Strona 3 z 6

: wt sty 31, 2006 20:49
autor: Klamek
choroba, nie bardzo potrafie sobie to wyobrazic... ale inaczej drukne tekst z foum i pobiegne do garażu.... (jak sie troche ociepli :hmm: ) i po prostu sie za to wezme! a potem skrobne pare słów. na razie dzięki wszystkim zainteresowanym. oczywiście jak by były jakies uwagi to bardzo chętnie wyczytam

: wt sty 31, 2006 22:14
autor: barteKKK03
słyszałem że idealnie pasuje ramie wycieraczki bodajrze z tavrii (chyba tak się piszę) na org. piórze jest idealnie równa z uszczelka jeżeli chcesz na sztorc

: wt sty 31, 2006 23:01
autor: Kapibara
Klamek pisze:choroba, nie bardzo potrafie sobie to wyobrazic... ale inaczej drukne tekst z foum i pobiegne do garażu.... (jak sie troche ociepli ) i po prostu sie za to wezme! a potem skrobne pare słów. na razie dzięki wszystkim zainteresowanym. oczywiście jak by były jakies uwagi to bardzo chętnie wyczytam
to wyjasnie to troszke inaczej. od wewnetrznej strony bedzie metalowe ciegno (srebrne) idzie od silniczka do drugiego mniejszego ciegna (zolte/zlote) ktore laczy sie z wycieraczka. przestawiasz to zlote o 90 stopni a potem jeszcze wycieraczke rozkrecasz i przestawiasz. potem jeszcze kilka prob i na bank zrobisz. trudno to wytlumaczyc ale zrozumiec jak sie robi bardzo prosto

: śr lut 01, 2006 00:16
autor: tauka
Ja to rozwiązałem inaczej. cięgno (złota blaszka) które znajdyje się przy osce wycieraczki, która ma zostać przeciałem w połowie i zrobiłem na wymiar tego samego elementu z pasata (88 rok) (nie pamiętam teraz ile to było dokładnie)jednocześnie tak obracając wycięty element, aby kulka, która była na górze znalazła się na dole. Reszta elementów zostaje standartowa. Potem wystarczy tylko wypiłować elementy, które przeszkadzają w ruchu cięgień (jest to ta szeroka blacha, która trzyma to wszystko razem, i jest do niej między innymi przyczepiony silniczek) i wszystko bangla ja trza.

: śr lut 01, 2006 00:32
autor: Kapibara
Ja to rozwiązałem inaczej. cięgno (złota blaszka) które znajdyje się przy osce wycieraczki, która ma zostać przeciałem w połowie i zrobiłem na wymiar tego samego elementu z pasata (88 rok) (nie pamiętam teraz ile to było dokładnie)jednocześnie tak obracając wycięty element, aby kulka, która była na górze znalazła się na dole. Reszta elementów zostaje standartowa. Potem wystarczy tylko wypiłować elementy, które przeszkadzają w ruchu cięgień (jest to ta szeroka blacha, która trzyma to wszystko razem, i jest do niej między innymi przyczepiony silniczek) i wszystko bangla ja trza.
oj duzo roboty a tu wtstarczy klucz do odkrecenia wycieraczki, no i czasem cza wygiac ciegno to srebrne.

: śr lut 01, 2006 00:35
autor: tauka
Kapibara pisze:oj duzo roboty a tu wtstarczy klucz do odkrecenia wycieraczki, no i czasem cza wygiac ciegno to srebrne.
Zapewniam cię,że zadnym ustawianiem na frezach wycieraczki i cięgna na silniczku nie zrobisz wycieraczki pojedyńczej, która by dobrze szybę zmazywała, tak,żeby widocznośc była dobra. A tym sposobem co ja mam opisane przy piórze 530mm cała szyba praktycznie jest zebrana.

: śr lut 01, 2006 00:56
autor: Kapibara
tauka pisze:Kapibara napisał/a:
oj duzo roboty a tu wtstarczy klucz do odkrecenia wycieraczki, no i czasem cza wygiac ciegno to srebrne.


Zapewniam cię,że zadnym ustawianiem na frezach wycieraczki i cięgna na silniczku nie zrobisz wycieraczki pojedyńczej, która by dobrze szybę zmazywała, tak,żeby widocznośc była dobra. A tym sposobem co ja mam opisane przy piórze 530mm cała szyba praktycznie jest zebrana.

a przynam ci racje, ide spac bop juz chyba nei kontakuje, myslalem ze chodzi o tylnia hehehe. a z przodu to trzeba jelsi sie nei myle odpowiedni kawaleczek dospawac do tej blaszki, sorki za zamieszanie

: śr lut 01, 2006 18:00
autor: deKrzychu
To jak z ta wycieraczka Panowie? Ktore ramie bedzie mi pasowalo i bedzie idealnie proste?
Tavria, Uno, widzialem tez ze Citroen ten maly blaszak tez ma prosta?
Aha..i jakie wowoczas pioro wybrac?

: śr lut 01, 2006 22:56
autor: tauka
Ramię możesz śmiało zakładac z fiata uno lub seata ( nie pamiętam modelu) Z jednego jest dłuższe a z drugiego krótsze. Ja osobiście miałem każde z nich założone i wybrałęm te krótsze. gdyż można dłuższe pióro załozyć i więcej szyby zbiera. A co do prostoty są idealnie proste.

: czw lut 02, 2006 20:58
autor: Klamek
spoko, spoko Panowie. chwilowo z uwagi na brak czasu i ogrzewania w garażu nic nie zrobie. ale wiosna już tuż tuż - tylko -8... ale na pewno wroce do tematu i opisze co zrbiłem, mam nadzieje że z dobrym skutkiem :grin: pozdrawiam

: pn lut 06, 2006 22:39
autor: Panel089
Jak zaślepiliście dzióre po lewym ramieniu?? Czy można gdzieś kupić taką zaślepke ??

: pn lut 06, 2006 23:07
autor: tauka
Ja jeszcze nie zaślepiłem :P

Obrazek

Znajdx jakiegos kumatego tokarza niech ci wytoczy i ją wklej na silikon.

: wt lut 07, 2006 20:12
autor: Klamek
zaslepka? myśle że ładniej bedzie ją zaspawać i zaszpachlować na równo - jak by jej tam nigdy nie było, ale ja jestem przed malowaniem całego.... więc mam chyba problem z głowy

: śr lut 08, 2006 01:31
autor: tauka
Klamek pisze:ja jestem przed malowaniem całego
Skoro tak to rzeczywiście masz problem z głowy. tylko że jak wstawisz zaslepkę zawsze możesz powrócić do oryginalnego roziązania. Jak zaszpachlujesz juz nie ;)