Strona 2 z 7

: śr lut 20, 2008 12:10
autor: Kapsel
kogiro pisze:
Kapsel pisze:Później jeżeli trzeba to szpachlujemy tak żeby pod szpachlą był prześwit.
To znaczy po tyle że jak poszpachlujesz to musi być widać co jest pod spodem, inaczej po polsku cieniutka warstwa bo szpachla "pracowita" nie jest :grin:
kogiro pisze: hmm.. posiadam tylko lutownice do plastiku.. czy to mi wystarczy aby dokonac dziela ?!
Trzeba mieć jeszcze wiedze i umiejętności :jezor: za pierwszym razem są małe szanse że wyjdzie cacy :wink:
kogiro pisze: Mapeciu myslalem, ze podzielisz sie z nami jakimis swoimi złotymi radami.. czekam..
A co tu dużo mówić. To jest tak jak ze szpachlowaniem. Jak się nauczyłeś teorii o położeniu szpachli to i tak za pierwszym razem są marne szanse żebyś to dobrze zrobił. najpierw weź się za spawanie np. połamanych zderzaków a później za wygładzanie :P

: śr lut 20, 2008 13:10
autor: kogiro
no ja sam nie będę robił tych przeróbek.. będzie pomagał mi mój znajomy (blacharz-lakiernik) więc myślę, że ma większe pojęcie o plastikarstwie niż ja..

: śr lut 20, 2008 18:40
autor: Condi
Jak sadziecie, jak bedzie wygladal zderzak przedni na gladko bez gleby(posiadam golfa na seryjnym zawieszeniu)Czy nie bedzie to wygladalo zle?

: śr lut 20, 2008 18:42
autor: MAPET
zainwestowal bym raczej pierw w zawieszenie.. narobisz sie z innymi rzeczami a i tak efektu nie bedzie :(

: śr lut 20, 2008 18:44
autor: Condi
MAPET pisze:zainwestowal bym raczej pierw w zawieszenie.. narobisz sie z innymi rzeczami a i tak efektu nie bedzie
no wlasnie mam taki dylemat czy pierw zbierac na zawieszenie czy zrobic zderzak na gladko

: śr lut 20, 2008 18:46
autor: MAPET
zawieszenie :bigok:

: śr lut 20, 2008 20:15
autor: Włochaty
zainwestowal bym raczej pierw w zawieszenie.. narobisz sie z innymi rzeczami a i tak efektu nie bedzie :(
ja robie odwrotnie, bo ma straszny problem z wyborem zwieszenia i nkt nie moze mi doradzic :crazy:

: śr lut 20, 2008 23:14
autor: MAPET
a napewno wygladzony zderzak ci pomoze ;)

: śr lut 20, 2008 23:16
autor: Condi
Gwint albo Kit :bigok:

: czw lut 21, 2008 01:00
autor: Włochaty
no tak tylko ze moj problem polega na tym ze chcial bym obnizyc o okolo 40, ale problemy sa dwa:
1. jezdzilem golfem ktory ma -40 (kit) i jest strasznie lipnie bo skacze jak pilka na nierownosciach i moje plecy tego nie wytryzmuja
2. chccial bym troche komfortu a ostatnio koles mi napisal ze gleba i komfort sie wykluczaja :crazy:

dlatego mysle o zawieszeniu od vr6 i do tego felga 16'

: czw lut 21, 2008 01:15
autor: MAPET
zawieszeni od vr6 nic ci nie da.. wizualnie bedzie prawie to samo lub gorzej bo twoj lzejszy silnik spowoduje ze sie podniesie przod!

jak ktos mail do seryjnych amroskow springi -40 to sie nie ma co dziwic ze skakal... albo cos mial wyrabane bo jak caly dobry kit napewno by ie skakal!

na sporcie komfort musi lekko lub bardziej ucierpiec...

bez gleby chocby auto bylo najladniej zrobione to i tak nie bedzie efektu i bedzie kicha!

1 felga!

2 gleba!

3 co kto lubi...

: czw lut 21, 2008 01:22
autor: Włochaty
MAPET pisze:na sporcie komfort musi lekko lub bardziej ucierpiec...
a jak zrobic to lekko? :bajer:

: czw lut 21, 2008 01:24
autor: MAPET
to juz kwestia zawiesznia sa twarde i bardziej twarde i mega twarde :D

tylko ze odchodzimy od tematu ;)

: czw lut 21, 2008 18:24
autor: kogiro
tylko ze odchodzimy od tematu ;)
no właśnie czcigodny Sen-sei..

wróćmy do sprawy mojego zderzaka.. jakiego plastiku używałeś do wygładzania swojego zderzaka?!