Strona 1 z 2

[mkII]wypolerowanie pokrywy zaworow

: wt sty 30, 2007 17:14
autor: Semian
od jakiegos czasu myslalem zeby cos z robic z pokrywa zaworow ,ogolnie jej stan wizualny nie jest dla mnie zadowalajacy, zastanawiam sie nad wypolerowanie nad pomalowaniem
hmm ale jak wypoleruje to prawdopodobnie w krotkim czasie wejdzie na to ruda co radzicie wypolerowac i psiknac klarem czy pomalowac na np czarny mat??


Obrazek

: wt sty 30, 2007 17:16
autor: bongo
Dać do niklowania lub chromowania...

: wt sty 30, 2007 17:16
autor: GRZANA
Semianek, taka pokrywe to do chromowania ;) a z tanszych opcji to moze czarny z polyskiem??

: wt sty 30, 2007 17:21
autor: Semian
ja dalej sklaniam sie za polerowaniem tylko wtedy bym musial caly czas miec sucho pod maska a to problem bo auto od czasu do czasu jest uzytkowane

: wt sty 30, 2007 17:22
autor: Fabian LDZ
mnie się podoba w czarnym macie :bajer:

: wt sty 30, 2007 17:24
autor: barteKKK03
Ale nie wydaje mi się żeby polerowanie dało porządany efekt ;) daj do chromowania

: wt sty 30, 2007 20:01
autor: Semian
a jaki koszt takiego chrmoowania ??

: wt sty 30, 2007 20:03
autor: bongo
a jaki koszt takiego chrmoowania ??
Chmm...Zależy.Jak masz dojście to za 0,7 zrobisz,jak nie to myśle że 50-100zł...

: wt sty 30, 2007 20:07
autor: Przemo86
jezeli masz juz ja sciagnieta to jezeli masz kątówkę to jedziesz z tym do golej blachy
potem odpowiednio papierem sciernym od grubego do drobnego potem papierem wodnym i juz jest fajny efekt jezeli chcesz malowac to farba odporna na wysokie temperatury na koniec pasta G3 lub inna i jest cacy ;)

poszukaj cos napewno bylo juz na forum :bigok:

: wt sty 30, 2007 21:32
autor: Semian
PGrzemek pisze:jezeli masz juz ja sciagnieta to jezeli masz kątówkę to jedziesz z tym do golej blachy
potem odpowiednio papierem sciernym od grubego do drobnego potem papierem wodnym i juz jest fajny efekt jezeli chcesz malowac to farba odporna na wysokie temperatury na koniec pasta G3 lub inna i jest cacy ;)

poszukaj cos napewno bylo juz na forum :bigok:


polerowac to ja wiem jak sie poleruje zadalem pytanie co mma wybrac a nie jak polerowac :P

: wt sty 30, 2007 21:43
autor: RysiuII
Ja bym wybrał chrom! Ładnie sie błyszczy pod maską!

: śr sty 31, 2007 11:58
autor: sworcjusz_kg
Wszystko mozna zrobic tylkok zeby to nie wygladalo smiesznie. Chodzi mi generalnie o to co masz pod maska. Jesli jest tam tylko brud i rdza (normalka jak sie tego nie pielegnuje) i walniesz chromowana/polerowana pokrywe to bedzie tak troche brzydkie kaczatko. Chyba ze sie sprezysz, wyciagniesz silnik, pomalujesz komore, zalatwisz chromowane elementy, pomalujesz silnik chocby na czarno (choc wedlug mnie srebrny bedzie fajniejszy, albo jakis pod kolor samochodu).
Sama fajna pokrywa na zardzewialym silniku bedzie srednim efektem - chyba ze dla chlopakow z pod sklepu

: śr sty 31, 2007 12:20
autor: Goofi
A jak doprowadzisz juz wszystko pod maska do porzadny, to zaloz oslone silnika, zeby po jezdzie w taka pogode, jak dzisiaj (w Warszawie chlapa) nie skonczylo sie tym samym, co bylo przed ta zabawa ;)

: śr sty 31, 2007 18:21
autor: sas_gti
pochwale sie foto mojej pokrywki , polerke robiłem zeszłego lata, minus jest taki ze trzeba gdzieś co 2 tyg pasta przejechać a najlepiej co tydzien....Ja przez 3 miesiace nie dotykałem i się nieco utleniła....
A tak przyokazji
Wie ktos mzoe co to za stop? Bo zarówno na silniczku krokowym jak i na pokrywie "tlenek" jest wyraźnie rudawy a przeciez to stop alu! a przynajmniej tak mi sie wydaje, czy to mozliwe ze z jakas domieszka żelaza?

Obrazek

[ Dodano: Sro Sty 31, 2007 17:25 ]
Obrazek