Strona 1 z 1

[mk IV] Zderzak U.S, i trochę o wnętrzu

: ndz sie 24, 2008 22:43
autor: win32
Witam , mam kilka kwestii dotyczących mk IV :) a mianowicie :

#1 - zderzak U.S + obrysówki.

Co potrzebuję do przekładki ? , wystarczy sama listwa z obrysówkami , czy samo poszycie z listwą? , a może potrzeba jakichś "głębszych elementów ?

#2 - Czujnik temperatury na desce - on pokazuje temp wody, oleju czy ?? , planuję wstawienie dodatkowych zegarów ciśnienia i temperatury oleju i nie chcę dublować zegara :helm: tj chcę mieć temp oleju i wody a nie dwie wersje tego samego :bajer:

#3 czy symbole przy kratkach nawiewów powinny być podświetlane ? czy to tylko dodatek do wersji U.S , bo u mnie jest ciemno , a tu świecą K L I K

Dziękuje za podpowiedzi :D

: pn sie 25, 2008 08:12
autor: Glocu
#3 te podświetlane symbole to chyba kratki z bory ale nie jestem pewien niech ktoś bardziej kompetentny sie wypowie :bigok:

: pn sie 25, 2008 10:08
autor: Kamel
win32 pisze:#3 czy symbole przy kratkach nawiewów powinny być podświetlane ? czy to tylko dodatek do wersji U.S , bo u mnie jest ciemno , a tu świecą K L I K
Dokładnie jak napisał Glocu to są kratki od VW Bora. Są zamykane całością i mają podświetlane cyferki :-)
Tutaj masz dechę z takimi kratkami http://moto.allegro.pl/item424438375_vw ... irbag.html . Koleś sprzedaje samą dechę, a o kratki jak chcesz to go zapytaj. Tylko jak będziesz miał zamiar kupić to pilnuj żeby były razem z ramkami montażowymi, bo bez nich nie zamontujesz. Ja za taki komplet zapłaciłem 160zł + wysyłka.
win32 pisze:#2 - Czujnik temperatury na desce - on pokazuje temp wody, oleju czy ?? , planuję wstawienie dodatkowych zegarów ciśnienia i temperatury oleju i nie chcę dublować zegara :helm: tj chcę mieć temp oleju i wody a nie dwie wersje tego samego :bajer:
Jeśli masz na myśli wskaźnik temperatury w liczniku (też w MFA) to jest to temperatura w układzie chłodzenia, zatem temperatura wody/płynu.
win32 pisze:#1 - zderzak U.S + obrysówki.
Co potrzebuję do przekładki ? , wystarczy sama listwa z obrysówkami , czy samo poszycie z listwą? , a może potrzeba jakichś "głębszych elementów ?
Kiedyś na jakiejś niemieckiej stronce widziałem fotorelację z montażu takiej listwy z obrysówkami. Zabawa polegała na zdjęciu starej listwy, puszczeniu kabli od postojówek i założeniu listwy US. Nie było zdjęć ze zmiany zderzaka czy coś, więc wnioskuję, że wystarczy zamienić samą listwę na wersję US.

: śr sie 27, 2008 18:45
autor: UcHO
Kamel pisze:Kiedyś na jakiejś niemieckiej stronce widziałem fotorelację z montażu takiej listwy z obrysówkami. Zabawa polegała na zdjęciu starej listwy, puszczeniu kabli od postojówek i założeniu listwy US. Nie było zdjęć ze zmiany zderzaka czy coś, więc wnioskuję, że wystarczy zamienić samą listwę na wersję US.
to zle przeczytałes, listwa od zderzaka od US nie pasuje do europejskiej wersji, jest za dluga po bokach, gdyz zderzak US jest dluzszy :)
jedyna metoda to albo dorwac caly zderzak + obrysowki, albo rzezbic w tym co sie ma
pozdrawiam

: śr sie 27, 2008 18:50
autor: Kamel
UcHO pisze:Kamel napisał/a:
Kiedyś na jakiejś niemieckiej stronce widziałem fotorelację z montażu takiej listwy z obrysówkami. Zabawa polegała na zdjęciu starej listwy, puszczeniu kabli od postojówek i założeniu listwy US. Nie było zdjęć ze zmiany zderzaka czy coś, więc wnioskuję, że wystarczy zamienić samą listwę na wersję US.


to zle przeczytałes, listwa od zderzaka od US nie pasuje do europejskiej wersji, jest za dluga po bokach, gdyz zderzak US jest dluzszy :)
jedyna metoda to albo dorwac caly zderzak + obrysowki, albo rzezbic w tym co sie ma
pozdrawiam
Jeśli mam być szczery to nie czytałem a oglądałem obrazki :-)
Nie było zdjęć ze zdejmowania starego i zakładania nowego zderzaka, dlatego wywnioskowałem, że pasuje. No ale faktycznie można pokombinować z docinaniem oryginalnej listwy, tyle, że to już zabawy trochę z tym jest.