Strona 3 z 3
: śr paź 31, 2007 13:12
autor: golfer_1984
A czy lepiej kupić cały zestaw FK - 40/40 lub -60/40 czy same sprinigi FK założyć na amorki Sachsa olejowo gazowe??
Dodam że będę zakładał fele 16 z opona 195/45 ET 43 ale dołoże dystanse takie żeby nie obcierało o rant!!
Jakie obniżenie lepsze -40/40 czy -60/40??
Może macie jakieś zdjęcia z takim zawieszeniemi felą 16??
[ Dodano: 31 Paź 2007 14:28 ]
MAPET pisze:fk OK
A same springi JAMEX też polecisz??
: śr paź 31, 2007 16:28
autor: wiechur
golfer_1984 pisze:Witam. Piszcie co sądziecie o FK bo trochę poczytałem i myslę że jest dobre
bardzo dobra firma jak masz mozliwosc to takie sobie zaloz
: ndz lis 11, 2007 23:58
autor: golfer_1984
A jakby kupił amorki sportowe GT Cupline i sprężyny FK, H&R lub Jamexa to chyba wtedy cały zestaw powinien dobrze pracować?????
: pn lis 12, 2007 15:09
autor: Condi
Tez przymierzam sie do zglebienia swego mk3 na -40 i chyba zrobie tak ze wymienie same sprezyny (mam juz upatrzone Jamex) mam taka nadzieje ze wytrzymaja seryjne amorki.
: pn lis 12, 2007 22:45
autor: haps
Condi, no ja chcialem tak zrobic, tyle ze wsadzic duzo lepsze springi bo lesjoforsy..ale szkoda mi amorow bo wywala sie szybko..jesli nie uzywasz auta tylko do "lansu" to naprawde nie polecam..jak chcesz obnizyc to tylko gwint albo kit..bo laczenie seryjnych amorow i to pewnie takich ktore juz troche maja przejechane z twardymi i krotkimi springami nie wrozy niczego dobrego, zreszta pojedz gdzies do mechanika, albo do punktu gdzie handluja tylko amorami i springami to szybko Cie na ziemie sprowadza
albo chociaz tam gdzie geometrie ustawiaja bo oni najlepiej widza jak ktos zalozy sobie springi jedzie na geometrie i za pare mscy znowu sie pojawia
: wt lis 13, 2007 13:24
autor: Condi
Czyli nic innego mi nie zostalo tylko zbierac na KIT..
: czw cze 05, 2008 21:42
autor: mpiano
wlasnie zalozylem sobie zestaw CUPLINE GT - sprezyny + amorki cztery - super sprawa -dzisiaj caly dzien testowalem - nie chodzilo mi o wyglad ale o osiagi a wyglad tez sie polepszyl - obnizenie - 40 mm , zachowanie samochodu miodzio - testowalem tam gdzie zawsze wczesniej na seryjnych - roznica taka ze jak wchodze w ta sama predkosc co wtedyto nic sie nie dzieje , nic nie piszczy nie trzeszczy nie przechyla - duza rezerwa
a wczesniej to juz byl max , kola piszczaly i bujanie
teraz wchodze w zakrety jak typowe sportowe auto