Nawet niewielkie ilości piasku między elementami mogą spowodować korozje. Nadkola dobrze wyglądają i mają chronić ale jak się nawali piasku to długo trzyma wilgoć i pod wpływem drgań drze jak papier.Marcin TDI pisze: -michau- napisał(a):
Po odkręceniu przednich nadkoli wyleciało dobre 2kg piachu w błotniku nad progami
raz na jakiś czas trzeba odkręcić nadkola i wywalić cały ten syf.Inaczej ruda zrobi swoje.
A,B,C Lakierowania
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
A,B,C Lakierowania
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: A,B,C Lakierowania
Witam
Jak zrobi sie cieplo zamierzam wziac sie za zrobienie zaprawek. Jak oczyszcze w miare mozliwosci ruda to po odtluszczeniu klade szpachle na "gola" blache czy najpierw jakis podklad i dopiero szpachla, podklad, baza i bezbarwny?
Jak zrobi sie cieplo zamierzam wziac sie za zrobienie zaprawek. Jak oczyszcze w miare mozliwosci ruda to po odtluszczeniu klade szpachle na "gola" blache czy najpierw jakis podklad i dopiero szpachla, podklad, baza i bezbarwny?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
A,B,C Lakierowania
Tzn. pisząc o malowaniu kratek zderzaka, grilla itp. miałem na myśli zwykły sprej czarny mat za 10 zł.
Czyli nie trzeba ale czy można psiknąć na koniec bezbarwny żeby było bardziej wytrzymałe, np. przed odpryskami?
Czyli nie trzeba ale czy można psiknąć na koniec bezbarwny żeby było bardziej wytrzymałe, np. przed odpryskami?
GTB...
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
mk4tdi, najpierw dokładnie wyczyść i na gołą blachę podkład epoksydowy się daje i jak wyschnie to musisz zmatowić,odtłuścić i dopiero szpachlować.-michau-, jak chcesz pomalować czarny plastik żeby odświeżyć je trochę to kup strukturę do plastiku. Jak pomalujesz to szprajem i na to bezbarwny to się będą te plastiki świecić i byle odprysk będzie widać z daleka
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
A,B,C Lakierowania
Dzięki
Obecnie grill jest w czarnym macie, pół roku jazdy i zero odprysków, tylko sprej czarny mat i tyle.
A jeśli położę lakier ori lb5n perła na grill i obudowy lusterek to wtedy dać bezbarwny?
Obecnie grill jest w czarnym macie, pół roku jazdy i zero odprysków, tylko sprej czarny mat i tyle.
A jeśli położę lakier ori lb5n perła na grill i obudowy lusterek to wtedy dać bezbarwny?
GTB...
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
tak,bo sam lakier bazowy zrobi się matowy. Jak będziesz brał bazę i lakier bezbarwny w szpreju to weź sobie to pod uwagę,że baza jest jednoskładnikowa ,a bezbarwny dwuskładnikowy i jak Ci nabiją bezbarwny z utwardzaczem do puszki to masz z godzinę na wykorzystanie tego,a bazę możesz nawet po tygodniu wykorzystać i nic się z nią nie stanie.-michau- pisze:A jeśli położę lakier ori lb5n perła na grill i obudowy lusterek to wtedy dać bezbarwny?
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
A,B,C Lakierowania
Wszystko o czym piszesz już zakupiłem w piątek. Nic nie brałem w spreju, bazę lb5n i utwardzacz w kubeczkach, a całą resztę novola w puszkach, jedynie lakier czarny połysk w spreju.
Szczerze sam nie wiem czy grill i lusterka zrobić z matu na połysk czarny, czy wrócić do lb5n.
Dzięki za podpowiedzi.
Szczerze sam nie wiem czy grill i lusterka zrobić z matu na połysk czarny, czy wrócić do lb5n.
Dzięki za podpowiedzi.
GTB...
Re: A,B,C Lakierowania
Ok czyli dobrze oczyscic, odtłuścić i nałożyć podkład epoksydowy. Jakim papierem go przeszlifowac? Później szpachla.
Po wyszlifowaniu (papier 300-600 bedzie ok?) nakładam podkład akrylowy. Szlifuję papierem wodnym np 1500?
Potem nakładam bazę i lakier bezbarwny. Po wyschnieciu lakieru przecieram go papierem wodnym 2000-2500 a następnie polerowanie?
Po wyszlifowaniu (papier 300-600 bedzie ok?) nakładam podkład akrylowy. Szlifuję papierem wodnym np 1500?
Potem nakładam bazę i lakier bezbarwny. Po wyschnieciu lakieru przecieram go papierem wodnym 2000-2500 a następnie polerowanie?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
mk4tdi pisze:Jakim papierem go przeszlifowac?
320 na sucho
takmk4tdi pisze: Później szpachla
szpachlę można zacząć szlifować 180,240,320. Jak wyszlifujesz,odtłuścisz nakładasz podkłąd akrylowy. Szlifujesz podkład 800na mokro ,a później jeszcze 1000 poprawiasz. Jak to pomalujesz to wycinasz syfki papierem 2000,2500 na mokro i na koniec pasta polerska g3 albo coś innego
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
mk4tdi, jeszcze jedna uwaga jak skończysz szpachlować to na szpachlę też daj podkład epoksydowy ,bo możesz porobić przecierki do blachy ,a akrylowy nie ma tej samej odporności co epoksyd. Też można lakierować na epoksyd.
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: A,B,C Lakierowania
Czyli zamiast akrylowego dac jeszcze raz epoksydowy i postepuje dalej tak samo jak w przypadku akrylowego czyli papier wodny 800 i 1000? Czy moze na szpachle dac epoksydowy a na niego akrylowy?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
A,B,C Lakierowania
Nie wiem czy lepiej, ale przeważnie sie robi tak, że jak masz spzachle, malujesz epoksydowym i metodą mokro na mokra kładziesz akrylowy.Epoksyd Nie wyrówna powierzchni tak jak akrylowy, a grubo nie ma co nim malować
-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: A,B,C Lakierowania
A ja mam takie pytanko.. Jak juz maluje sie zaprawke (baza +bezbarwny) to jak malowac zeby laczenie nowego lakieru ze starym bylo jak najmniej widoczne? Wiadomo ze i tak bedzie widac bo malownie sprayem to nie to samo co pistoletem ale czy jest jakas procedura malowania zeby w miare mozliwosci zminimalizowac roznice?
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości