A,B,C Lakierowania
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
A,B,C Lakierowania
Szukałem w całym temacie i mniej więcej wiem o co chodzi ale potrzebuje rady jakich papierów ściernych użyc po kolei.
Z progu fabii schodzi lakier, tak jakoś płatami po zimie... jak to oczyścić i pomalować, nie będę chciał tam nic szpachlować, chcę żeby goła blacha nie była na wierzchu.
Z progu fabii schodzi lakier, tak jakoś płatami po zimie... jak to oczyścić i pomalować, nie będę chciał tam nic szpachlować, chcę żeby goła blacha nie była na wierzchu.
Re: A,B,C Lakierowania
thomas24 do tego celu polecam coś takiego:
http://allegro.pl/sciernica-tarcza-scie ... 44835.html" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie zdało egzamin na 5.
http://allegro.pl/sciernica-tarcza-scie ... 44835.html" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie zdało egzamin na 5.
MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
- mazi
- Forum Master
- Posty: 1318
- Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
- Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
broda muzyna- swietny srodek na zdarcie farby jak nie ma rdzy, bo usuwa lakier bez uszkadzania powloki ochronnej blachy i samej blachy.killerx pisze:http://allegro.pl/sciernica-tarcza-scie ... 44835.html
bez szpachlu badz szpachlowki natryskowej nic nie zrobisz.
potem lakier w sprayu dobrany i malujesz
pewnie 100% bezwypadek:)thomas24 pisze:Z progu fabii schodzi lakier, tak jakoś płatami po zimie...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
?? jakiej powłoki ochronnej blachy ?? przecież te szczotki drą do gołego metalu, są o tyle dobre ze nie przegrzewają blachy jak w przypadku darcia zwykłą tarczą.mazi pisze:bo usuwa lakier bez uszkadzania powloki ochronnej blachy i samej blachy.
thomas24, jak schodzi lakier to zedrzyj go do powiedzmy do podkładu, zapodkładuj na nowo i na to nowy lakierek jeśli tam nie ma korozji to nie widzę sensu darcia tego szczotką...
A,B,C Lakierowania
Witam drogich forumowiczów. Mogli byście zajrzeć na mój temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=459475 i odpowiedzieć na pytanie tutaj lub na tamtym temacie, albo podać nr. strony w tym temacie gdzie już takie coś było. Bo szukać po 49 stronach to trochę zejdzie mi czasu a nie wszystkie zdjęcia się wczytują.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
A,B,C Lakierowania
Witam Pany Mam zamiar prysnąć sobie 2 błotniki w moim mk3. Kupiłem błotniki na allegro w innym kolorze, czy po zmatowaniu wszystkiego itp dawać podkład? Czy od razu baze i klar?
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
A,B,C Lakierowania
Witam. Pytanko mam.. Dało by się kupić np lakier, podkład, coś na rdzę (tylko żeby raczej nie wysychało za szybko.. ), jakąś szpachlę do zaprawek np na nadkolach? Nie dawno odebrałem auto od blacharza a zobaczyłem że w nowym miejscu ruda wychodzi, więc pomyślałem żeby takie małe zaprawki robić samemu, wygląd.. Wiadomo nie to samo, ale zawsze się zabezpieczy. Lakier bym jakiś spray kupił (lakier mam akryl). Tylko dobrze by było żeby to nie wyschło za szybko bo chcę to używać np 2 razy do roku. Jest taka możliwość? A jak tak to jaki koszt by tego był? Nie chce mi się z każdą pierdółką do blacharza jechać a czekać aż ruda blachę opier.. też mi się nie uśmiecha..
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
jjaworskyy, daj podklad o odpowiednim odcieniu szarości pod twój kolor.
KamilP, kup sobie podklad epoksydowy (najlepsze co może być do zabezpieczenia pod warunkiem ze idealnie doczyścisz blache z rudej ! )
a jak nie masz takiej możliwości to możesz próbować środkami typu Forch Korroplex L237 / Brunox / App R-stop
skoro będziesz czegoś rzadko używal to nie kupuj dużych opakowań tylko male, wtedy jak wyschnie to dużej straty nie będzie. Wydasz 2 razy w roku po 30zl a to chyba nie jest jakoś kosmiczny wydatek....
Nie obraź sie ale po tym co piszesz to przypominasz mi takiego gości który chcial naciągnąć pasek klinowy ale bylo on już tak zjechany ze regulacji brakowalo to on zamiast normalnie kupić w sklepie pasek za 20zl kombinowal dalej.
mówiąc krótko - z gówna bata nie ukręcisz
KamilP, kup sobie podklad epoksydowy (najlepsze co może być do zabezpieczenia pod warunkiem ze idealnie doczyścisz blache z rudej ! )
a jak nie masz takiej możliwości to możesz próbować środkami typu Forch Korroplex L237 / Brunox / App R-stop
skoro będziesz czegoś rzadko używal to nie kupuj dużych opakowań tylko male, wtedy jak wyschnie to dużej straty nie będzie. Wydasz 2 razy w roku po 30zl a to chyba nie jest jakoś kosmiczny wydatek....
Nie obraź sie ale po tym co piszesz to przypominasz mi takiego gości który chcial naciągnąć pasek klinowy ale bylo on już tak zjechany ze regulacji brakowalo to on zamiast normalnie kupić w sklepie pasek za 20zl kombinowal dalej.
mówiąc krótko - z gówna bata nie ukręcisz
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
A,B,C Lakierowania
Co do paska to dowiedziałem się że mam za długi (ktoś po prostu kiedyś za długi mi włożył) i w piątek wymieniam ale wiem o co Ci chodzi. Auto ma 20 lat, więc ruda ma prawo wychodzić(sąsiadce na pół rocznej lodówce chyba polara ruda wyłazi.. ), a robiona była lekka zaprawka z tyłu na błotniku i widzę ze gdzieś mi z przodu powolutku wyłazi, to tak pomyślałem o takim zestawiku. Poza tym teraz blachy chyba i tak w dobrym stanie mam jak na golfa III z tego wieku Ale jak wspomniałem z każdym rudym kawałkiem jechać do blacharza.. Trochę mi się nie uśmiecha. Chociaż zobaczę jak to będzie Dobrze że lakier w akrylu mam to jc z malowaniem łatwiej by byłoTo_mas pisze:Nie obraź sie ale po tym co piszesz to przypominasz mi takiego gości który chcial naciągnąć pasek klinowy ale bylo on już tak zjechany ze regulacji brakowalo to on zamiast normalnie kupić w sklepie pasek za 20zl kombinowal dalej.
A,B,C Lakierowania
jessuu ludzie, ruda nie wychodzi wam ot tak bo na zewnątrz jest bąbel, najczęściej przy takich rzeczach jak ranty, błotniki zaczyna szamać od wewnątrz.... i z tamtąd idzie korozja... a wy za wszelką cene za każdym razem chcecie dżume zaleczyć maścią i szukacie cud metody...
litości...
litości...
Ostatnio zmieniony śr maja 16, 2012 16:10 przez SZOPENN, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
A,B,C Lakierowania
SZOPENN, no to co z każdym purchlem wymieniać element, albo wycinać i wspawywać nowe (co nie jest moim zdaniem dobrym wyjściem bo blacha jest przegrzana wtedy)? No przestań. To jeszcze powiedz że jak coś wyjdzie na aucie to nadaje się tylko na złom
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości