[mk2] centralny na pilot, prąd do radia po włożeniu kluczyka
: pn lip 07, 2008 18:15
2 pytania:
1. Mam w mk2 oryginalny centralny- hydrauliczny. Jak można najtaniej wykombinować, żebym auto otwierał i zamykał z pilota. Jaki sprzęt, jak ktoś może to proszę o link do aukcji. Myślałem też o scyzoryku, coś takiego, co było montowane od mk4 i nowszych. Mam też jakiś tam alarm, który montował poprzednik-centurion 2 z pilotem(może sterowanie centralem też da się zrobić z tego pilota?), ale raczej go nie używam. Czy można wrzucić moduł, który będzie też domykał szyby(mam elektryczne)?
2. W golfie 3 jest coś takiego, że prąd do radia leci dopiero po przekręceniu o 1 stopień kluczyka w stacyjce, a odcina dopiero po wyjęciu. Czy coś takiego można w mk2 zrobić? denerwuje mnie, że na każdym postoju muszę wyłączać mojego kenwooda. Można też puścić prąd do radia jakimś kablem, który ma napięcie dopiero na zapłonie, ale wtedy radio traci pamięć a poza tym po wyłączeniu zapłonu radio po prostu gaśnie....Więc nie o to chodzi
1. Mam w mk2 oryginalny centralny- hydrauliczny. Jak można najtaniej wykombinować, żebym auto otwierał i zamykał z pilota. Jaki sprzęt, jak ktoś może to proszę o link do aukcji. Myślałem też o scyzoryku, coś takiego, co było montowane od mk4 i nowszych. Mam też jakiś tam alarm, który montował poprzednik-centurion 2 z pilotem(może sterowanie centralem też da się zrobić z tego pilota?), ale raczej go nie używam. Czy można wrzucić moduł, który będzie też domykał szyby(mam elektryczne)?
2. W golfie 3 jest coś takiego, że prąd do radia leci dopiero po przekręceniu o 1 stopień kluczyka w stacyjce, a odcina dopiero po wyjęciu. Czy coś takiego można w mk2 zrobić? denerwuje mnie, że na każdym postoju muszę wyłączać mojego kenwooda. Można też puścić prąd do radia jakimś kablem, który ma napięcie dopiero na zapłonie, ale wtedy radio traci pamięć a poza tym po wyłączeniu zapłonu radio po prostu gaśnie....Więc nie o to chodzi