Strona 1 z 1
Łatanie klapiki w szerokim zderzaku TYŁ.
: pn sty 16, 2012 22:18
autor: vwcorradovr6
Siemanko . : )
Modyfikuję tylni zderzaczek . Zaklejam dziurę na hak cholowniczy i wychodzą problemy.

Na dziurę przykręciłem blachę,nalałem żywicy dałem warstwe włókna szklanego, i zalłem żywicą, na górę szpachlówka uniwersalna by wszystko ładnie wyrównać, pomalowałem podkładem.
I teraz wychodzą pęknięcia . Są one równe z otworem . A włukna mam dane z 3 cm w każdą stronę wiecej.
Więc powiedzcie mi co spiepszyłem . i czy moze jest jakis lepszy sposób na załatanie tego ?
Łatanie klapiki w szerokim zderzaku TYŁ.
: wt sty 17, 2012 00:28
autor: wasiak
są 2 sposoby
prostszy jest taki ze docinasz kawałek plastiku pasującego wymiarem do otworu oryginalna klapka powinna być oka
następnie frezujesz szpary tak żeby był kształt V miedzy częściami
bierzesz wiertarkę wiertło około 3-4 mm i wiercisz otwory po obu stronach szczeliny co kilka mm
można zgrzać w kilku pkt części żeby nie chodziły
następnie żywica włókno szklane ale nie mata tylko same włókna mieszasz to z żywicą zalewasz wszystko z wierzchy można dać sporo nadmiaru.i na to kładziesz warstwę maty cienka o luźnym splocie na to jakiś plastik folie czy coś do czego nie przylgnie żywica i będzie miękkie żeby łatwo oderwać. szpachelka plastikowa w rękę i ładnie wszystko równasz do powierzchni zderzaka
z wewnątrz powinno sporo tego wylecieć jeszcze. następnie od dołu tez rozprowadzasz żeby była pełna warstwa miedzy otworami i szparami. na to szpachla do zderzaków nie taka zwykła do blachy bo ta zawsze po jakimś czasie popęka
metoda 2
lutownica porządna z porządną grzałką
wycinasz odpowiedni kawałek plastiku jak masz ori zderzaki to ładnie zadziała bo abs się ładnie lutuje
rozgrzewasz oba brzegi łączonych elementów i wklejasz w to miejsce dodatkowy plastik dobrze przygotować sobie jakieś wióry plastikowe wtedy ładnie to idzie. z ta metoda nie jest zle ale trzeba opanować sztukę pierw sklejasz i powinien ci spory rowek pozostać potem jedziesz 2 warstwę wypełnienia plastikiem w ten sam sposób i masz prawie równa powierzchnie
dalej papier i szpachla
robiłem w ten sposób przedni wąski zderzak cały jak przenosiłem na bok miejsce na rejestracje
jeździ od prawie 2 lat bez żadnych pęknięć
powodzenia