Strona 1 z 1

montaz nowego szerokiego zderzaka

: śr lut 17, 2010 01:16
autor: M4YST3R
sprawa wyglada tak, kupilem zderzak szeroki [zamiennik, ale wyglada dosc sensownie], odkrecilem stary od belki i sciagnalem. biore sie za zakladanie nowego a tu okazuje sie, ze nie ma on tych 4 mocowan ktorymi przykreca sie go do tej belki wlasnie. w gruncie rzeczy to zderzak siedzy na samych slizgach.

pytanie jest takie, czy ten zderzak ma dojsc do samej belki w takim wypadku czy moze problem jest ze wzmocnieniem? np zderzak jest przystosowany do wzmocnienia stosowanego przy przerobce zderzakow z waskich na szerokie? czy moze trzeba tam cos wymyslic zeby zastapic te wypusty do przykrecania?

: śr lut 17, 2010 10:26
autor: Gróby
Rozumiem że kupiłeś same poszycie szerokiego i chcesz przykręcić do belki z wąskiego. Oby dwa mają inne belki więc na pewno oryginalnie tego nie zamocujesz, musisz wymyślić jakiś patent ;)

Poza tematem to w ogóle nie polecam ci tych zderzaków z laminatu, strasznie się wyginają od temp itp.

: śr lut 17, 2010 10:35
autor: ociu
Musisz kupić belke pod szeroki zderzak, wąskie i szerokie mają inne belki, dlatego nie pasuje Ci szeroki. Lepiej poszukaj belek do swoich zderzaków niż masz coś rzeźbić :bajer:

: śr lut 17, 2010 15:02
autor: M4YST3R
nie, nie. zderzak mam szeroki i takie tez tam seryjnie byly [mk2 1.8 GT F&I]

a zderzak niby taki sam jest, tylko nie ma tych wypustek gdzie wkreca sie sruby chwytajac go do belki.

jedyne nad czym myslalem to czy zderzak ktory kupilem nie jest przystosowany pod waska belke [zderzak do zmiany z waskich na szerokie], moze ktos ma jakies fotki albo moze opisac czym one sie roznia?

: śr lut 17, 2010 22:39
autor: Johnatan
Witam odpowiedzi są bardzo proste:

po 1 nie zrobisz tego ORI, zderzaki są podrabiane i one nie bedą pasowały z linią auta

po 2 jak montować to, to na szerokiej belce pod szeroki zderzak

po 3 jesli masz starą kaste z 1 wpustem na ślizg, po mimo że wywiercisz dolne otwory z przodu i tak bedą za nisko.. a z tyłu to masakra ślizgi są o 2 cm za nisko!

Podsumując, jeśli ci zalezy na ORI aucie bez szpar i krzywizn kupuj tylko oryginalne zderzaki i belki, ze ślizgami.. trzeba je przerobić żeby były wyżej (nowe blachy mają seryjnie przygotowane 2 dziury z każdej strony.

Szkoda nerwów, pracy i czasu żeby zrobić z tego ORI.

PS podrabiane zaczepy pod ślizgi przy ujemnej temp. pękają przy byle dotknieciu zaspy.. wymieniłem juz 3! jeźdze po szrotach i wyciągam ORI z MK3

Prosze :)

: śr cze 02, 2010 02:14
autor: paffciu
M4YST3R pisze:, moze ktos ma jakies fotki albo moze opisac czym one sie roznia?
przerabiałem to tylko że dawałem szeroki zderzak do wąskiej belki.więc są takie różnice:
1,wąski zderzak od szerokiego różni się liczbą zaczepów do których sie przyczepia belkę(bodajże w wąskim jest 6 a w szerokim 8 lub 10 - nie pamiętam)
2,w szerokim zderzaku po przykręceniu wąskiej belki zostaje jeszcze dużo miejsca bo szeroka belka jak nazwa wskazuje jest szersza od wąskiej-masło maslane :green_fuck:
3.w związku z powyzszym trzeba przykręcać cały zderzak na śruby w niewidocznych miejscach

jeśli ci zderzak nie pasuje wprawdż właśnie te zaczepy i czy szerokość tego "rowu" mniej więcej odpowiada tej belce. jak się nie będzie zgadzało to chyba to będzie zderzak do wąskiej belki :bigok: