Strona 1 z 2

[mk3] Nowe In.Pro parują

: pt lut 02, 2007 17:07
autor: stauros
Mam nowe lampy przednie MK3 z ringami i soczewka na mijania i w czasie wilgotnej deszczowej pogody paruja. Maja jakies dwa odpowietrzniki z tylu, jeden z boku z gumowa fajką i drugi plastikowy na pokrywie zarówek. Czy to jakos sie reguluje?? Nie sa szczelne bo tam sa otwory. To jakis system przewietrzania. Czy u Was jest podobnie??? Co mozna zrobic by nie parowały???

: pt lut 02, 2007 17:09
autor: QRi
o kruca a ja dokladnie takie lampki zamowilem :D

: pt lut 02, 2007 19:03
autor: Wegiel
na laczeniach mozesz je delikatnie przesmarowac silikonem przezroszyctym powinno troszke pomoc a paruje 1 czy 2? mozesz tez ten plastik zdjac zeby szybciej wyparowala wilgoc!

: pt lut 02, 2007 19:26
autor: stauros
Mi sie zdaje ze nie ma potrzeby przesmarowywac silikonem bo te złacza raczej sa ok. On z natury nie jest szczelny bo kazdy refletor ma dwa odpowietrzniki otwory z tylu. Paruja oba na kloszu od dołu wzdłuż jak sie swieca swiatła mijania to jest mniej zaparowane z tej strony bo ciepło. Mi chodzi o to czy jakos te nakrywki sie ustawia bo kazdy otwór ma dekielki jeden gumowy drugi plastikowy ale one nie zamykaja w calosci tych otworów. To sa nowki wczoraj zalozone.

[ Dodano: 02 Lut 2007 18:28 ]
Wielu z Was ma in.pro. Czy w Waszych lampach tez sa te opowietrzniki? W golfach V lefrektory maja cos takiego fabrycznie.

: pt lut 02, 2007 19:29
autor: Sawno
nigdy nie miałem problemów z tymi lampami a mam już drugi zestaw i w tym drugim mam teraz ksenony i musiałem z tyłu wycinać kawałek plastiku i nic sie nie dzieje wogóle nie parują

: pt lut 02, 2007 19:29
autor: stauros
"reflektory" :)

[ Dodano: 02 Lut 2007 18:31 ]
Sawno, ale miałeś te odpowietrzniki?

: pt lut 02, 2007 19:57
autor: Sawno
na tej pokrywie co zasłania żarówki te plastikowe widziałem jakieś odpowietrzniki ale nigdy ich nie używałem może wystarczy je otworzyć
ale pamiętam własnie że u kolegi Węgla tak parowały i że je kleił

: pt lut 02, 2007 20:01
autor: Wegiel
Fkt jeden mi parowal drugi byl ok. Te odpowietrzniki nie sa regulowane mi pomoglo przesmarowanie laczy szkla z plastikiem silikonem i problem z glowy :)

: pt lut 02, 2007 22:11
autor: stauros
A jaki to silikon jest potzrebny? Jaki kupic?

: pt lut 02, 2007 23:01
autor: lolo_golf
U mnie tez lekko paruje ale jak jest bardzo wilgotno tylko :chytry:

Zwykły przeźroczysty sylikon

: sob lut 03, 2007 20:09
autor: kkkubek
Sa tam jakies odpowietrzniki,tak jak pisze jakby taka fajka gumowa,u mnie na poczatku parowaly obie zmienilem uszczelki od silniczkow regulacji swiatel,jedna przestala parowac ,a druga tylko czasami jeszcze parowala,po jakims czasie tez przestala i juz jest ok.

: ndz lut 04, 2007 00:11
autor: lolo_golf
kkkubek pisze:Sa tam jakies odpowietrzniki,tak jak pisze jakby taka fajka gumowa,u mnie na poczatku parowaly obie zmienilem uszczelki od silniczkow regulacji swiatel,jedna przestala parowac ,a druga tylko czasami jeszcze parowala,po jakims czasie tez przestala i juz jest ok.
A skad miałeś nowe gumki? /z czego dorobiłeś? :chytry:

: pn lut 05, 2007 18:49
autor: UcHO
nie wiem jak to jest w mkIII ale wypowiem sie na temat mkIV i lampek hella celis
obie mi rowniez paruja, z tego co rozmawialem z innymi znajomymi to in-pro w mkIII rowniez paruja
nie jest to zwiazane z nieszczelnoscia reflektora, a z jego temp pracy i to ze soczewka jest za blisko szkla
ja juz przeszedlem cala batalie z hella i w moim wypadku stwierdzono ze reflektor jest za szczelny i nie nadaza odprowadzic calego ciepla, przez co np podczas deszczu badz sniegu zimne krople spadaja na goraca szybke i nastepuje schlodzenie pow przy szybce i reflektor paruje, jedyne co mozesz poradzic to wywiercic dodatkowe otworki
u mnie po zamontowaniu xenonow problem zmniejszyl sie znacznie gdyz temp w lampie znacznie sie zmniejszyla bo xenon ma 35 wat

: pn lut 05, 2007 23:24
autor: lolo_golf
UcHO pisze:nie wiem jak to jest w mkIII ale wypowiem sie na temat mkIV i lampek hella celis
obie mi rowniez paruja, z tego co rozmawialem z innymi znajomymi to in-pro w mkIII rowniez paruja
nie jest to zwiazane z nieszczelnoscia reflektora, a z jego temp pracy i to ze soczewka jest za blisko szkla
ja juz przeszedlem cala batalie z hella i w moim wypadku stwierdzono ze reflektor jest za szczelny i nie nadaza odprowadzic calego ciepla, przez co np podczas deszczu badz sniegu zimne krople spadaja na goraca szybke i nastepuje schlodzenie pow przy szybce i reflektor paruje, jedyne co mozesz poradzic to wywiercic dodatkowe otworki
u mnie po zamontowaniu xenonow problem zmniejszyl sie znacznie gdyz temp w lampie znacznie sie zmniejszyla bo xenon ma 35 wat
No to ciekawe co piszesz... To wystarczy w czasie takiej pogody zdjąć tylną zaślepke na chwile i sprawdzić. I to moze byc to bo wątpie ze nowe InPro a tym bardziej Celisy by parowały :chytry: