztywno te glosniki
3. boczki z tylu sa tak powyginane w przestrzeni ze dosc trudno znalezc plaska powierzchnie wielkosci glosnika 9x6"
4. owalne glosniki nie sa uwazane za glosniki dobrej jakosci - glosnik powinien byc okragly
5. z tego co troche poczytalem zasady budowania dobrego audio, dzwiek sredni i wysoki powinien do ciebie dochodzic raczej z przodu wiec lepiej byloby zalozyc jakies dobre odseparowane glosniki w wytlumione drzwi.
generalnie z tylu trudno jest zalozyc duze glosniki ktore beda w jakims stopniu efektywnie graly. jezeli bedziesz chcial umiescic te 6x9" nad podlokietnikiem wyprofilowanym w boczku (tak jak ja mam 11cm wysokie tony) to napewno sie nie zmieszcza przez blache ktora jest na glebokosci >10 cm.
jezeli bedziesz chcial wsadzic te glosniki pod profil "podlokietnika" w boczku, wtedy zmiescisz sie spokojnie na glebokosc - na tej wysokosci jest otwor w blasze (otwor montażowy do mechaniki szyb) i jest duzo luzu. tyle ze pasazerowie siedzacy z tylu (dla ktorych muzyka z tych glosnikow ma glownie grac) beda dostawac dzwiekiem po udzie.
mam nadzieje ze w pewnym stopniu chociaz pomoglem
pozdraVWiam!
Co do wygłuszenia to są w castoramie maty chyba 15cm x 10m z folią aluminiową lub 30cm x 10m na foli aluminiowej jest to mata bitłumiczna stosowana w budownictwie ale świetnie sie nadaje do wygłuszania auta. Bardzo dużo ludi nią wygłuszało auta i są zadowoleni. Między innymi ja
Koszt ok 70-100zł w zależności od szerokości maty
[ Dodano: Nie Mar 05, 2006 02:07 ]
Poszukaj o tym w dziale car audio jest tam tego sporo.
Koszt ok 70-100zł w zależności od szerokości maty
[ Dodano: Nie Mar 05, 2006 02:07 ]
Poszukaj o tym w dziale car audio jest tam tego sporo.
dzieki kolanek za porade stwierdzilem ze sam nic nie bede robił!!jestem umowiony w tygodniu we włoclawku do caraudio i mozliwe ze skusze sie na nagłsnienie sprzetem w firmie!!!zobaczymy jeszcze ile kaski zawołaja za sprzecik z robocizna :)pozdrawiam
[img]http://img465.imageshack.us/img465/425/logotp3.jpg[/img]
WITOJCIE WITOJCIE I POSŁUCHOJCIE!!!!
hehehehe
Odnośnie mojego problemu z nagrzewaniem!!! Muszę przyznać że propozycje typu termostaty i wszystkie inne zostały wczoraj obalone (bez urazy).
Uprzejmie stwierdzam że jażdze już w ciepłym Miękko Dachowcu.
Przyczyna Była ŚMIESZNA !!!!!
Otóż istnieje takie coś jak zawór przepływu płynu przed nagrzewnicą i jak się okazało linka która tym steruje zsunełe się troche (dokładnie osłonka linki) i zawór nie otwierał się do końca.
Ale mam też złą wiadomość gdyż tego samego dnia zagotowałem Płyn.
Skutki tego wybryku niesą mi jeszcze znane gdzyż dopiero dziś zajże pod maskę.
Mimo wszystko dzięki za angażowanie się w pomoc!!!!!!
Pozdro for @ll
hehehehe
Odnośnie mojego problemu z nagrzewaniem!!! Muszę przyznać że propozycje typu termostaty i wszystkie inne zostały wczoraj obalone (bez urazy).
Uprzejmie stwierdzam że jażdze już w ciepłym Miękko Dachowcu.
Przyczyna Była ŚMIESZNA !!!!!
Otóż istnieje takie coś jak zawór przepływu płynu przed nagrzewnicą i jak się okazało linka która tym steruje zsunełe się troche (dokładnie osłonka linki) i zawór nie otwierał się do końca.
Ale mam też złą wiadomość gdyż tego samego dnia zagotowałem Płyn.
Skutki tego wybryku niesą mi jeszcze znane gdzyż dopiero dziś zajże pod maskę.
Mimo wszystko dzięki za angażowanie się w pomoc!!!!!!
Pozdro for @ll
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości