[Mk4]Zegary po lifcie?
: śr paź 27, 2010 11:43
jeżeli zegary immo3 to da radęTo jeśli już to ja zadam pytanie odnośnie 1/2 fisa ,szukałem i nie mogę znaleźć czy da się zaprogramować aby fis pokazywał zasięg na paliwie w baku ???
jeżeli zegary immo3 to da radęTo jeśli już to ja zadam pytanie odnośnie 1/2 fisa ,szukałem i nie mogę znaleźć czy da się zaprogramować aby fis pokazywał zasięg na paliwie w baku ???
Wszystko sprawdziłem tarcze sa ori od diesla i te nowe i te stare jedne i drugie są wyskalowane do 260km/h tylko okazuję się że w mają inaczej podziałkę co zmienia położenie prędkości !he4vy pisze:to kupując tarcze nie sprawdziłeś czy są od diesla czy benzyniaka itp? nie porównałeś fotki ze swoimi tarczami przed zakupem?
zobacz ile 'modeli' jest...
http://allegro.pl/moman-indiglo-volkswa ... 69811.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oprócz dwóch układów kontrolek (mam na myśli środek ikonek na linii ośki wskazówek i nie na linii) trzeba również zwrócić uwagę na kolejność ikonek, bo z tym też są różniceShmatan pisze:a odnośnie tarcz, to warto jeszcze zauważyć że są też 2 układy kontrolek na zegarach
Mi pewna osoba szanowana w temacie mówiła, że takie wynalazki jak połączenie IC AJM/ASZ z halogenami w zderzak wpływa na spadek mocy... szczególnie jak żarówka się nagrzeje. Po co zasłaniać IC, chyba chodzi o to żeby był maksymalnie drożny. Przed IC powinno być tylko coś osłaniającego przed kamieniami.trzeci5 pisze:głupoty to ty gadasz ,po pierwsze nikt tu nie gadał ze zakłada fimica a jeśli zakładasz halogeny bez soczewki to i tak przysłaniasz wlot i przepływ powietrza jest mniejszyShmatan pisze:Głupoty gadasz Kolego - albo kupujesz halogeny bez soczewy, albo rzucasz fmica