A,B,C Lakierowania

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

A,B,C Lakierowania

Post autor: OsteR9019 » pn kwie 20, 2015 17:22

mk4tdi pisze:Witam
Jak zrobi sie cieplo zamierzam wziac sie za zrobienie zaprawek. Jak oczyszcze w miare mozliwosci ruda to po odtluszczeniu klade szpachle na "gola" blache czy najpierw jakis podklad i dopiero szpachla, podklad, baza i bezbarwny?
Jak rozszlifujesz to szpachla szlif p120 i p240 potem akrylowy i szlif p600 na mokro. Baza klar i do następnej wiosny wytrzyma (albo i nie wytrzyma :kac: ).
A jak chcesz dobrze to już miliard razy było napisane.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: Marcin TDI » pn kwie 20, 2015 19:14

flatron1984 pisze:Jak juz maluje sie zaprawke (baza +bezbarwny) to jak malowac zeby laczenie nowego lakieru ze starym bylo jak najmniej widoczne
używa się do tego blendera. Można w szpreju ,albo pistoletem.
mk4tdi pisze:Czyli zamiast akrylowego dac jeszcze raz epoksydowy i postepuje dalej tak samo jak w przypadku akrylowego czyli papier wodny 800 i 1000? Czy moze na szpachle dac epoksydowy a na niego akrylowy?
tak,a dokładnie procedura wygląda tak
epoks-szpachla-epoks-akryl-baza-bezbarwny.
na epoks jak kolega matisim, pisze najlepiej mm akryl,bo nie trzeba czekać aż wyschnie i nie trzeba szlifować.Dajesz jedno na drugie i zostaje tylko na górze akryl do obróbki


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: flatron1984 » pn kwie 20, 2015 20:58

A ten blender musi byc takiej samej firmy jak bezbarwny czy to bez znaczenia? Jak naniose ostatnia warstwe bezbarwnego to w miejscu laczenia starego z nowym pryskam tym blenderem?


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: Marcin TDI » pn kwie 20, 2015 22:46

najlepiej robić na produktach jednego producenta.Ja blendera używam tylko przy cieniowaniu bazą. Matujesz miejsce gdzie będziesz kończył bezbarwny i najlepiej zmatowić to do taśmy ,żeby było na równo z taśmą.Jak malujesz już bezbarwnym to nie dojeżdżaj za bardzo do taśmy bo będziesz miał kant.Wystarczy przepylić ze 2 razy. Zrywasz tą taśmę do której malowałeś i pryskasz blenderem,ALE trzeba bardzo uważać bo może popłynąć.Gdzieś na YT są filmiki jak se gościu szprejami furę malował i tym blenderem się bawił. Trochę to dziwnie robił,ale zawsze coś można podpatrzyć


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

A,B,C Lakierowania

Post autor: -michau- » pn kwie 20, 2015 23:27

Marcin TDI, dzięki, piszesz bardzo wiele pomocnych porad w temacie :pub:

Dziś wyczyściłem ranty progów z nalotu rdzy, pomalowałem cortaninem, zmatowiłem 3 elementy, a jutro jeszcze 5 :)

Potem epoksyd, coś tam szpachli, chociaż dużo u mnie nie trzeba, ponownie epoksyd.

Epoksyd, szpachla, epoksyd, akryl, baza, bezbarwny.

Kiedy docierać? Po 2 epoksydzie? A potem już nie muszę?


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: Marcin TDI » wt kwie 21, 2015 05:17

szlifujesz pierwszy epoksyd na gołą blachę jak położysz,żeby nadać przyczepność pod szpachlę,tylko nie można przetrzeć do blachy.Dajesz szpachlę,szlifujesz. Dajesz epoksyd i jak dasz na mokry epoksyd akryl to nic się nie stanie.Szlif akrylu i dalej baza i bezbarwny.Możesz pominąć szpachlę jak jesteś pewny że wyprowadzisz na akrylowym.Wtedy lecisz na mokro. Czyli epoksyd 2warstwy i na mokro akrylowy też 2 warstwy.Szlif baza ,bezbarwny


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

A,B,C Lakierowania

Post autor: barto125 » wt kwie 21, 2015 08:52

To na epoksyd można wyroby poliestrowe?



Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

A,B,C Lakierowania

Post autor: kosmaty69 » wt kwie 21, 2015 13:38

Witam. mam purchle rudej na drzwiach kierowcy i pasażera i chciałbym się za to zabrać. Mam minię czarną kupioną do tego podkład akrylowy i baze w sprayu, ale czytałem, że zamiast mini powinno się dawać brunoxy albo inne takie. Jaka jest wasza opinia ?
Bo ja mam zamiar mechanicznie oczyścić okolice rude, dać dwie warstwy mini, w zależności od ubytku szpachle albo nie i na to akryl i bazę.
Pozdro :satan:


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

A,B,C Lakierowania

Post autor: -michau- » wt kwie 21, 2015 14:02

kiedyś używałem brunoxa, ale teraz na rdze kupiłem sobie cortanina,

oczyściłem co się dało, pomalowałem pędzelkiem, zostawiłem na 24h lub nawet dłużej i nie powiem, ale ładnie wyżarło rdzę


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

A,B,C Lakierowania

Post autor: kosmaty69 » wt kwie 21, 2015 14:13

czyli jak to zrobić ? Dać minie na rdze ( tzn wyczyszczoną powierzchnię i na to akryl ) czy kupić cortanina i na to akryl ?


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: daniel23584 » wt kwie 21, 2015 15:35

A co myslicie o produktach Auto-Fit?


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: Marcin TDI » wt kwie 21, 2015 18:50

barto125, tak można. Kartę techniczną podkładu epoksydowego zobacz.
kosmaty69, minia nie zda egzaminu. Może Ci się pogryźć z podkładem.
ja osobiście nie używam brunoxa ani cortantina.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

A,B,C Lakierowania

Post autor: kosmaty69 » wt kwie 21, 2015 22:08

czyli co kupić zamiast mini ? Bo już mam mindfuck :los2: . A gościu w takim razie mnie wydymał na kase, bo polecał minie.. Lakiernik od siedmiu boleści :bajer:


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: Marcin TDI » wt kwie 21, 2015 22:30

kosmaty69, podkład epoksydowy. Już trochę długo wałkowany temat.Tylko wyczyść te miejsca dobrze


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości