czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: skaktus » śr lis 28, 2012 17:38

Prąd nie idzie krótszą drogą, tylko mocniej dociskane są styki w manetce i mocniej świeci...z tego co wiem ;)

A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: matisim » śr lis 28, 2012 17:51

skaktus pisze:A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.
nie widziałem jak to razi ale skoro wszysy tak piszą to coś w tym jest :) ja mam na szczęscie projektory....



Awatar użytkownika
eberhar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 09, 2011 14:26

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: eberhar » czw lis 29, 2012 00:10

A jeszcze jedno zapytanie mam.

Czy to koniecznie muszą być przekaźniki do świateł od poloneza typu 541 12v 30A ???? bo znalazłem tylko jeden
Czy mogą być też np. APE-22 12v albo PS 545 12V 30A ???? (wszystko też od poloneza)



Awatar użytkownika
daworz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:16
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

Re: czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: daworz » czw lis 29, 2012 14:24

nitrox89 pisze:Koszt przekaźników to 60 - 70zł i 2 godzinki pracy. Polecam ten schemat.
Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.
Tu masz ładny opis co i jak zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 58&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

APE-22 12v i PS 545 12V 30A też by mogły być tylko inny schemat wtedy. Troszkę więcej zabawy z tym podłączeniem.
Najlepszy będzie 541 12v 30A
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2012 14:34 przez daworz, łącznie zmieniany 1 raz.


VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG

Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: nitrox89 » czw lis 29, 2012 14:33

daworz pisze:Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.
+kable, wsuwki, izolacja, podstawki, opakowanie, cyna, oprawki na bezpieczniki.

Robiłem to niedawno więc chyba wiem o czym mówie...


Rust is lighter than carbon fiber

Awatar użytkownika
daworz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:16
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

Re: czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: daworz » czw lis 29, 2012 14:36

nitrox89 pisze:
daworz pisze:Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.
+kable, wsuwki, izolacja, podstawki, opakowanie, cyna, oprawki na bezpieczniki.

Robiłem to niedawno więc chyba wiem o czym mówie...

No jak wszystko policzysz to może i wyjdzie. Ja robiłem u siebie to jakiś rok temu to mnie nic nie kosztowało, tylko że wszystko praktycznie znalazłem w garażu.
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2012 14:36 przez daworz, łącznie zmieniany 1 raz.


VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG

Awatar użytkownika
eberhar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 09, 2011 14:26

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: eberhar » czw lis 29, 2012 14:36

czytałem już. naprawde fajnie opisane. jutro będę mierzył i kupował jeśli rzeczywiście mam ten spadek napięcia. dzięki :pub:



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Re: czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: skaktus » sob gru 01, 2012 17:22

matisim pisze:
skaktus pisze:A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.
nie widziałem jak to razi ale skoro wszysy tak piszą to coś w tym jest :) ja mam na szczęscie projektory....
Soczewki też będą oślepiać przez tyle lusterka i na zakrętach, dlatego soczewka na żarówkę ma inne odcięcie a inne ma xenon. Jesli włożysz do projektorów xenon, to niestety ale odcięcie _/ będzie oślepiać, szczególnie ta część / - daje one tyle światła, że jadąc za kimś, będziesz oślepiał poprzez lusterko od pasażera jak i środkowe na szybie. Do tego na zakrętach jak przejedziesz odcięciem po oczach będzie to samo. W miejscu / drastycznie wzrasta ilość światła, w niektórych wypadkach jest taka sama jak w głównym snopie przy założonej żarówce.

Do tego gliniarze sa dobrze wykształceni i wiedzą co i jak ;)
daworz pisze:
nitrox89 pisze:Koszt przekaźników to 60 - 70zł i 2 godzinki pracy. Polecam ten schemat.
Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.
Tu masz ładny opis co i jak zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 58&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

APE-22 12v i PS 545 12V 30A też by mogły być tylko inny schemat wtedy. Troszkę więcej zabawy z tym podłączeniem.
Najlepszy będzie 541 12v 30A
Przekaźnik 6 zł. Podstawka przekaźnika 3 zł. Robiąc na porządnie, dajesz jeden przekaźnik na jedną żarówkę/ włókno. Masz ich w sumie 4 - daje to 36 zł, plus 9 zł na halogeny - też warto - i mamy już 45 zł. Do tego izolacja + rurki termo + 5 zł. Dalej - gniazda bezpieczników na każdy "kanał" - długie, krótkie itd - 5 zł sztuka, co już daje nam 65 zł. Dobrej jakości przewód w izolacji odpornej na niskie i wysokie temperatury i robi się 80 zł. Inwestycja w żarówki i mamy grubo ponad 100 zł.



Awatar użytkownika
eberhar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 09, 2011 14:26

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: eberhar » pn gru 10, 2012 12:52

lekką przerwę miałem, ale takie życie :grin:

Ogólnie u mnie nie opłaca się zakładanie przekaźnika.
Stan aku podczas pracy silnika i świateł - 14,6 V
Stan aku przy wyłączonym silniku i światłach - 13,5 V
Pomiar napięcia świateł przy włączonym silniku i oświeconych światłach 12,7 V
Spadek moim zdaniem mały a efekty po podłączeniu na szybko przekaźnika mało zauważalne. Tak więc chyba czeka mnie wymiana całych reflektorów na technologicznie nowsze :smirk:
Dzięki wszystkim za pomoc :pub:



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1

Post autor: skaktus » wt gru 11, 2012 20:23

Napięcie na aku w trakcie pracy za wysokie - max powinno wynosić 14,4 V

Na zgaszonym silniku napięcie na akumulatorze powinno wynosić 12,6 V, napięcie 13,5 jest nienormalne a jesli takie występuje jest spowodowane albo wadliwym miernikiem, baterią w mierniku itd.

Co to są oświecone światła ? :kac: Napięcie a żarówkach należy mierzyć na pinach, na włączonym silniku, z włożonymi żarówkami. Napięcie przy którym żaróka świeci na 100% swoich możliwości to 13,2 V.

Efekt mało zauważalny bo masz kiepskie żarówki i reflektory. Zmiana 0,2 V mało widoczna, ale 0,5 już widać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości