Czy szukać nowego błotnika, czy "bawić się" z tym co jest i kleić żywicą w razie ewentualnych dziur?


Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
to zależy, jeżeli masz ubytek (czyli jest wgłębienie) to trzeba je uzupełnićBucus pisze:Czy zawsze się stosuje na blachę szpachle,
mozna go spolerować pastą polerską lub zeszlifować papoerem wodnym (gradacja min. 2000) tylko trzeba uważaćBucus pisze:Co zrobić jak przy malowaniu zrobi się zaciek (jak go zlikwidować)?
to tez zależy jaki odcień czerwonego lub grafitowego chce sie uzyskaćBucus pisze:Jaki kolor podkładu użyć pod czerwoną farbę, a jaki po grafit?
nie mam juz ale wiem że przez rok się nic nie działo z miejscami które robiłemNie jestem pewien czy masz jeszcze te II ale może wiesz o dalszych losach szpachli
mi nic się nie działo a jeździłem autem 9 miesięcymate64 pisze:I chciałbym sie dowiedzieć czy ci coś wylazło spod tego?
robsonic pisze:A ja mam takie pytanko... co jeśli po wykorzenieniu baboli druciarą, potraktowaniu blachy wytrawiaczem Brunox-Epoxy, no i gdzie trza zaszpachlowaniu Novolem uniwersal, auto zmoknie pod chmurką przed położeniem warstw podkład+baza+klar (nie będę miał dostępu do garażu przez 4 dni) ? Z tego co wyczytałem w temacie wiem tylko, że od wytrawienia do położenia podkładu nie przekraczać 3 dni. Niestety nie udało mi się kupić przed długim weekendem lakierów i będę musiał zakończyć I etap na szpachli. Poradźcie, czemu bardziej zaszkodzi wilgoć - Brunoxowi czy szpachli ? Czy jak te powierzchnie zmokną to muszę zacząć od nowa ?
Nie bawiłem się nigdy w lakiernika, ale Babolator i porady m.in. misiek10111 mocno mnie rozochociły do spróbowania sił w tej dziedzinie![]()
Pozdrawiam i udanego long weekenda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości