Strona 1 z 1

Klamki do Golfa mk2 od Audi 80

: pn mar 26, 2007 12:55
autor: smuda
witam
mam takie pytanko wie moze ktos jak nalezy przerobic klamki od audi aby pasowaly do golfa mk2?
a i jeszcze jedno czy klamki od mk3 pasuja do mk2?
prosze o pomoc i z gory dziekuje.

: pn mar 26, 2007 13:48
autor: Smaczny
smuda pisze:jak nalezy przerobic klamki od audi aby pasowaly do golfa mk2?
Wspawać wraz z reperaturkami (blachą wyciętą wraz z klamkami)
smuda pisze:czy klamki od mk3 pasuja do mk2?
Nie, ale są klamki do MK2 wyglądające i działąjące tak jak w MK3.

: pn mar 26, 2007 15:27
autor: m3tal
Smaczny pisze: Nie, ale są klamki do MK2 wyglądające i działąjące tak jak w MK3.
i takie klamki ma Wilk

a co do tych z Audi - da się, całkiem fajny i popularny patent. tylko najlepiej jest dorwać całe drzwi z audiolki, np. ze złomu i wyciąć sobie wszystko, co trzeba. potem wspawać do siebie i gotowe. btw - najlepiej użyć klamek z tylnych drzwi z audi. tam nie ma zamków, więc lepiej wyglądają. chyba, że nie masz centralnego zamka na pilota, to już gorsza sprawa. największy problem techniczny to po wspawaniu klamek podłączenie mechanizmu, ale i to da się zrobić.

: pn mar 26, 2007 16:57
autor: Savo
no i bierz po uwage stare 100 i 80, w tamtych modelach niema tego zgarbienia w drzwiach i w tedy beda idealnie pasowaly do kanciatego mk2. Modele b3,b4,c3 i c4 odpadaja

: pn mar 26, 2007 17:03
autor: m3tal
właśnie najlepiej się nadają klamki z audi 100 C4, tam klamki są poniżej przetłoczenia na drzwiach, o którym piszesz, jakieś 3 - 4 cm zapasu jest. a z kolei w 80 poniżej b3 i 100 poniżej c3 są klamki nie kasetowe, tylko podobne do tych z golfów przecież.

: pn mar 26, 2007 18:09
autor: smuda
wszystko pieknie ladnie tylko przydalo by sie pare porad jak to zrobic co wyciac ile i wogole bo jestem w tym zielony:) a co do zamka mam centralny na pilota ale kolego trzeba tez myslec przyszlosciowo bo co jak sie zepsuje :)

: pn mar 26, 2007 19:22
autor: m3tal
smuda pisze:mam centralny na pilota ale kolego trzeba tez myslec przyszlosciowo bo co jak sie zepsuje
to i tak może być problem... na przykład w samochodzie moich starych centralka wygląda tak, że wkładki zamków są w ogóle usunięte. zostały tylko szyldy. więc jak centralka pada, to trzeba się włamywać do samochodu, bo kluczykiem go nie otworzysz, możesz sobie ew. pokręcić dookoła w pustym zamku... :D raz już central padł, w środku lasu, to trzeba było kombinować :D

[ Dodano: Pon Mar 26, 2007 19:31 ]
smuda pisze:wszystko pieknie ladnie tylko przydalo by sie pare porad jak to zrobic co wyciac ile i wogole bo jestem w tym zielony:)
no najpierw musisz zdemontować mechanizm ze starej klamki, wyciąć ją razem z kawałkiem blachy dookoła niej. potem wycinasz sobie z drzwi dawcy taki sam kawałek blachy na wymiar, razem z klamką, oczywiście po uprzednim rozebraniu jej i przespawujesz do siebie. na koniec tylko trzeba pokombinować właśnie z tymi bebchami, a tego jeszcze nie robiłem i nie za bradzi wiem jak. ale jak pokombinujesz, to coś wykombinujesz, na pewno :D powodzenia :D

: wt paź 27, 2009 14:24
autor: xxMAXIMxx
czy klamki z audi 100

http://allegro.pl/item766609882_audi_10 ... _lewa.html

podchodzą do MK2 beż żadnych modyfikacji?

: śr paź 28, 2009 09:22
autor: zielu
te VW i audi to taki sam model klamki...
ale lepiej szukać używanych oryginałów bo te zamienniki są raczej kiepskiej jakości i z biegiem czasu się psują...

co do klamek do mk3 ala'mk3 to miałem takie i ogólnie byłem zadowolony działały jak należy...

miałem też klamki wstawione z audi 80 i są w ogóle super tylko trzeba dobrze wstawić - dobrze wymierzyć i w odpowiednie miejsce wspawać.. (wiadomo ze to największy koszt - bo cięcie spawanie malowanie)

istnieją też klamki do mk2 ale'audi... tak ze się tylko wstawia taka duzą klamkę i funkcjonuje jak klamka audi.. ale ogólnie nie za fajnie to wygląda..