klapa na pol gladko
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
klapa na pol gladko
Witam! Koledzy nabralem ladnego i zadbanego golfa mk2 w wersji Moda 1.8 RP. mam jeszcze ponad pół roku do prawka ale kupilem go bo trafila sie mi okazja i do prawka doprowadze go do ładnu:D czyli gleba szerokie stale szerokie zderzaki itp ale najpierw chcialbym przerobic klape tylna na polgladko i wszystko czaje co i jak oprocz zamka tzn jak bede wstawial wstawial zamiast listwy plastikowej bleche i ja wspawam ladnie to co z zamkiem??? jak to zrobic zeby sie otwuierala klapa??? zamek na elekto magez czy poprostu zamek który umieszczony jest w klapie to umiescic go do karoseri a ten czop ktory jest umieszczony w karoseri to do klapy i przerobic zamek na linke??? jak ktos cos takiego przerabial a napewno przerabial bo widze ze duzo tego jest to napiszcie cos albo dajcie jaka fotke pozdrawiam
Z funkcji takowego zamykania klapy rezygnujesz a otwieranie (wciskanie zamka) robisz na siłowniku elektrycznym takim jak do ryglowania drzwi. Siłownik ten podłączasz do włącznika w kabinie albo pod alarm jeśli ma taką funkcję. I już.. Zamykania klapy mieć nie musisz bo i tak nie da się jej otworzyć z zewnątrz. Pozdro i baw się
Co do montowania siłownika to nic trudnego po pierwsze kup jakiś mocny siłownik, nie od centralnego zamka bo one są słabsze. Po drugie jak pisałeś chcesz zrobić klape na gładko więc zapewne pozbędziesz się wycieraczki. Nie musisz ciągnąc instalacji, bo instalacja od wycieraczki pasuje do siłownika więc zakładasz siłownik najlepiej pod tym czarnym plastikiem (tam gdzie sie wyjmuje mechanizm wycieraczki). W skrzynce bezpiecznikowej musisz znaleść te kable od wycieraczki. Pod nie podpinasz psztyka no i tyle, reszte bezpiecznik i wszystko masz przy siłowniku Zrób sobie dziure w którymś z plastików, dopasuj psztyka i umieść go tam gdzie Ci pasuje.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 00:21 przez minio70, łącznie zmieniany 1 raz.
Siłownik z drzi jest zasłaby trza kupić mocniejszy. A tak to jakiś przycisk na desce z automatycznym odbiciem albo jak już spawasz to se wycieraczke też zaspawaj i zamiast ciągnąć instalacji do siłonika przez całe auto to bieżesz pod wycieraczke podpinasz i naciskając tak jakby sie miała włączyć tylna wycieraczka bedzie sie klapa otwierać
aaa no bez kitu o tym silowniku to nie pomyslalem dzieki bardzo koledzy a i co do tego to ja chce zrobic klape na polgladko czyli wywalic ta plastikowa listwe i wspawac paseczek blachy taki co przy okazji zakrylo by mi z lekka rejstracje no i wycieraczka leci i sprzyskiwcze tez dzieki jeszcze raz i pozdrawiam wkrotce dodam foto mojej Niuni (golf mk2) to bedziecie oceniali
Moje mk2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3900567#3900567
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3900567#3900567
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
gładko mk2
Witam, Ja wydarłem klape już zrobioną za 70zł szyba GTI, lotka GTI, zamek klapy i plastik wewnętrzny. farba 300ml bo potrzebowałęm jeszcze na pewien element 75zł, lakiernik 80zł
siłownik od Renault 19, okablowanie własne, lamki rej, własne. cała wnęka wymalowana tawotem a w miejscu lampek rej czarnym sylikonem i pendzelkiem rozsamorwane:) powinno być bez RUDEGO
siłownik od Renault 19, okablowanie własne, lamki rej, własne. cała wnęka wymalowana tawotem a w miejscu lampek rej czarnym sylikonem i pendzelkiem rozsamorwane:) powinno być bez RUDEGO
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości