[All VW] przygotowanie do malowania

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

[All VW] przygotowanie do malowania

Post autor: Piaseczeq » pn sie 10, 2009 18:52

Siemka forumowicze, może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak przygotowac takie "cóś" do malowania ?

grill

jestem laikiem a tych sprawach,



Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » pn sie 10, 2009 19:38

matujesz, psikasz podkładem do plastikow, potem na to baza i klar lub akryl ;) Jak stwardnieje to polerka lakieru pasta drobnoscierną i będzie dobrze :helm:


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » czw sie 20, 2009 22:33

Ten grill jest bodajże z ABS-u. Ja malowałem beż podkładu do plastików i bez normalnego podkładu. Wiem że to błąd ale tak jakoś wyszło ;).

1. Grill należy zmatowić na papierem 800.
2. Należy sprawdzić czy nie ma żadnych wgłębień, zadrapań( u mnie tak było). Jeśli są trzemy dalej papierem aż do zlikwidowania rys( wgłębień tak nie załatwisz). Jeśli są jakieś dołki należy je zaszpachlować szpachlą wykończeniówką i po wyschnięciu dotrzeć papierem (800) na mokro.
4. Umyć grill benzyną ekstrakcyjną( w żadnym wypadku nitro bo rozpuścisz plastik!!)
5. Położyć podkład do plastików i po wyschnięciu zmatowić.
6. Jak pkt 4
7. Położyć akryl( na 99 procent masz taki właśnie lakier).