mk2 tuning germany style

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Dayki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:40

mk2 tuning germany style

Post autor: Dayki » pt sie 27, 2010 21:20

witam
Posiadam golfa 2 i chciałbym przerobić go na germany style. Mam do tego celu 1500zł, czy jest wogóle mozliwe wykonanie następujących czynności, chodzi mi przede wszystkim o
-lakier (czarny), robocizna nie wchodzi w gre gdyż sam sobie z tym poradze, wiec tylko cena jakiegoś najlepszego lakier, ewentualnie końcówki do kompresora.

-komplet spoilerów, szukałem na allegro, nie mogłem znaleźć takich które mi pasują, widziałem tylko moim zdaniem tyć wiejskie i zbyt obniżone, nie na polskie drogi, szukam coś takiego
http://www.autowp.ru/pictures/volkswage ... _g60_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
może macie jakąś stronke z spoilerami.

-światła przednie, nie znam się na ich nazwach, chodzi mi konkretnie o takie jak w linku poniżej,
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_ ... 0820:05:05" onclick="window.open(this.href);return false;


prosze o pomoc, poradźcie mi co moge zrobić za te pieniądze aby wygląd wizualny tego golfa był duzo lepszy, wrzuce jakoś na dniach zdjęcia tego samochodu oddaje go w wasze ręce!



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

Re: mk2 tuning germany style

Post autor: ^Butcher^ » pt sie 27, 2010 22:56

Po pierwsze to nie "spojlery " tylko oryginalne olistwowanie z golfa GTI lub g60 (szersze nakładki na nadkola )
Jesli chcesz dorwac oryginalne to bedziesz sie musial troche natrudzic zeby to znalezc.