Retrofit Bixenon Morimoto Mini D2S + Szklane klosze BORA
: pt lut 22, 2013 20:58
Zainspirowany słabą gamą aftermarketowych świateł do bory, które w większości przypadków występują tylko w wariancie LHD, i jakości typu badziewie a w porywach tandeta, zdecydowałem się wykonać retrofit przy użyciu projektorów bixenon Morimoto Mini D2S, których cechą szczególną jest ułatwiony montaż jako wchodzą przez oryginalny otwór gdzie wchodzi H4, nie trzeba nadmiernie ciąć reflektora aby osadzić projektor jak w przypadku np. FX-R 3.0
Wiadomą sprawą jest także to że plastikowe klosze lamp w borze/golfie po 10 latach nie wyglądają zbyt ponętnie w stanach firma volx tuning robi aftermarketowe szklane klosze które również postanowiłem założyć.
Firma z której zakupiłem potrzebne elementy: http://www.theretrofitsource.com" onclick="window.open(this.href);return false; była na tyle uprzejma i kupiła mi klosze z ebay usa po czym spakowała z resztą gratów i wysłała je do mnie dzięki czemu nie musiałem się bawić w 2 paczki )
Części zamówiłem 15 Stycznia a dostałem 22 Lutego ale tak to już jest z międzykontynentalnymi przesyłkami xD
Z racji tego że w UK nie występuje przyczepianie się do tego czy coś ma homologację czy nie, zabawy w zabieranie dowodów rejestracyjnych i problemach na przeglądzie, postanowiłem że to będzie najlepsze rozwiązanie tematu słabych fabrycznych świateł, samochód ma fabrycznie zamontowane spryskiwacze, teraz się do czegoś przydadzą ) stoi również na utwardzonym zawieszeniu także nie przewiduje problemów z nadmiernym oślepianiem innych kierowców. (typowa gadka o braku auto-poziomowania mile widziana )
Oczywiście, była opcja OEM xenonu, za 500 lub więcej funtów, o ile znalazłbym parę na sprzedaż, z ch*j wi jak bardzo wypalonymi muszlami, o samo poziomowaniu tez zapomnij, sensor na belkę, na przód amortyzator, przy obniżonym zawieszeniu, potrzeba by dobrego kota żeby to podpiąć żeby to działało jak należy, o ile w ogóle. generalnie olałem temat, zwłaszcza że to nie bi-xenon.
Temat będzie ciężki na fotkach także jeśli gdzieś siedzicie na mobilu to można to wziąć pod uwagę
Yankesy wiedzą jak zapakować
Wiedzą tez jak wykiwać celników
Generalnie te projektory mają średnie oceny jeśli chodzi o światło na tle innych projektorów, zwłaszcza tych przy których trzeba mocno ciąć reflektor aby osadzić, jednak jeśli się je trochę podpicuje można ogarnąć ładne światło, jak widać na zdjęciu wyżej miałem przeciek światła.
Tutaj już bez przecieku, solenoid odbija światło, trzeba pomalować na czarno farbą do wysokich temperatur
Na początku myślałem ze ta blaszka odbija, jednak to nie było to, ale nic nie szkodzi może być czarne )
Czubek solenoidu pomalowany i już nie ma wycieku nad linie )
Generalnie jest ładny color flicker " onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj standardowe rozejście świateł, będzie do czego porównywać.
Koszta:
Za całość zapłaciłem USD 455,87 + GBP 22,42 koszta na miejscu (import vat, clearance fee).
Bi-xenon Morimoto Mini Stage III Kit (D2S) $295.00
Ballasts: Morimoto 3Five 35w (Long Cord Output) +$5.00
Bulbs: Morimoto 3Five 5000K D2S
Projectors: RHD (UK, Australia, etc)
Shrouds: E46-R
Wire Harness: Relay: H4/9003
Szklane klosze: http://www.ebay.com/itm/VW-MK4-Jetta-Bo ... 0779954773" onclick="window.open(this.href);return false; $74.99
Wysyłka
USPS Priority Mail International: $67.12
Insurance: $7.50
Signature: $2.50
Trzeba montować
Wiadomą sprawą jest także to że plastikowe klosze lamp w borze/golfie po 10 latach nie wyglądają zbyt ponętnie w stanach firma volx tuning robi aftermarketowe szklane klosze które również postanowiłem założyć.
Firma z której zakupiłem potrzebne elementy: http://www.theretrofitsource.com" onclick="window.open(this.href);return false; była na tyle uprzejma i kupiła mi klosze z ebay usa po czym spakowała z resztą gratów i wysłała je do mnie dzięki czemu nie musiałem się bawić w 2 paczki )
Części zamówiłem 15 Stycznia a dostałem 22 Lutego ale tak to już jest z międzykontynentalnymi przesyłkami xD
Z racji tego że w UK nie występuje przyczepianie się do tego czy coś ma homologację czy nie, zabawy w zabieranie dowodów rejestracyjnych i problemach na przeglądzie, postanowiłem że to będzie najlepsze rozwiązanie tematu słabych fabrycznych świateł, samochód ma fabrycznie zamontowane spryskiwacze, teraz się do czegoś przydadzą ) stoi również na utwardzonym zawieszeniu także nie przewiduje problemów z nadmiernym oślepianiem innych kierowców. (typowa gadka o braku auto-poziomowania mile widziana )
Oczywiście, była opcja OEM xenonu, za 500 lub więcej funtów, o ile znalazłbym parę na sprzedaż, z ch*j wi jak bardzo wypalonymi muszlami, o samo poziomowaniu tez zapomnij, sensor na belkę, na przód amortyzator, przy obniżonym zawieszeniu, potrzeba by dobrego kota żeby to podpiąć żeby to działało jak należy, o ile w ogóle. generalnie olałem temat, zwłaszcza że to nie bi-xenon.
Temat będzie ciężki na fotkach także jeśli gdzieś siedzicie na mobilu to można to wziąć pod uwagę
Yankesy wiedzą jak zapakować
Wiedzą tez jak wykiwać celników
Generalnie te projektory mają średnie oceny jeśli chodzi o światło na tle innych projektorów, zwłaszcza tych przy których trzeba mocno ciąć reflektor aby osadzić, jednak jeśli się je trochę podpicuje można ogarnąć ładne światło, jak widać na zdjęciu wyżej miałem przeciek światła.
Tutaj już bez przecieku, solenoid odbija światło, trzeba pomalować na czarno farbą do wysokich temperatur
Na początku myślałem ze ta blaszka odbija, jednak to nie było to, ale nic nie szkodzi może być czarne )
Czubek solenoidu pomalowany i już nie ma wycieku nad linie )
Generalnie jest ładny color flicker " onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj standardowe rozejście świateł, będzie do czego porównywać.
Koszta:
Za całość zapłaciłem USD 455,87 + GBP 22,42 koszta na miejscu (import vat, clearance fee).
Bi-xenon Morimoto Mini Stage III Kit (D2S) $295.00
Ballasts: Morimoto 3Five 35w (Long Cord Output) +$5.00
Bulbs: Morimoto 3Five 5000K D2S
Projectors: RHD (UK, Australia, etc)
Shrouds: E46-R
Wire Harness: Relay: H4/9003
Szklane klosze: http://www.ebay.com/itm/VW-MK4-Jetta-Bo ... 0779954773" onclick="window.open(this.href);return false; $74.99
Wysyłka
USPS Priority Mail International: $67.12
Insurance: $7.50
Signature: $2.50
Trzeba montować