Post
autor: skaktus » pn sie 08, 2011 16:47
Oj oj oj, kolega nie szukał.
Masz oryginalne lampy Helli na żarówkę H7 i do niej pakujesz H7. Masz oryginalne lampy xenonowe na palnik D2S i do niej dajesz D2S.
Masz chińskie zestawy xenonów, gdzie xenon ma takie same mocowanie jak żarówka. Takich zestawów nie powinno się montować do zwyklych lamp, jeśli już chcesz już przerobić i dać do lampy która jest przystosowana na żarówki i wrzucić do niej xenon to tylko do lampy z soczewką.
Na allegro nie ma czegoś takiego jak xenony Philipsa z homologacją ,to co widziałeś to podróbki. Philips czegoś takiego nie produkuje. Jedynie w Brazylii można takie coś spotkać do rajdowych aut. To co piszą sprzedawcy to sobie między baje włóż.
Jakakolwiek przeróbka czyli włożenie chińskiego hida do lampy która jest przystosowana do żarówek jest według prawa nielegalna. Takowie lampy trzeba porządnie ustawić, dobrze jest (według prawa wymagane) założyć wysokociśnieniowe spryskiwacze lamp. Do tego prawo wymaga automatycznego poziomowania lamp oraz dokładnego wycia homologacji na lampie itp.
Xenony na H7,H1,H3,H4 i wszystkie inne to chińskie wyrobi bez homologacji, w 95% powodujące błąd spalonej żarówki, zakłócające radio FM, nieodpalające odrazu. Jak by tego było mało, mk4 nie ma przekaźników lamp, więc musiał byś robić je aby instalacja wytrzymała pobór prądu przy starcie xenona. Żarówka w trakcie pracy bierze około 4 - 5 A, xenony na starcie biorą 10A które potem spada. Jednak rekordziści biorą po 30 A na start, czyli 2 przetwornice 60A i dzięki temu pięknie pali instalację.