uchylne szyby tył MK4 3D
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
uchylne szyby tył MK4 3D
Witam czy spotkał się kiedyś z takim patentem jak uchylne tylne szyby w golfie mk4 3d bo wujek google nic o tym nie wie jedyne co znalazłem to że nie tylko ja o tym pomyślałem i że są ludzie którzy twierdza że szyba ori jest za mała a inni że za duża z problemem uszczelek da nie poniekąd poradzić bo z BMW pasują a sam myślałem jeśli już miał bym zawiasy i szybę wstawioną uchylna o elektrycznym zamykaniu jakie widziałem u kolegi w renault megane. Teraz proszę o wypowiedzi ludzi którzy już nie jedno zmieniali w swoich samochodach i co o tym myślicie.
uchylne szyby tył MK4 3D
moim zdaniem pomysł bardzo dobry,
sam muszę pomyśleć o czymś takim.
co od razu wpadło mi do głowy to elektryczne z e36 coupe, bądź gorsza opcja manualne
tylko jakoś średnio by wyglądały przełączniki z bmw w golfie
sam muszę pomyśleć o czymś takim.
co od razu wpadło mi do głowy to elektryczne z e36 coupe, bądź gorsza opcja manualne
tylko jakoś średnio by wyglądały przełączniki z bmw w golfie
Łukaszowy Golf czwarty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547170
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547170
Re: uchylne szyby tył MK4 3D
nad przelacznikami myslalem zeby zamontowac z wersji 5 drzwiowej panel od sterowania szybami i jako szyby tyl po prostu byly najwiekszym zmartwieniem mysle ze sa zawiasy i opowiedni rozmiar szyby
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
uchylne szyby tył MK4 3D
Szukajcie info na vortexie. Pamiętam tylko, że niebieski golf miał zamontowane uchylne szyby
uchylne szyby tył MK4 3D
nie masz moze wiecej informacji bo kurde porownalem rozmiary szyb z golfa i z renault megane i powiem ze chyba z elektryki nic nie bedzie bo mechanizm moze nie dac rady docisnac gory szyby a jak to ma mi ciec to dziekuje nie wiem jak wyglada mechanizm w BMW bo to musi pozadnie trzymac
uchylne szyby tył MK4 3D
jak znajdziesz magika który zrobi Ci otworki w tych szybach to reszta to kaszka z mleczkiem, ale mówię, trzeba zrobić otworki, a te szyby są hartowane i rozwalają się w drobny mak, chwila nieuwagi i po szybie, jeśli jest w ogóle opcja zrobienia otworu na takiej szybie to od tego bym zaczął, później to już lajtowa robota, wycinasz szybę, usuwasz klej z szyb i karoserii, są do tego specjalne nożyki płaskie, jedno pociągnięcie i masz gładką powierzchnię, jakbyś ziemniaki obierał, zostaje jedynie ślad po ścieżce kleju, ale to nie przeszkadza. Później wziąłbym cały mechanizm np z Audi A3 i przełożył do golfa. Szybę trzeba by było zaopatrzyć w jakąś uszczelkę, albo dystans, nie może mieć kontaktu z karoserią po zamknięciu, musi na czymś sprężystym i szczelnym się położyć, to normalne, żeby nie wiało i ciekło. Jedynie większa rozkmina przy przednim boku który musiałby by być zamontowany na stałe, przyjże się temu jak będziemy robić auto z takim systemem szyb, e36 coupe, a3 3D itp. Wiadomo, ten schemat byłby do manualnie otwieranych szyb a nie elektrycznych, gdybym miał już szyby uzbrojone w te otwory to podjąłbym się samemu takiego montażu, ale jak wcześniej pisałem z tym będzie największy problem. Jakbyście mieli problem z wycięciem szyb to piszcie, postaram się pomóc.
uchylne szyby tył MK4 3D
Panowie słabo szukacie, szyby uchylne do VW Golf MK4 można kupić kompletami bezpośrednio od producenta:
http://abdracingwerks.com/Merchant2/mer ... de=10.POP4
A tak te szyby działają:
https://www.facebook.com/photo.php?v=56 ... =2&theater
Co do wiercenia w szybie hartowanej to zapomnijcie, nie da rady! Z tego co widać na zdjęciach, ubogich ale coś tam widać to szyba jest gabarytowo podobna do oryginalnej VW (możliwe, że to ta sama szyba), brak jest otworów z racji tego, że wszystkie elementy nośne (mocowania do słupków B i C) są przyklejone do szyby (można się z klejeniem mocowań spotkać np. w Peugeot 307/8).
Więcej zdjęć:
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ut-windows
http://abdracingwerks.com/Merchant2/mer ... de=10.POP4
A tak te szyby działają:
https://www.facebook.com/photo.php?v=56 ... =2&theater
Co do wiercenia w szybie hartowanej to zapomnijcie, nie da rady! Z tego co widać na zdjęciach, ubogich ale coś tam widać to szyba jest gabarytowo podobna do oryginalnej VW (możliwe, że to ta sama szyba), brak jest otworów z racji tego, że wszystkie elementy nośne (mocowania do słupków B i C) są przyklejone do szyby (można się z klejeniem mocowań spotkać np. w Peugeot 307/8).
Więcej zdjęć:
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ut-windows
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości