BUDOWA zegar Obrotomierz + MFA + Ekonomizer 1wtyczka
: sob maja 11, 2013 00:56
Witam nie wiem czy w dobrym dziale pisze (jezeli nie to prosze o przeniesienie do odpowiedniego lub wskazanie takiego)
Więc tak mam golfa mk2 z instalacją elektryczną nowego typu ( 1 wtyczka ) i obecnie mam zegar z obrotomierzem, ale mam zegar tego typu cały kompletny tyle ze rozebrany i schowany do pudełka =


tylko ze on jest na 2 wtczki.
Przez ostatnie 4 miesiące nazbierałem kilka róznych zegarów i mam 3 z obrotkiem na jedną wtykczkę, 1 z MFA i obrotkiem na 1 wtyczkę,1 na 2 wtyczki z obrotkiem i MFA i ten w częsciach.
I chciałbym zrobic w ten sposób, ze obrotomierz (ten który u dołu ma wskaznik poziomu paliwa i temperature)+ Ekonomizer + MFA wsadzic w jeden zegar, poskręcac to do kupy, moze bedzie sie dało bez rzezby, mój problem to brak odpowiedniej wiedzy który zaczyna sie na tej foli która ma te wszystkie sciezki bo ona jest na 2 wtyczki a ja mam swoją instalację elektryczną na jedną wtyczke i inne jest ułozenie otworów na te wskazniki pod obrotomierzem i ma tez dodatkowe piny dla sasilania ekonomizera.
I tu w koncu moje pytanie: CZY DA SIĘ TE SCIEZKI JAKOS POPRZERABIAC Z 2 NA 1 WTYCZKE TA ZEBY DZIAŁAŁ OBROTOMIERZ, EKONOMIZER,MFA I CAŁA RESZTA???
Z niecierpliwością czekam na wszelkiego rodzaju porady, sugestie i materiały pomocne w przbudowie zegara, oczywiscie wszelkie postepy w modyfikacjach bedą szczegółowo opisane.
Pozdrawiam
Znalazłem zdjęcie zegara z mk1 który ma dokładnie taką konfigurację wskazników jaką ja chciał bym miec u siebie tyle ze ja chce zegar z mk2 i na jedną wtyke nowszego typu.
Więc tak mam golfa mk2 z instalacją elektryczną nowego typu ( 1 wtyczka ) i obecnie mam zegar z obrotomierzem, ale mam zegar tego typu cały kompletny tyle ze rozebrany i schowany do pudełka =




Przez ostatnie 4 miesiące nazbierałem kilka róznych zegarów i mam 3 z obrotkiem na jedną wtykczkę, 1 z MFA i obrotkiem na 1 wtyczkę,1 na 2 wtyczki z obrotkiem i MFA i ten w częsciach.
I chciałbym zrobic w ten sposób, ze obrotomierz (ten który u dołu ma wskaznik poziomu paliwa i temperature)+ Ekonomizer + MFA wsadzic w jeden zegar, poskręcac to do kupy, moze bedzie sie dało bez rzezby, mój problem to brak odpowiedniej wiedzy który zaczyna sie na tej foli która ma te wszystkie sciezki bo ona jest na 2 wtyczki a ja mam swoją instalację elektryczną na jedną wtyczke i inne jest ułozenie otworów na te wskazniki pod obrotomierzem i ma tez dodatkowe piny dla sasilania ekonomizera.
I tu w koncu moje pytanie: CZY DA SIĘ TE SCIEZKI JAKOS POPRZERABIAC Z 2 NA 1 WTYCZKE TA ZEBY DZIAŁAŁ OBROTOMIERZ, EKONOMIZER,MFA I CAŁA RESZTA???
Z niecierpliwością czekam na wszelkiego rodzaju porady, sugestie i materiały pomocne w przbudowie zegara, oczywiscie wszelkie postepy w modyfikacjach bedą szczegółowo opisane.
Pozdrawiam
Znalazłem zdjęcie zegara z mk1 który ma dokładnie taką konfigurację wskazników jaką ja chciał bym miec u siebie tyle ze ja chce zegar z mk2 i na jedną wtyke nowszego typu.
