Strona 2 z 4

: śr maja 19, 2010 12:24
autor: Klimass
witam
Miałem zwykła lampę odblask mk4 i nie narzekałem , przesiadłem się na soczewki + zwykła żarówką i trochę żałowałem zakupy a na montaż HID czasu nie miałem ale się przemęczyłem zrobiło się cieplej to zaaplikowałem HID 6000k i wrażenie moje takie JAK JA MOGŁEM BEZ TEGO WCZEŚNIEJ JEZDZIC
Obrazek
u mnie różnica duża Wiec polecam

: śr maja 19, 2010 15:21
autor: wariat12233
Klimass,
nie życze Ci źle, ale w razie kolizji starczy że nawet sprawca powie policjantowi że go oślepiłeś to automatycznie sprawcą będziesz Ty i nie daj boże żeby w tym momencie były jakieś ofiary..............

: śr maja 19, 2010 15:47
autor: Klimass
wariat12233 pisze:Klimass,
nie życze Ci źle, ale w razie kolizji starczy że nawet sprawca powie policjantowi że go oślepiłeś to automatycznie sprawcą będziesz Ty i nie daj boże żeby w tym momencie były jakieś ofiary..............
tak naprawdę każdy HID bez homologacji DC są niezgodne z prawem trochę już na tym jeżdżę i wiem jak to wygląda u innych kierowców oślepianie. u siebie mam założone el reg i nie ma mowy o jakimkolwiek oślepianiuna 200metrach na prostej drodze ładnie oświetla a sam sprawdzałem jadąc innym autem przed moim gofrem tylko dlatego aby nie było wiochy i drzew nie oświetlać.
a co do oślepiania może nawet powiedizeć ze za mocno nawoskowałem autko i się od lakieru słońce odbiło. albo ze zupa była za słona. Agrotuning
poza tym aparat jest ustawiony w wiązce światła dla lepszego efektu(porównania) stąd tak to wygląda

: śr maja 19, 2010 16:17
autor: BartekGib
Na początku patrzyłem na oślepianie przez HID'y ze strony wrogów. Dla mnie tak samo - nie ważne czy soczewka czy odbłyśnik - oślepiasz i tyle. To nie ori. Ale kiedy sam zacząłem jeździć na komplecie soczewka + xenon zmieniłem zdanie. Przez parę dni regulowałem Celiski, przez parę dni regulowałem także In.Pro Angel Eyes. Co zajechałem z uczelni do garażu podziemnego pod ścianę to przez dobre 3 dni regulowałem, żeby było jak najlepiej.

I nikt mi tego nie powie - homologacja homologacją, ale jak ma się te lampki odpowiednio ustawione to taki zestaw nie robi takiego zamieszania w oczach jak lampki np. Cinquecento.

Ja wiem jak na początku na mój zestaw oswietlenia patrzył mój brat - właściciel Focus'a I Lift na ori zestawie Hella Soczewka+Xenon. A że to nie ori, a że to tylko udaje xenon, a co to za barwa, pewnie świeci gorzej niż zwykła żarówka. Pierwsza dłuższa trasa do domu w nocy razem ze mną i zmienił zdanie. Tak samo kilka jazd ze mną w nocy na dwa samochody i jednak zgodził się, że zestawik bardzo dobrze spełnia swoje zadanie przy okazji nie oślepiając.

Można kupić 2.0 TDI 170 km i klnąć modzonego AFN'a. Ale skoro taki silnik dobrze chodzi, przegania czasem te 2.0 TDI to człowiek zaczyna inaczej patrzeć na ten motor z perspektywy posiadacza 2.0 TDI.

Stoję murem za dobrze skompletowanym i 100 % odpowiednio ustawionym zestawem nie ori soczewka + zestaw HID xenon w "ludzkiej" barwie.

: śr maja 19, 2010 16:21
autor: malinamk4
Popieram przedmówce, 90% ślepienia to źle ustawione lampy nie ważne jakiego typu!Ja założyłem co prawda soczewkę i HID 2 dni temu ale póki co jestem mile zaskoczony:]Muszę tylko dojść do ładu z parowaniem lampek :helm: ale to może przez aktualną pogodę.

: śr maja 19, 2010 16:34
autor: wariat12233
ustawienie ustawieniem, tylko co powiecie na linie padania światła która z prawej strony idzie w góre.... na zakręcie w prawo z całej pary razicie jadących z przeciwka....... przy zwykłych żarówkach nie ma takiego mocnego światła i nie oślepia... Przy ori ksenonach linia światła idzie prawie w poziomie i tego zagrożenia nie ma

: śr maja 19, 2010 16:44
autor: BartekGib
Zaraz zejdę do podziemnego i zrobię zdjęcia jak ta linia z bliska wygląda u mnie a jak z daleka.

: śr maja 19, 2010 16:45
autor: malinamk4
Ja nie zauważyłem nic takiego z prawej strony.

[ Dodano: 19 Maj 2010 16:45 ]
A kolega wariat12233, mówi o soczewce czy zwykłym odbłyśniku??

: śr maja 19, 2010 16:46
autor: wariat12233
pewnie idzie do połowy w poziomie a potem pod skosem do góry :bigok:
w ori ksenonach tego nie ma
mówie ogólnie o lampach na żarówki halogenowe

: śr maja 19, 2010 16:48
autor: malinamk4
A to chyba że tak, ja mam na soczewkach i nic takiego nie zauważyłem.

: śr maja 19, 2010 17:02
autor: BartekGib
Golf III + In.Pro MK4 Look Angel Eyes + HID H7 6000k ( żarniki 1,5 roczne ) :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

: śr maja 19, 2010 17:07
autor: wariat12233
no właśnie.... z prawej strony linia idzie pod skosem w góre
w ori ksenonach linia jest pozioma żeby nie było oślepiania np na zakręcie w prawo
Obrazek

: śr maja 19, 2010 18:33
autor: Kamel
wariat12233 pisze:no właśnie.... z prawej strony linia idzie pod skosem w góre
w ori ksenonach linia jest pozioma żeby nie było oślepiania np na zakręcie w prawo
wariat12233 to co pokazałeś to prawidłowe ustawienie świateł.
I jeśli chodzi o ori xenon to linia światła idzie dokładnie tak samo jak w zwykłych lampach.

To co pokazał BartekGib na HIDach w soczewce to również prawidłowe ustawienie świateł.
Te skosy mają na celu lepsze doświetlenie pobocza.

Tak więc jeśli w soczewce jest HID i lampy są dobrze ustawione to ja osobiście nie mam nic przeciwko.
Co innego jak z przeciwka jedzie idiota, który wrzucił HIDa w zwykłe lampy, a do kompletu jeszcze je podniósł żeby lepiej widzieć..

: śr maja 19, 2010 19:49
autor: BartekGib
Kamel - ja się przyznaje - jeździłem przez 2 miesiące na zestawie Hella MK4 Look Clear z powyższym zestawem HID .... Za dobra decyzja to nie była. To była fatalna decyzja ! Wtedy, wydawało się, że dla mnie wszystko jest ok. Po przesiadce na soczewki od razu zrozumiałem, co ja musiałem wyczyniać ze wzrokiem kierowców jadących z naprzeciwka. Człowiek głupi, uczy się na błędach.

Dzisiaj powiem szczerze - jak widzę powiedzmy Peugota 406 albo Opla Astre G ( II ) na odbłyśnikowych lampach + HID to wydaje mi się to .... tandetne. A jak mają wstawione 8000k to nawet i wsiowe :chytry: