Strona 10 z 10

: śr lis 25, 2009 00:17
autor: mateusz6781
ok dzieki wielkie

: pn cze 28, 2010 23:59
autor: JABcok20
witam. jestem na etapie kończenia obróbki mechnicznej i pasowania bi-xenonów do mk1.
szkła z autopali rozkleiłem w gótującej sie wodzie, troszke musiałem im pomóc, tył mam wzięty z boscha bo rzeczywiści lepsze i trwalsze, postojówki mam ringi, ale jest problem, czy obudowy od ringów i zarazem obudowy bixenonów malować na czarno?
no i mogę śmiało kłaść farbę żaroodporną na klosz , musze go zmatować?
jak zrobić aby nie poprawiać?

: wt cze 29, 2010 00:05
autor: zielu
farbę na klosz :?:
w jakim celu :?:


a żeby nie parować to szczelne musi być, do uszczelnienia i sklejenia szkła moze byc sylikon :)

: wt cze 29, 2010 00:09
autor: JABcok20
chcę pomalować wewnetrzną stronę klosza na czarno aby zlikwiodwać odblask, ale czy malować srebrną obudowę ringów i xenona czy może zostawić na srebrno?

[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 17:26 ]
mam wszystko złożone , zostaje kupno przetwornicy i żarnika,

czy ktoś z forumowiczów jeździ na tanich przetwornicach z allegro?
podobno można założyć żarówke h7?
założyłem na lampe wyjętą i świeci elegancko, ale czy wyreguluję to na samochodzie?