Strona 1 z 2

[mk3] Jaki front ?

: pn lip 06, 2009 23:22
autor: AdamGOLFIII
Obrazek

Jak sadzicie jaki front był by lepszy, takie jak jest tylko zamienić migacze na białe i zmienić dokładkę od zderzaka od VR6, czy zrobić lampy na smoked kierunki tak samo i dokładka od VR6 ?
czy może coś innego ?

: pn lip 06, 2009 23:27
autor: Byku21
To drugie wyjście jest o niebo lepsze....

: pn lip 06, 2009 23:53
autor: wandal
mi tez ten drugi pomysl z tym smoked frontem by tu pasowal :bajer:

: wt lip 07, 2009 01:44
autor: D1_PITER
smoked front + hella black na tył + gleba + rant

: wt lip 07, 2009 08:44
autor: becior
Najlepszym modem na zwykły front mk3 jest założenie grilla na 2 żeberka od GTI (oczywiście ze znaczkiem). Smoked tych lamp to też świetna sprawa. A dokładka vr6 to oczywista oczywistość :bigok:

: wt lip 07, 2009 12:24
autor: AdamGOLFIII
a mam jeszcze takie pytanie czy jak pomaluje te kierunki na czarno tom specjalna farbą do lamp to one będą świecić na pomarańczowo i co na to policja ?
jakie jeszcze zmiany proponujecie ? Gleby nie zrobię bo moja ulica jest tak dziurawa ze jak bym zrobił glebę to bym nawet z domu nie wyjechał :|

: wt lip 07, 2009 13:17
autor: A r t u r
smoked front + hella black na tył + gleba + rant
potwierdzam
becior pisze:A dokładka vr6 to oczywista oczywistość
a dla mnie nie oczywista, bo mnie nie podoba się szeroka dokładka jak nie ma progów od GTI

[ Dodano: 07 Lip 2009 13:19 ]
AdamGOLFIII pisze:Gleby nie zrobię bo moja ulica jest tak dziurawa ze jak bym zrobił glebę to bym nawet z domu nie wyjechał
co ty 40/40 daje rade

: wt lip 07, 2009 23:09
autor: D1_PITER
AdamGOLFIII pisze:a mam jeszcze takie pytanie czy jak pomaluje te kierunki na czarno tom specjalna farbą do lamp to one będą świecić na pomarańczowo i co na to policja ?
Jak będzie bardzo chciał to się przyczepi. Generalnie nie polecam takich modyfikacji bo wpływają one mocno na bezpieczeństwo na drodze. Mogą Ci też np. nie wypłacić odszkodowania, "bo ktoś nie zauważył przerabianego kierunkowskazu". Najlepiej kup ori dymne i nie będzie żadnego problemu z widocznością, wyglądem i prawem.
AdamGOLFIII pisze:jakie jeszcze zmiany proponujecie ?
Pomyślimy.. Narazie masz co robić :)
arturek320 pisze:co ty 40/40 daje rade
Nawet 60/60 daje radę w normalnej jeździe. Ogólnie golfy to stosunkowo wysokie samochody, czytaj: podatne na glebienie :bigok:

: śr lip 08, 2009 12:25
autor: AdamGOLFIII
wiem ze mam co robić :grin: w sobotę się zabieram za smoked front :grin:

: śr lip 08, 2009 16:00
autor: pegasus_sis
Ogólnie golfy to stosunkowo wysokie samochody, czytaj: podatne na glebienie

:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Ty tak na serio? Czy to tylko ironia?
Wysokie auto to np. Punto 2. Posiada także dobre właściwości terenowe - sprawdzałem
na bieszczadzkich bezdrożach :bajer: Co ciekawe przy zastosowaniu szerokich opon trzyma się drogi jak gokart (dużo dają także doskonałe fotele)

Jak chcesz dać glebę to trzeba zrobić rachunek zysków i strat. Jak dla mnie - zysk to wygląd i poprawa trakcji na równych drogach. Straty to większe zużycie samochodu (przenoszenie nierówności drogi na konstrukcję), wiele miejsc staje się niedostępnych (np bo krawężnik ma "aż" 12 cm), pogorszenie komfortu i przyczepności na statystcznej polskiej drodze. Oczywiście trzeba doliczyć w miarę markowy kit do obniżenia - no chyba że chcesz się zabić :bigok:
Ja stwierdziłem- jak dla mnie zdecydowanie na nie.
To mój mały głos w dyskusji zdominowanej przez miłośników hasła "fuck airride" :chytry:

: śr lip 08, 2009 17:27
autor: D1_PITER
pegasus_sis pisze:
Ogólnie golfy to stosunkowo wysokie samochody, czytaj: podatne na glebienie
Ty tak na serio? Czy to tylko ironia?
Pewnie, że na serio. Ja mam kit 60/60 i ANI RAZU się nigdzie nie zawiesiłem. Generalnie samochód jak dla mnie wogóle nie stracił walorów użytkowych. Czasem się coś otrze ale po bezdrożach też jeżdżę i daje rade. Kolega w Hondzie Prelude jak założył kit 60/60 to nie mógł przez przejazd kolejowy przejechać. Więc proszę Cię nie mów mi, że golf to niski samochód.

: śr lip 08, 2009 22:37
autor: AdamGOLFIII
a mniej więcej jaki jest koszt założenia kitu 40/40, i co trzeba wymienić ?

: śr lip 08, 2009 22:41
autor: D1_PITER
Używany zestaw od 200zł. Nowy od 700zł. (cztery amory + cztery sprężyny).

Jak się bardzo uprzesz to, możesz też założyć same sportowe sprężyny bez amortyzatorów sportowych, ale nie polecam.

: śr lip 08, 2009 22:58
autor: AdamGOLFIII
się muszę zastanowić nad gleba :grin: narazie smoked front dokładka vr6 i możne BRA na maske :grin:

[ Dodano: 08 Lip 2009 23:27 ]
Jak się bardzo uprzesz to, możesz też założyć same sportowe sprężyny bez amortyzatorów sportowych, ale nie polecam.

a czemu, czym to grozi ?