Strona 34 z 37

: czw lut 19, 2009 14:04
autor: tomaz
Ma ktoś może gotowy wzór tarcz do wydrukowania a'la r32 lub coś podobnego do 200Km .Mam te co kolega Jungu robił,ale bym sobie zmienił i przerobił na UV z góry dzieki :pub:

: czw lut 19, 2009 14:40
autor: chechel
rydzu pisze:Rany, już bez przesaady.Producenta taśmy izolacyjnej też mam podać?

Ja do wycinania tutaj używałem cążków do przewodów. Teraz Dremel idzie najszybciej.
Dziękuję Ci bardzo jak nie wiem co. Po co te nerwy? Zapytałem, bo bałem się coś połamać.

: czw lut 19, 2009 14:43
autor: Rydzu
chechel pisze:bo bałem się coś połamać
Przecież właśnie o to chodzi. Tniesz kawałek i wyłamujesz, to zwyczajny plastik.

: czw lut 19, 2009 14:59
autor: chechel
rydzu pisze:
chechel pisze:bo bałem się coś połamać
Przecież właśnie o to chodzi. Tniesz kawałek i wyłamujesz, to zwyczajny plastik.
Zgoda, ale bałem się że pęknie nie tam gdzie trzeba. Teraz jest ok. Już zrobione. Jedno pytanko jeszcze. Jak odwrotnie podłączę przetwornicę od katody do zasilania, to nic się nie stanie?

: czw lut 19, 2009 15:23
autor: Rydzu
Zależy od katody, Revoltec jeszcze żaden mi się nie spalił.

: czw lut 19, 2009 15:45
autor: chechel
rydzu pisze:Zależy od katody, Revoltec jeszcze żaden mi się nie spalił.
Ja właśnie uwaliłem, ale to tylko dioda w przetwornicy, lub jakiś bezpiecznik, teraz działa. Jednak nie można pomylić biegunów. A to jest katoda Revoltec. Dziękuje jeszcze raz Rydzu za pomoc.

: sob lut 21, 2009 15:03
autor: szuwar GT TDI
Kolego rydzu tak jak pisałem wziołem sie za te moje nieszczesne zegary i tak jak przypuszczałęm mam pewien problem :goof: podłaczyłem i złozyłem wszystko tak jak pisałes ale nie wiem czemu nie swieca mi wogole katody nie wiem co sie stało:/zasilanie jest bo wszytko swieci a one nie :grrr: prosze o pomoc

: sob lut 21, 2009 15:23
autor: jungu
szuwar GT TDI pisze:zasilanie jest
może podpiąłeś na odwrót

: sob lut 21, 2009 15:36
autor: szuwar GT TDI
a jesli tak to cos sie stało z nimi spaliły sie czy co? :grrr:

[ Dodano: 21 Lut 2009 15:08 ]
no i jeszcze takie głupie pytanie czy ja wogole w swietle dziennym zobacze ze katody swieca?

: ndz lut 22, 2009 20:41
autor: Rydzu
szuwar GT TDI pisze:w swietle dziennym zobacze
Zobaczysz. Jeśli świeciły a nie świecą, widocznie zabezpieczenie miały słabe i spalił się gdzieś bezpiecznik w inverterze.

: ndz lut 22, 2009 21:36
autor: szuwar GT TDI
rydzu pisze:Zobaczysz. Jeśli świeciły a nie świecą, widocznie zabezpieczenie miały słabe i spalił się gdzieś bezpiecznik w inverterze.
Własnie odkryłęm ze jest spalony jeden z tych "bezpiecznikow" ten ze szklana obudowa jest w srodku przepalony mam nadzieje ze dokupie taki i wszystko bedzie wporzadku

[ Dodano: 22 Lut 2009 21:12 ]
no a jezeli podłacze katody bez inwentera to co sie stanie wogole zaswieca?

: pn lut 23, 2009 01:13
autor: chechel
Jeżeli nie dokupisz, to wyciągnij jedną żyłkę z plecionki przewodu i wlutuj (wizualnie tej samej grubości,ale pewności nie mam) ja tak zrobiłem, pamiętaj że czerwony to +
POZDRAWIAM

: pn lut 23, 2009 01:22
autor: szuwar GT TDI
chechel pisze:czerwony to + a czarny -
Dzieki :bigok: a styłu w liczniku ktora blaszka to + a ktora - ?

[ Dodano: 23 Lut 2009 00:24 ]
aha i jeszcze jedno pytanie wlutowałes ten kawałek zyłki z boku tego "bezpiecznika" czy go wylutowałes a w to miejsce zyłke??

: pn lut 23, 2009 10:14
autor: chechel
szuwar GT TDI pisze:
chechel pisze:czerwony to + a czarny -
Dzieki :bigok: a styłu w liczniku ktora blaszka to + a ktora - ?

[ Dodano: 23 Lut 2009 00:24 ]
aha i jeszcze jedno pytanie wlutowałes ten kawałek zyłki z boku tego "bezpiecznika" czy go wylutowałes a w to miejsce zyłke??
wylutowałem bezpiecznik i w to miejsce wlutowałem kawałek drucika.

[ Dodano: 23 Lut 2009 09:34 ]
szuwar GT TDI pisze:
chechel pisze:czerwony to + a czarny -
Dzieki :bigok: a styłu w liczniku ktora blaszka to + a ktora - ?

[ Dodano: 23 Lut 2009 00:24 ]
aha i jeszcze jedno pytanie wlutowałes ten kawałek zyłki z boku tego "bezpiecznika" czy go wylutowałes a w to miejsce zyłke??
Nie wiem która, bo ja się podłączyłem do włącznika świateł, ale łatwo to sprawdzić zwykłym multimetrem cyfrowym.