Strona 3 z 3

: czw cze 18, 2009 13:10
autor: mlody87
Włochaty pisze:ale po takim rolkowaniu tez trzeba malowc no chyb aze delikanie zaginacie a nie do konca
a ja słyszałem ze przed walcowaniem powinno sie opalarką lakier delikatnie podgrzac zeby był elastyczny i nie pekał ... tak na niemieckich forach chłopaki opisują takie zabiegi.
pszczolek7 pisze:Czyli teraz zakupić sylikon i do roboty
Co do plastikowych nadkoli to po zagieciu czy wycieciu nadkoli duzo ludzi przykleja je na klej do szyb który jest bardzo wytrzymały i niema póxniej zadnych cyrków ;)

: czw cze 18, 2009 15:49
autor: Włochaty
mlody87 pisze:a ja słyszałem ze przed walcowaniem powinno sie opalarką lakier delikatnie podgrzac zeby był elastyczny i nie pekał ... tak na niemieckich forach chłopaki opisują takie zabiegi.
ja ostantio bylme swiadkiem jak znajomy to robil, nie stety do mnie te rolki nie pasuja (samo robka), to lakier tez podgrzewal opalarka, ale ja mimo wszystko bym to pomalowal

[allvw] Zaginanie rantow...

: czw sty 02, 2014 22:50
autor: Kamils
Pozwolę sobie odkopać temat ;)

Chciałbym sam spróbować zaklepać ranty. Auto to golf IV.
Jak będzie najlepiej to zrobić? Wiadomo, podgrzać opalarką ale czy nacinać rant w kilku miejscach czy obędzie się bez tego?
Błotniki będę miał 'na stole', czyli zdjęte z auta i myślałem aby to zrobić gumowym młoteczkiem..

[allvw] Zaginanie rantow...

: pn lut 10, 2014 22:59
autor: Yenjay
Podbijam temat, musze tylne nadkola zrobic w mk2.
Ciac czy zaginac? Oto jest pytanie :helm:

Edyta
Znalazlem odpowiedz :)
Zaginac z tylu, ciac z przodu

[allvw] Zaginanie rantow...

: czw lut 13, 2014 10:00
autor: bjn075
Ja mam koło 16'' 9j 195/45 et15 opone na tym i w mk2 mam pozaginane ranty i nic nie obciera:) ja nacinałem ranty w 4 miejscach i dopiero pozniej zaginalem. Przy pakiecie gti i sierpach mozna wyciąć i dac na klej do szyb.

[allvw] Zaginanie rantow...

: czw mar 27, 2014 23:44
autor: Brzeziak
Ja odświeże temacik.
Zaginałem już parę razy i nie mam z tym większych problemów. Zastanawiam się tylko nad przodem.
Jeśli zaginacie ranty na froncie to wywalacie te plastikowe nadkola z przodu? Czy jest jakiś patent na ich mocowanie po zagięciu?
pozdro

[allvw] Zaginanie rantow...

: ndz mar 30, 2014 21:46
autor: matisim
Brzeziak pisze:Jeśli zaginacie ranty na froncie to wywalacie te plastikowe nadkola z przodu? Czy jest jakiś patent na ich mocowanie po zagięciu?

Nadkola czy nakładki? Nadkola trzymają sie bez przykręcania do błotnika a nakładki/sierpy na klej do szyb lub cos podobnego.

Re: [allvw] Zaginanie rantow...

: ndz mar 30, 2014 22:42
autor: Ener
Sierpy ja mam przyklejone na silikonie do szyb. Jak blacharz błotnik mi robił to ledwo odkleił.

Wysłane z Sony Xperia Z1

Re: [allvw] Zaginanie rantow...

: ndz mar 30, 2014 23:26
autor: Brzeziak
matisim pisze:
Brzeziak pisze:Jeśli zaginacie ranty na froncie to wywalacie te plastikowe nadkola z przodu? Czy jest jakiś patent na ich mocowanie po zagięciu?

Nadkola czy nakładki? Nadkola trzymają sie bez przykręcania do błotnika a nakładki/sierpy na klej do szyb lub cos podobnego.
Nadkola, te wewnątrz. Bo jak nie będą mocowane na tych rantach z zewnątrz to syf będzie wpadał między ten plastik a nadkole blaszane. Co do tych sierpów to wiem jak są obcykane :-)

[allvw] Zaginanie rantow...

: pn mar 31, 2014 14:55
autor: matisim
Brzeziak pisze:Nadkola, te wewnątrz. Bo jak nie będą mocowane na tych rantach z zewnątrz to syf będzie wpadał między ten plastik a nadkole blaszane.
A co ma jedno do drugiego? przecież jak jest przykręcone to tez wpada bo to nie jest jakieś super szczelne i piach itp zawsze jest w środku..

[allvw] Zaginanie rantow...

: pn mar 31, 2014 23:48
autor: Brzeziak
Ale nie lata jak żyd po pustym sklepie...
Pytam się tylko czy jest jakiś patent na zamocowanie tego plastiku po zagięciu rantów. Jeśli nie ma to będe coś kombinował, jeśli jest to prosiłbym o zdradzenie sekretu.