Strona 1 z 1

[mk3] centralny zamek

: ndz sie 10, 2008 18:59
autor: tenior
mam w swoim VW C.Z. na kluczyk, a ja chce miec go na pilot, jak to zrobic?

: ndz sie 10, 2008 19:49
autor: sebastian
Kupujesz centralkę z pilotem np. z allegro, kupujesz do tego siłownik elektryczny podłączasz go pod drzwi kierowcy, siłownik do centralki i tak w skrócie to wygląda.

Przyciskasz pilot, centralka otwiera elektryczny siłownik, ten daje impuls do pompy w bagażniku i ona robi resztę roboty :helm:

: pn sie 11, 2008 10:38
autor: tenior
sebastian pisze:Kupujesz centralkę z pilotem np. z allegro, kupujesz do tego siłownik elektryczny podłączasz go pod drzwi kierowcy, siłownik do centralki i tak w skrócie to wygląda.

Przyciskasz pilot, centralka otwiera elektryczny siłownik, ten daje impuls do pompy w bagażniku i ona robi resztę roboty :helm:
http://allegro.pl/item412347163_sterown ... xxxxx.html
takie cos wystarczy?

: pn sie 11, 2008 11:14
autor: Goofi
Zacznij od wybadania czy jest to fabryczny (pneumatyczny z pompka), czy ktos kiedys sam nie zalozyl (zapewne elektromagnetyczne silowniki) i potem znajdz centralke. W zasadzie kazda taka centralka ma mozliwosc podlaczenia zewnetrznego sterowania.

Jezeli masz centralny fabryczny, to centralka powinna byc w bagazniku po prawej stronie za lampa pod tapicerka. Szukasz pinu do ktorego mozna sie podlaczyc, jak go znajdziesz to kupijesz sam odbiornik z pilotem i tam sie wpinasz ;)

: pn sie 11, 2008 15:39
autor: sebastian
Goofi, ale jak ma pneumatyczny oryginalny to drzwi kierowcy bez siłownika mu sie nie otworzą, bo go tam po prostu niema. Dlatego do oryginalnych instalacji jest potrzebny siłownik w drzwi kierowcy.

Chyba że w mk III dali już siłownik, zrób zdjecie co masz na drzwiach kierowcy, czy pneumatyczny czy elektryczny, i czy jest to siłownik czy tylko przekaźnik

: pn sie 11, 2008 17:20
autor: Damiano_TM
ja mam fabryczną centralke (pneumatyczną), kupiłem zestaw z allegro i bez żadnych przekaźników czy siłowników sie podpiąłem i śmiga jak należy...

: pn sie 11, 2008 17:30
autor: sebastian
To wychodzi na to że w mkIII jest siłownik w drzwiach kierowcy, bo w mkII nie było siłownika.

: pn sie 11, 2008 18:03
autor: skora81
Paowie moze glupie pytanie, ale jak zdjac boczek z drzwi kierowcy w mk3??

: pn sie 11, 2008 21:02
autor: Goofi
skora81 pisze:Paowie moze glupie pytanie, ale jak zdjac boczek z drzwi kierowcy w mk3??
Zdejmujesz zewnetrzna czesc plastiku z klamki i raczki, odkrecasz dwie sruby pod tym co zdjales, odkrecasz dzyndzel przy szybie, podwazasz boczek by zatrzaski puscily i zdejmujesz uwazajac na bolec przy dzyndzlu ;)

: pn sie 11, 2008 21:22
autor: sebastian
skora81,z dzyndzlem to uważaj, to trzeba delikatnie jak nic się nie dzieje to naśliń :grin:

: pn sie 11, 2008 23:38
autor: tenior
Damiano_TM pisze:ja mam fabryczną centralke (pneumatyczną), kupiłem zestaw z allegro i bez żadnych przekaźników czy siłowników sie podpiąłem i śmiga jak należy...
czyli kupiles cos takiego jak pokazlaem tak?

: wt sie 12, 2008 01:30
autor: Damiano_TM
tenior pisze:
Damiano_TM pisze:ja mam fabryczną centralke (pneumatyczną), kupiłem zestaw z allegro i bez żadnych przekaźników czy siłowników sie podpiąłem i śmiga jak należy...
czyli kupiles cos takiego jak pokazlaem tak?
no mniej więcej coś takiego.... tylko że mimo dodanych instrukcji i tych szukanych w necie musiałem sam pokombinować bo nie wszystkie kabelki z instrukcji pasowały do tych w aucie...