: śr paź 15, 2008 23:15
Ja robie lampy z Bi-Xenon 'em, ale w sumie to ze mną już rozmawiałeś.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Dlaczego takie?, ja polecam 4300K, wyzsze temperatury daja mniej swiatla i zwracaja na siebie uwage... a tego chyba nie chceszTo_mas pisze:6k lub 8k
musisz mieć soczewki bixenonowe a takie nie wychodzą na żarówki H7 czy H1 tylko na te D1S d2S itd.... a co za tym dzie przetwornice i żarniki odpowiednie do soczewekSemianek pisze:mam pytanie czy wystarczy ze dokupie soczewki bi-xenonowe i bedzie oki czy musze tez kupic caly zestaw przetwornic i zarnikow?ewentualnie jakby cos ratowalo jutro moge zrobic zdjecia tego zestawu co mam
Kolega wyżej ma racje. Ja montowałem soczewki bixenonowe z E 46 wraz z całym osprzętem i świecą zaje........, normalnym białym światłem a nie jakimś niebieskim. Także uważam że na oświetleniu nie ma co oszczędzać bo chodzi przecież o nasze bezpieczeństwo.ZbigNieff pisze:Witam, koledzy jak czytam co piszecie to czasem slabo mi sie robi... Ty kolego co chcesz przerobic lampy zapraszam Cie do zapoznania sie troche z przepisami a druga sprawa jesli chcesz xenon czy bixenon to nie ma tutaj co oszczedzac pieniadzy... ja nie mam nic przeciwko przerobce lamp itp bo sam to robie ale nie jesli masz zamiar wrzucic sobie jakies chinskie H4 i ze niby masz xenony - wez sobie zapal cos takiego i przejdz sie z na przeciwka jak pada deszcz!? Chora sprawa!! Jesli xenon to naprawde doplac - kup soczewki montowane seryjnie w samochodach przez producentow... zobacz na stronie www.vw-passat.pl tam w dziale warsztat ja osobiscie przerabialem lampy depo z xenonu na bixenon - zobacz na co trzeba zwrocic uwage i co jest najwazniejsze... jesli dopilnujesz wszystkiego to mozesz montowac - jesli nie - naprawde nie zabieraj sie za to bo zalozyc xenon tak O tylko dla szpanu to nie sztuka - sztuka zrobic to tak zeby mialo wszystko - nie oslepialo - nie rozszczepialo swiatla - swiecilo prosto i daleko chcesz komplet soczewek z przetwornicami i zarowkami - daj znac mam cos na zbyciu.... pozdro i naprawde nie rob lipy!
Są palniki D2S o barwie 5000K jak i prawie 5500K oznaczane jako SuperBlue i to od Philipsa jak i od Osrama. 4,3 były montowane do roku chyba 2004 lub 5 teraz wszyscy praktycznie walą powyżej 4,3. Tak więc sprzedawca za bardzo nie orientuje się w temacie.Goofi pisze:Dzisiaj kupowalem HIDy i pytalem goscia o temperatury, to powiedzial ze fabrycznie jak wkladaja markowe palniki D2S i D2R (m.in. Philips), to nie ma innych temperatur.
Nieprawda. Skoda ma w swojej ofercie auta z soczewkami bi-halogenowymi na żarówkę H7. Podobnie z niektórymi tuningowymi lampami do Opla itp. Więc trzeba takich szukać.To_mas pisze:musisz mieć soczewki bixenonowe a takie nie wychodzą na żarówki H7 czy H1 tylko na te D1S d2S itd.... a co za tym dzie przetwornice i żarniki odpowiednie do soczewekSemianek pisze:mam pytanie czy wystarczy ze dokupie soczewki bi-xenonowe i bedzie oki czy musze tez kupic caly zestaw przetwornic i zarnikow?ewentualnie jakby cos ratowalo jutro moge zrobic zdjecia tego zestawu co mam
droga sprawa
Żadnych. Jak zrobisz to na tonie sylikonu i pianki montażowej to lepiej się za to nie zabierać.Drifter pisze:od jakiego samochodu polecacie soczewki na bi-xenon ?? zeby miec swiatła mijania i dlugie
nieprawdaTo_mas pisze:musisz mieć soczewki bixenonowe a takie nie wychodzą na żarówki H7 czy H1 tylko na te D1S d2S itd.... a co za tym dzie przetwornice i żarniki odpowiednie do soczewek