skaktus pisze:Pamiętaj też że takie krzyże przy montażu wymagają zrobienia otworów w lustrze

trochę już tego sprzedałem więc mnie tego nie musisz przypominać

i nie nalezy się bać tych otworków, bo w zależności od rodzaju lampy są to otworki wielkosci 2mm, a jeżeli odblask jest metalowy, to mocowania krzyża są dłuższe i wtedy w odblasku robi się małe nacięcie cienką tarczą do cięcia 0.5mm, to później przykrywasz blaszką od krzyża, z drugiej strony zaginasz i uszczelniasz silikonem. setki jezeli nie tysiące osób tak zrobiło i wszyscy zadowoleni wracają po kolejne komplety
czarekcw pisze:A to coś nie spowoduje gorszego oświetlenia drogi?
nie pogarsza światła, bo blaszki są grubości 0.5mm więc tak naprawdę zabierasz mniej wiecej jakies 0.05 powierzchni całego odblasku więc nawet jezeli jest jakas strata to niezauważalna golym okiem. w każdym swoim aucie mam jakiś patent z krzyżami i nigdy nie miałem problemu na przeglądzie. lampy po prostu swiecą normalnie
generalnie patent jest zapożyczony od firmy hella, która robiła takie lampy jak na zdjeciach poniżej (pierwsze od góry to lampy do bmw), tylko ze takie lampy oryginalne zazwyczaj kosztują majątek a takie krzyżyki to grosze no i zawsze mozna cos przy wozie pomajsterkować, a to jest jak dla mnie bezcenne
