Strona 1 z 1

[mk2] Błotniki tylne

: pn kwie 13, 2009 23:23
autor: gitfunfel
Za tydzień oddaję auto do blacharza i lakiernika- wymiana błotników tylnych (reperaturki).
I teraz pytanie: co przekazać blacharzowi? Żeby po prostu wspawał? Czy może od razu jakoś "zmodyfikować" te ranty w błotnikach? O jakimś sklepywaniu dużo się pisze na forum ale co to właściwie jest?; zagięcie tego końcowego rantu do środka? Wtedy to chyba można zapomnieć o plastikowym nadkolu? I właśnie co z nadkolem plastikowym? Montować czy zrezygnować?

: pn kwie 13, 2009 23:47
autor: MarcinWLKP
gitfunfel pisze:O jakimś sklepywaniu dużo się pisze na forum ale co to właściwie jest?
Pozwala to na założenie szerszych felg bez ryzyka obtarcia o krawędź błotnika. Jak najbardziej najpierw zaklepać a potem wspawać i pomalować, przynajmniej lakier zabezpieczy rant przed korozją.
gitfunfel pisze:Wtedy to chyba można zapomnieć o plastikowym nadkolu?
Niekoniecznie, zawsze można przykleić nadkole na klej do szyb

: wt kwie 14, 2009 10:05
autor: gitfunfel
Czyli rozumiem, że to klepanie rantów polega na czymś takim? :
Obrazek

: wt kwie 14, 2009 13:08
autor: MarcinWLKP
Czyli rozumiem, że to klepanie rantów polega na czymś takim? :
Dokładnie tak :bigok: Zaklepać, pomalować a w szczelinę napchać konserwacji :bigok: