Strona 3 z 3

[Mk4]Zegary po lifcie?

: śr paź 27, 2010 11:43
autor: zpoe
To jeśli już to ja zadam pytanie odnośnie 1/2 fisa ,szukałem i nie mogę znaleźć czy da się zaprogramować aby fis pokazywał zasięg na paliwie w baku ???
jeżeli zegary immo3 to da radę

[Mk4]Zegary po lifcie?

: śr paź 27, 2010 22:26
autor: konrad79
Mam jeszcze jedno pytanie :kupiłem od kolegi z forum tarcze,wskazówki i szybkę od wersji po lifcie i teraz problem!!!
Wszystko przełożyłem do swoich bebechów jest pięknie wszystko pasuje bez problemu tylko że jadąc samochodem stwierdziłem że chyba mi trochę prędkościomierz zaniża ! Okazało się że stare tarcze mają u góry na środku ok.130km/h a nowa tarcza ma ok 100km/h i teraz co robić czy da się jakoś zaprogramować zegar do nowych tarcz czy nic z tego nie będzie ???

[Mk4]Zegary po lifcie?

: czw paź 28, 2010 06:32
autor: he4vy
to kupując tarcze nie sprawdziłeś czy są od diesla czy benzyniaka itp? nie porównałeś fotki ze swoimi tarczami przed zakupem?

zobacz ile 'modeli' jest...
http://allegro.pl/moman-indiglo-volkswa ... 69811.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: [Mk4]Zegary po lifcie?

: czw paź 28, 2010 09:49
autor: konrad79
he4vy pisze:to kupując tarcze nie sprawdziłeś czy są od diesla czy benzyniaka itp? nie porównałeś fotki ze swoimi tarczami przed zakupem?

zobacz ile 'modeli' jest...
http://allegro.pl/moman-indiglo-volkswa ... 69811.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko sprawdziłem tarcze sa ori od diesla i te nowe i te stare jedne i drugie są wyskalowane do 260km/h tylko okazuję się że w mają inaczej podziałkę co zmienia położenie prędkości !

[Mk4]Zegary po lifcie?

: czw paź 28, 2010 23:19
autor: logo1024
Teraz to już Ci nie wiele to pomoże ale na przyszłość dla tych, którzy będą tarcze zmieniać. Jest od groma typów i rodzajów
Obrazek
http://www.moman.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

[Mk4]Zegary po lifcie?

: pt paź 29, 2010 18:47
autor: Shmatan
konrad79, no to trzeba było chyba myśleć wcześniej, nie?

a odnośnie tarcz, to warto jeszcze zauważyć że są też 2 układy kontrolek na zegarach

[Mk4]Zegary po lifcie?

: pt paź 29, 2010 19:57
autor: Kamel
Shmatan pisze:a odnośnie tarcz, to warto jeszcze zauważyć że są też 2 układy kontrolek na zegarach
Oprócz dwóch układów kontrolek (mam na myśli środek ikonek na linii ośki wskazówek i nie na linii) trzeba również zwrócić uwagę na kolejność ikonek, bo z tym też są różnice :bigok:
Miałem 2 komplety tarcz SE i w obu ikonki były inaczej umiejscowione..

Re: [Mk4]Zegary po lifcie?

: pt lis 19, 2010 14:35
autor: mikew_86
trzeci5 pisze:
Shmatan pisze:Głupoty gadasz Kolego - albo kupujesz halogeny bez soczewy, albo rzucasz fmica
głupoty to ty gadasz ,po pierwsze nikt tu nie gadał ze zakłada fimica a jeśli zakładasz halogeny bez soczewki to i tak przysłaniasz wlot i przepływ powietrza jest mniejszy :grin:
Mi pewna osoba szanowana w temacie mówiła, że takie wynalazki jak połączenie IC AJM/ASZ z halogenami w zderzak wpływa na spadek mocy... szczególnie jak żarówka się nagrzeje. Po co zasłaniać IC, chyba chodzi o to żeby był maksymalnie drożny. Przed IC powinno być tylko coś osłaniającego przed kamieniami.