Widzisz a jednak cos tam sie znam bo tak robiłem i sie mi banan cieszył bo dałem pzrekaznik i wsio działa zapaliłęm auto i znowu to samo .Kamel pisze:No ja już załapałem w czym rzeczkris-krzysztof pisze:Nie wiem czy to co napisałem jest zrozumiałem ale sie starałem no;d
W SC trzeba było pewnie zrobić zworkę na przekaźnikach tak jak np. w Borze, gdzie po włączeniu długich gasną mijania.
U Ciebie można by jeszcze spróbować przez przekaźnik 4 stopkowy (po jednym dla każdej z lamp), na który szedłby stały +12V np. ze skrzynki bezpieczników, szedłby też +12V z długich jako sygnał/impuls i dopiero po otrzymaniu sygnału szedłby prąd na przesłonę.
Coś takiego (szkic na szybko w painy'cie):
[url=http://img263.imageshack.us/img263/3941/61037022.jpg]Obrazek[/URL]
Pociagne cienki kabelek od wyłacznika od kierownicy do przekaźnika i bedzie ok chyba
 
 [ Dodano: 03 Kwi 2010 21:46 ]
Kamel po świetach dam jescze taka opcje ... podłacze zarówki na długich i dam + do przetwornicy tak zeby sie zarówki i xenon paliły razem jak przesłona bedzie wracac to jzu wiem że problem jest z "obciązeniem" instalacji







 ale ja bym wstawił SMD w miejsce po żarówce od świateł drogowych i zostawił  bym to jako światła do jazdy dziennej .... tak chyba ma nowe A8 albo A6 :)ale szacunek dla kolegi za prace
 ale ja bym wstawił SMD w miejsce po żarówce od świateł drogowych i zostawił  bym to jako światła do jazdy dziennej .... tak chyba ma nowe A8 albo A6 :)ale szacunek dla kolegi za prace 





