Strona 1 z 2
					
				Jaki rodzaj lamp i kierunkowskazów wybrać black/chrom ?
				: wt gru 29, 2009 21:39
				autor: 7Qstyk
				Witam wszystkich. 
Mam taki mały dylemat. Chce zakupić: 
-przednie lampy, 
-kierunki+halogeny, 
-kierunki boczne, 
-tylne lampy.  
I zastanawiam się czy lepiej będzie pasowało wybrać:  
- (CLEAR,CHROM), ogólnie wszystkie lampy na jasno, 
czy zrobić w (BLACK CHROM, SMOKE) na ciemne lub lekko przyciemnione.
Lub jakieś wasze propozycję, aby ładnie prezentował się i wszystko współgrało z całością, budżet to około 1000zł  
Mój kolor golfika  
Dzięki za pomoc  

 
			 
			
					
				
				: wt gru 29, 2009 21:48
				autor: Sebas1901
				szczerze to ja bym widział jasne in pro na soczewie z kierunkami i gładki zderzak, a z tyłu może hella silver albo red white, co do kierunków to chyba zostaw ori, ale to moje zdanie:) pozdro
			 
			
					
				
				: wt sty 12, 2010 23:27
				autor: wjtsWLKP
				Koledzy mam maly problem moze mi pomozecie
Z racji tego ze rozlecialy mi sie stare lampy oryginalne jestem zmuszony wymienic je na cos sprawnego i w miare ladnie wygladajacego 

Zalezy mi głównie na dobrej jakosci swietle,wykonaniu itp,
Kolor mojego wozu to blekit wiec moze pomozeci wybrac cos godnego uwagi i dobrze swiecacego :d
z gory wielkie dzieki i PZDR
 
			 
			
					
				
				: śr sty 13, 2010 00:15
				autor: carrion
				wjtsWLKP, jakim budżetem dysponujesz? 
7Qstyk, przednie lampy brałbym BLACK. Przy stosunkowo jasnym lakierze świetnie się skomponują z grillem. To samo kierunki i blendy. I powtórzę się po raz setny: na tył Hella Black Magic. Pięknie wyglądają jasne auta z czarnymi dodatkami!
Opcje CLEAR i CHROM bym sobie darował.
Takowe me zdanie. 

 
			 
			
					
				
				: śr sty 13, 2010 10:00
				autor: wjtsWLKP
				budżet ok 1ooopln
			 
			
					
				
				: śr sty 13, 2010 11:31
				autor: Rydzu
				Ja tam jak widać byłem (i jestem) zwolennikiem czarnego:
 
Moim zdaniem bardzo dobre połączenie, do tego pozycja w kierunku w zderzaku i efekt świetny.
 
			 
			
					
				
				: śr sty 13, 2010 18:03
				autor: 7Qstyk
				Macie racje koledzy na czarno będzie ładnie wyglądało.
A może macie na zbyciu lampy na tył - Hella Black Magic 
[ Dodano: 13 Sty 2010 17:09 ]
Mam pytanko koledzy, jakie to są lampy? 
Chodzi mi czy to oryginalne takie wychodziły, czy ktoś po prostu je sam przyciemnił.
I czy warte są swojej ceny?
http://moto.allegro.pl/item858134761_vw ... genem.html
 
			 
			
					
				
				: śr sty 13, 2010 19:24
				autor: Adam204
				7Qstyk,  z tego co widać na zdjęciu to jest zwykła lampa H1+H1 i tyle nie ma tam żadnego halogenu
			 
			
					
				
				: śr sty 13, 2010 20:44
				autor: carrion
				Adam204, dobrze prawi. Zwykła H1/H1. Nie widzę tam żadnego halogenu (!). Standardowo mijania, długie i pozycje.
wjtsWLKP,  mając 1000zł na lampy uderzałbym w Helle, bez dwóch zdań. Z takim zapleczem finansowym możesz kupić lampy z naprawdę górnej półki!
			 
			
					
				
				: czw sty 14, 2010 00:46
				autor: wjtsWLKP
				carrion pisze:wjtsWLKP, mając 1000zł na lampy uderzałbym w Helle, bez dwóch zdań. Z takim zapleczem finansowym możesz kupić lampy z naprawdę górnej półki!
Włąsnie mam problem czy wybrac IN PRO na soczewesce z migaczami + ksenon czy hella celis moze tez z ksenonem.
Wiem ze do ksenonu potrzebne sa spryskiwacze ale mysle ze to da sie jakos rozwiazac i bedzie w miare legalne  

 
			 
			
					
				
				: czw sty 14, 2010 12:23
				autor: carrion
				
			 
			
					
				
				: pt sty 15, 2010 16:39
				autor: riggs
				Panowie a ja mam pytanko.W moim GOLFIKU zamontowane sa oryginalne lampy niedzielone poprostu zwykle.Chcialbym zamontowac rowniez oryginalne ale juz dzielone .I takie pytanie czy wystarczy tylko zamontowac lampy czy trzeba cos w elektryce przerabiac?Mam na mysli czy dzielone reflektory pasuja pod te same kostki co niedzielone??I czy wszystko bedzie dzialac jak nalezy??
			 
			
					
				
				: pt sty 15, 2010 17:04
				autor: Rydzu
				riggs, poszukaj na forum, to zobaczysz że niedzielone to lampy h4, dzielone to H1.
Jedne i drugie występują (w zależności od rocznika produkcji) z wtyczkami płaskimi albo owalnymi. Jeśli kupisz nie takie jak masz to wystarczy przejściówka.
Po podłączeniu lamp H1 do instalacji H4 musisz jeszcze zrobić mostek na kolumnie kierowniczej albo wsadzić łącznik w skrzynkę bezpieczników, żeby światła drogowe zapalały się wraz z mijania, inaczej zgasną.
Wszystko jest na forum a to co napisałem to taka "pigułka"
			 
			
					
				
				: pt sty 15, 2010 17:44
				autor: wjtsWLKP
				Koledzy czy widzial ktos jak świeci HELLA CELIS ?
Mam dylemat miedzy tym wlasnie a IN PRO, zalezy mi glownie na jakosci swiatla a roznica w cenie ok200pln wiec nie wiem czy warto przeplacac. Jednak na razie ksenonu nie bedzie bo duzo z tym zabawy(spryski i poziom) wiec co lepiej swieci na zarowkach?