Strona 1 z 1
zmiana frontu
: pt gru 25, 2009 13:31
autor: greko
witam ostatnio miałem mała kolizje
Wiec mysle o zmianie frontu
Chciałbym zrobic zderzak na gładko i mam klika pytan
1 W jaki sposob zrobic zderzak czy usunac tylko blendy i rejestracje zostawic u gory czy to miejsce na rejestracje tez zaspawać i przenieść ją na doł ..i czy zostawic te dolne kratki czy je zaspawac
2. czy te lampki ktore sa na tej aukcji
http://www.allegro.pl/item859980441_ref ... n_pro.html to orginał in pro i czy sa warte ceny chyba ze macie inne propozycje oczywiscie z kierunkiem w lampie
3 i co myslicie o masce i dachu na czarno czy zostawic tak jak jest w kolorze
czekam na podpowiedzi i propozycje ...
A to zdjecie auta przed kolizja
Zrobiłem na szybko mały vt
bez lampek ale chodzi o zderzak
teraz co do drugiej opcji z tablica na dole gore zerzaka bedzie pewnie trzeba malowac
struktura???
: pt gru 25, 2009 20:44
autor: Marcin_ko7
1. Sam sie zastanawiałem nad zaspawaniem tych kratek na dole i mysle ze to ładnie by wygladało... Niestety przed oddaniem auta do lakiernika nie miałem na to czasu i tego nie zrobiłem... Czego bardzo teraz załuje... Wygladałoby to bardzo oryginalnie...
2. Miałem in pro tyle ze wersje silver i te wygladaja tak samo wiec pewnie sa to ori.
Cena bardzo przyzwiota, a zwarzywszy na to ze to black to nawet bardzo przyzwoita.
3. U siebie pomalowałem dach na czarno bo znalazłem foto na necie ktore mi sie spodobało. Ale w tym kolorze nie widziałem zadnego auta z czarnym dachem.
Nie malowałem maski na czarno bo uwazam ze wypadało by równiez tylnia klape pomalowac... Zrob sobie VT i wtedy zobaczysz.
To moje zdanie... Zrobisz jak wg Ciebie bedzie dobrze...

: pt gru 25, 2009 23:08
autor: Shmatan
1. zaspawać przetoczenie, rejestracje i miejsca po blendach i kierunkach. rejestracje dać niżej. Kratki zostaw

i pamiętaj o jakiejś zaślepce na hak
3. moim zdaniem nie, ale to Twój samochód
A kierunki w in pro mimo wszystko nie trzeba robić?
: sob gru 26, 2009 00:38
autor: hanti
greko pisze:czy zostawic te dolne kratki czy je zaspawac
1. Jak masz TDI to na pewno muszą zostać, jedna jest wlotem do IC
2. ładne i ori In Pro
3. lepiej wszystko w jednym kolorze
: sob gru 26, 2009 18:51
autor: Tical
Shmatan pisze:A kierunki w in pro mimo wszystko nie trzeba robić?
pewnie i trzeba, bo fabrycznie to tam sa chyba postojowki?
Poza tym osobiscie to nie widza mi sie kierunku w tych miejcach, poniewaz sa bardzo slabo widoczne na wlaczonych swiatlach mijania, a 2 tych swiatelek chyba nie mozesz przerobic na kierunki bo nie bedziesz mial pozycji...
Chyba, ze domontujesz pozycje gdzies w lampie, ale to juz taka samorobka i diagnosta moze (ale nie musi) sie czepiac.
: sob gru 26, 2009 19:15
autor: hanti
w tych lampach kierunki są kierunkami a pozycyjne to ringi.
Czyli podłączasz kostkę do lampy i masz wszystkie światła, a te 2 kabelki na fotkach to właśnie od kierunkowskazu.
niektórzy zaślepiają miejsca po kierunkach i blendach w zderzaku.
: sob gru 26, 2009 19:24
autor: Tical
A rzeczywscie nie dopatrzylem dokladnie, faktycznie sa ringi.
Czyli po podlaczeniu masz normalnie pozycje (jako ringi) i kierunki (2 szt)? Ale wtedy jedne kierunki trzeba odlaczyc, bo chyba nie mozna miec i w lampie i w zderzaku (diagnosta mi niedawno mi o tym wspominal)?
: sob gru 26, 2009 19:43
autor: hanti
wszystko jest do zrobienia

: ndz lut 07, 2010 16:03
autor: greko
witam mineło troche czasu jak napisałem posta prace troche ruszyły tylko mam pytanie
czy malowac dach i maskie na czarno czy sam dach i jak grill zderzak oczywicie bedzie w kolor auta góra czarna auto wygląda tak

: ndz lut 07, 2010 19:17
autor: Marcin_ko7
Moim zdaniem sam dach.

Zderzak z vento

: ndz lut 07, 2010 19:38
autor: greko
więc dach bedzie na czarno a na maskie bra

zderzak od vento bo tylko taki mieli na szrocie ale to dobrze bo robi dobra robote..
