: ndz lis 12, 2006 21:35
no a teraz jest impulsator ktory zrobilem z aparatu zaplonowego od malana bo orginal kosztuje 170 zl...ok jak tylko bede robil boczek to zrobie poradeKapibara pisze:no ale w golfie byla linka od predkosciomierza
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
no a teraz jest impulsator ktory zrobilem z aparatu zaplonowego od malana bo orginal kosztuje 170 zl...ok jak tylko bede robil boczek to zrobie poradeKapibara pisze:no ale w golfie byla linka od predkosciomierza
mam w okolicy hurtownie materialow tapicerskich.Kapibara pisze:KamilW, a gdzie kupowaleś skore do obszywania bo na allegro coś nie widać ostatnio
przyjal sie i jest dobrzeTAZ pisze:I przeszczep się przyjął ?? Odrzutów nie będzie ??
o gustach sie nie dyskutuje ale szczerze mowiac lubie takie modyfikacje tylko we wnetrzu. Na zewnatrz ma byc orginalny GTi szczegolnie ze silnik ma dorownac kroku reszta przerobek. W przygotowaniu jest 1,6 Turbo Benzyna o mocy okolo 130 KM i momencie ok 160 Nm.Victor pisze:tyl, że ja nie jestem za takimi radykalnymi przeróbkami, ale najwazniejsze ze Ty jestes zadowolony
KamilW pisze:W przygotowaniu jest 1,6 Turbo Benzyna o mocy okolo 130 KM i momencie ok 160 Nm.
jestem smiertelnie powazny... wlasnie kombinuje turbine. Pomysl ogolnie jest nastepujacy: Wziac blok z 1,8 16V (natrysk oleju na tloki), wal i korbowody z 1,6, tloki zplanowac z gory o 3 mm zeby odprezyc silnik do stopnia sprezania 7, zalozyc turbosprezarke z silnika 1,6 TD, do tego intercooler (jeszcze nie wiem z czego), sprezone i ochlodzone powietrze puscic do gaznika WEBER DCHD i jesli obliczenia sie potwierdza to spokojnie 130 KM wyciagne z tego silniczka. Kilka przerobek musi oczywiscie do tego dojsc tzn: aparat zaplonowy pojdzie w glowice, pompa oleju bedzie napedzana przelozeniem 1:1 od walu korbowego zeby wyrobic cisnienie na wtryski i do turbo, no i kilka mniejszych, calosc bedzie po zbudowaniu zbadana na hamowni silnikowej wiec podam ile da sie wycisnac z poczciwego 1,6 I jak ci sie ten pomysl podoba?Kapibara pisze:raczysz zartowac????
a no najzwyczajniej w swiecie, to te same bloki silniki 1,6 i 1,8 roznily sie w golfie 2 jedynie skokiem tloka ktory byz zdeterminowany przez wal i korbowodgrzaneczka997 pisze:ale powiedz mi jak chcesz tloki z 1,6 wsadzic do bloku 1,8??
zobaczymy co sie pierwsze urwie a co do hamulcow to zalozenie wentyli na przod to zaden problemKapibara pisze:do tego cza by poloski przegloby hamulce
tak samJedrzeJ pisze:sam obijałeś kanape skóra czy jakaś firma tapicerska ?
jekies 50 zl za material i niciJedrzeJ pisze: jak tak to ile dałeś $$ ?
nie nie mam drugiego auta, swap prubuje skonczyc juz 1,5 rokuJedrzeJ pisze: tak w ogóle ile czasu Ci zajoł taki swap ? masz 2gie auto ?
skąd czerpałes info na temat obszycia ? w domu jakaś krawcowa albo coś ? kurde elegancko Ci to wyszło..!!!!!!KamilW pisze:tak samJedrzeJ pisze:sam obijałeś kanape skóra czy jakaś firma tapicerska ?jekies 50 zl za material i niciJedrzeJ pisze: jak tak to ile dałeś $$ ?nie nie mam drugiego auta, swap prubuje skonczyc juz 1,5 rokuJedrzeJ pisze: tak w ogóle ile czasu Ci zajoł taki swap ? masz 2gie auto ?