pomimo wczorajszych problemów tech. jedziemy dalej, narzędzia i materiały jakie potrzebowałem do wczorajszych prac:
![Obrazek](http://img150.imageshack.us/img150/8862/narzdzienakrokpierwszy5jn.jpg)
skoro mamy już narzedzia i materiały trzeba teraz zabrać się za usuwanie baboli, jest to wazna czynność i trzeba to zrobić starannie, trzeba zedrzeć rdzę i oczyścić blachę aż do zdrowej części
![Obrazek](http://img150.imageshack.us/img150/5581/rdzabotnika3mf.jpg)
umnie jeszcze dosło do tego łatanie dziury
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
(okazało się że poprzedni właściciel poprostu dziurę załatał szpachlą
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
)
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/4882/rdzaprawegonaronika7oo.jpg)
i co z tym zrobić? zaspawać - nie mam minimaga (tylko elektrodę), postanowiłem użyć do tego celu maty szklanej i żywicy i załatać to
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/6395/otanaronika2di.jpg)
teraz pozostało te wszystkie miejsca wytrawić (ja posłużyłem się Cortaninem, ale może to być jaki kolwiek inny środek dostepny w sklepach z lakierami itp.)
![Obrazek](http://img138.imageshack.us/img138/5995/wytrawianie8hg.jpg)
teraz czekamy aby wszystkie miejsca wytrawiane zmieniły kolor na fioletowo - czarny (min. 3 dni trzeba odczekać)
na dzień dzisiejszy auto wygląda tak
![Obrazek](http://img83.imageshack.us/img83/121/efektpracdzisiejszych9gv.jpg)
w poniedziałek (jak pogoda pozwoli) dalsze prace bedą (i foty)