Strona 2 z 2

Środek z mk4 w mk3

: czw gru 29, 2011 02:04
autor: bszosa
No wiadomo że różnica w cenie jest.. sam również bym zamienił na jakieś fajne mkIV :bajer:
Chodzi o to czy jest sens z mkIII robić mkIV :chytry:
Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
np. Obrazek

Kozacko tez wygląda na bora froncie..

Środek z mk4 w mk3

: czw gru 29, 2011 11:35
autor: Shmatan
Bora front to już mocna rzeźba - bo mk4 (cabrio) front w mk3 wchodzi p&p bez żadnego spawania

Środek z mk4 w mk3

: czw gru 29, 2011 11:50
autor: matisim
bszosa pisze:Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..

Obrazek



tutaj masz rację, tył mi nie pasuje :/
Shmatan pisze:Bora front to już mocna rzeźba - bo mk4 (cabrio) front w mk3 wchodzi p&p bez żadnego spawania


to mk4 cabrio ma inne wymiary/części niz zwykłe mk4?? mi sie wydawało że wszystko jest to samo i z bory przód też by pasował.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=97&t=288023

Środek z mk4 w mk3

: czw gru 29, 2011 14:09
autor: RA_FEEL_IT!
:spam: posty nie na temat!

Środek z mk4 w mk3

: czw gru 29, 2011 15:17
autor: Shmatan
Sata, sorry

matisim, mk4 cabrio i mk4 mają tylko takie same lampy - cała reszta się różni

Re: Środek z mk4 w mk3

: czw gru 29, 2011 18:35
autor: minio70
bszosa pisze:No wiadomo że różnica w cenie jest.. sam również bym zamienił na jakieś fajne mkIV :bajer:
Chodzi o to czy jest sens z mkIII robić mkIV :chytry:
Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
np. Obrazek

Kozacko tez wygląda na bora froncie..
Nie wiem czy ten też, czy samoróbka ale sa całe pakiety zderzak przód i tył do mk3 na wzór mk4 - drogie, kiedyś widziałem na ebay, robione są z ABS.

Środek z mk4 w mk3

: śr sty 04, 2012 12:20
autor: matisim
Obrazek

jeśli chce ktoś sobie poczytać, zobaczyć to prosze kilka stron na temat :)

http://forums.subdriven.com/showthread. ... GTI/page14
http://forums.generationdub.com/showthr ... 19&page=22
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2888529
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... orts/page2
http://forums.beyond.ca/showthread.php?threadid=280562
http://www.clubgti.com/forum/showthread ... 884&page=3
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4454977
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... kII/page15

mk3/vento i coś tam o mk2 :)


i jakby ktoś chciał coś zobaczyć to mam zdjęcia z pierdofona :bigok:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


jak widać mocowanie belki z mk4 nie bardzo sie nadaję więc najlepiej wyciąć stare z mk3 i je dopasować,kolumne kierowniczą mam z seata cordoby chyba bo uchwyty do przykręcania ma do góry a nie jak golf na dole i to troche utrudnia montaż :) jak mamy klumne z mk3 i z seata trzeba je rozebrać i złożyć jeden pasujący komplet czyli- wałki z mk3 (u mnie nie pasowały na ilość frezów) stacyjke swoją, a obudowe z seata bo ten uchwyt który wchodzi w podstawę pedałów w seacie jest bardziej cofnięty i lepiej pasuje, chociaż wszystko jest regulowane. nie ma jednej dobrej porady na ten temat, każdy musi kombinować robić coś sam :)