Strona 1 z 1

VW Golf III US 1.8T

: czw gru 30, 2010 03:25
autor: kdz
Zmiany:
- Vento front (robiony od podstaw): grill bez znaczka, wkłady lamp, klosze, maska i listwa pod światłami
- Brak bocznych kierunków
- Brak wycieraczki i znaczka na klapie
- Wycięte boczne wloty w zderzaku przednim, wycięcie poziomych poprzeczek we wlocie centralnym
- Zderzaki i klapa US
- Pomarańczowe kierunki blend i obrysy
- Szyber dach
- Brak zamków w klamkach
- Lakier VW L041
- Nowe lampy przednie z soczewka z diody
- Tylne światła Black Hella
- Uszczelki i panel lines
- Wycięta klapa tylna i maska, system otwierania na teleskopach
- Cienie szyb (przednia i tylna), przyciemniony szyber dach
- Felgi BBS RS 9,5j 16″ z rotorem w kolorze wnętrza
- Maksymalnie obniżone zawieszenie
- Nowy układ wydechowy z nowa końcówka
- Kanał wyłożony osłoną termiczną
- Zbiornik paliwa, dół silnika pochromowany + delikatny wash
- Tarcze hamulcowe na obu osiach
- Spód maski i obicie klapy bagażnika
- Nowe boczki drzwiowe
- Zagłówki tylnej kanapy
- Kratki nawiewów
- Radio Alpine CDA-9883R z panelem malowanym ręcznie (wyjmowany)
- Kierownica od Vipera GTS
- Zegary monitorujące silnik pod descą rozdzielcza na nowym panelu
- Zapięcia pasów
- Tyły foteli z kieszeniami
- Czarna tapicerka (skóra) – brązowe środki foteli
- Zagłówki regulowane na wysięgnikach
- Dorobione pokrętła od ogrzewania
- Szybka na tablicy zegarów
- Dorobione nadkola przed nogami kierowcy i pasażera
- Nowy lewarek zmiany biegów
- Flocking; podłoga, półka bagażnika, ścianki bagażnika, podłoga bagażnika i tyły foteli tylnych
- Sportowe pedały
- 4 głośniki, po jednym w każdym boczku
- Stacyjka i dorobiony włącznik od świateł awaryjnych na kolumnie kierownicy
- Dorobiony bagażnik, półka, BBS RS 16″
- Zdejmowana półka bagażnika i podłoga bagażnika
- Zabudowa bagażnika: subwoofer, 2 wzmacniacze
- Blachy
- Komora silnika + clean look
- Belka przy grillu
- Nowy silnik 1.8T z blokiem 3D 1.8T (swap z Audi TT Welly)
- Nowy kolektor dolotowy
- Dorobienie nowego kolektora wydechowego z większa turbina
- Pokrywa silnika w kolorze wnętrza
- Polerowane orurowanie
- Wychromowany blok silnika
- Intercooler i chłodnica
- Okablowanie, przewody oleju i orurowanie od turbo, stożek
- Skrzynia biegów, prądnica, bagnet oraz filtr oleju
- Polerowany bagnet maski
- Rollbar
- Lotka na klapie

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

VW Golf III US 1.8T

: czw gru 30, 2010 12:13
autor: Yamakashi
Elegancki :D , chociaż nie lubie tych lamp :D

VW Golf III US 1.8T

: pt gru 31, 2010 16:18
autor: DeicidE
No dobra, zacznę od tego że powaliła mnie ilość modeli którą kolega dziś wrzucił.
Jest jedno ujęcie tego modelu na którym widać że coś poszło nie tak przy froncie i masce - to 13 zdjęcie licząc od końca.
Dziwi mnie to tym bardziej, bo widziałem jak kolega położył lakier na jednym z mk2...

Podejrzewam tutaj poważną chorobę modelarską :rotfl:

VW Golf III US 1.8T

: pt gru 31, 2010 16:32
autor: kubcor
Albo nie mam poczucia humoru, albo jestem lamusem, bo nie rozumiem Twoich komentarzy w tematach Kamila :?

VW Golf III US 1.8T

: sob sty 01, 2011 13:28
autor: Yamakashi
Kuba ja też tego nie rozumiem :D LAMUSY !
Jest jedno ujęcie tego modelu na którym widać że coś poszło nie tak przy froncie i masce - to 13 zdjęcie licząc od końca.
Czyli koledze coś w froncie nie pasi.
Dziwi mnie to tym bardziej, bo widziałem jak kolega położył lakier na jednym z mk2...
Co ma front do lakieru ?


:axe: Patrzcie co piszecie , i czy da się to zrozumieć :).

VW Golf III US 1.8T

: sob sty 01, 2011 17:08
autor: DeicidE
No tak, mam specyficzne poczucie humoru.
Tzw "cięty dowcip". :bajer:
Choroba modelarska - w pozytywnym znaczeniu :helm:
Kolega się mocno zaangażował.
Odnośnie tego modelu - problem leży odrobinę po stronie lakieru na masce i odrobinę po stronie frontu.
Pozwoliłem sobie skopiować i zaznaczyć o co mi chodzi - mogę to potem skasować.
Obrazek
Wybaczcie, że nie rozwinąłem wypowiedzi - tutaj przydałaby się oddzielny temat o modelach kolegi kdz

VW Golf III US 1.8T

: ndz sty 02, 2011 12:48
autor: Yamakashi
Na drugi raz pisz wyraźniej :okej:

Re: VW Golf III US 1.8T

: ndz mar 20, 2011 17:26
autor: muody
DeicidE pisze:No tak, mam specyficzne poczucie humoru.
Tzw "cięty dowcip". :bajer:
Choroba modelarska - w pozytywnym znaczeniu :helm:
Kolega się mocno zaangażował.
Odnośnie tego modelu - problem leży odrobinę po stronie lakieru na masce i odrobinę po stronie frontu.
Pozwoliłem sobie skopiować i zaznaczyć o co mi chodzi - mogę to potem skasować.
Obrazek
Wybaczcie, że nie rozwinąłem wypowiedzi - tutaj przydałaby się oddzielny temat o modelach kolegi kdz
A ja tam g**no widzę i mnie nie obchodzą szczegóły typu "o lampa ujeb****a przy cięciu" czy coś w tym stylu :finga:.
Dla mnie liczy się szczegół taki jak bardzo starał się nam pokazać wierność oryginału :cool: A ty mu tutaj dupę za przeproszeniem wystawiasz :grrr:. Oj bardzo nie ładnie :?. A tak w ogóle to nikt nie kuma twoich "ciętych" żartów :wazniak:. Ciekawe czy ty zrobisz taką wierną kopię modelu :smiech2: (sorki zapomniałem że ty robisz modele z materiału ekologicznego :rotfl:).
kdz, bardzo ładnie się postarałeś pokazać nam prawie jak realny modelik ;-)
Pozdrawiam.