Tylny zderzak r32 , wydech

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

tyskiv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lis 23, 2011 18:26

Tylny zderzak r32 , wydech

Post autor: tyskiv6 » sob lut 11, 2012 18:35

Witam chciał bym założyć na tył zderzak od r32 , ale teraz mam wydech dedykowany do v6 z milltek z rurami po lewej stronie , i tu pytania :
1. Czy dokupić tłumik oryginalny z r32 taki http://allegro.pl/wydech-tlumiki-vw-gol ... 67973.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Kupić taki z ultera http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... olf-iv/364" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Czy do tego tłumiku który mam dołożyć po prawej stronie rurę i po lewej przerobić na jedną ?
4. Albo jakaś inna propozycja ?
Które z tych rozwiązań będzie najlepsze ?
I czy przez którąś z wyższych zmian czyli zmiana tłumika mogę odczuć spadek mocy . w serii było 204 konie a po dodaniu wydechu i dolotu 224 i potem program na 231



Awatar użytkownika
Phantom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 18:17
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Tylny zderzak r32 , wydech

Post autor: Phantom » śr mar 07, 2012 14:44

Witam.

Podpinam sie pod temat czy pod 1.8t moglbym taki tlumik przerobic ?
i czy bedzie spadek mocy?



Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Tylny zderzak r32 , wydech

Post autor: Domcioo20 » sob mar 10, 2012 15:33

Siema. Ja moge napisać wam cos o wydechu Ultera... Powiem tak. Wydech niczego sobie, mam taki sam u siebie, głos bardzo mi sie podoba, bo nie ejst za głośny i dopiero po redukowaniu, lub przy 3,5-4 tys obrotów jest na prawde fajnie. Ale co do montowania? Pozostawia sobie wiele do życzenia... Byłem pewny że będzie pasował P&P, ale nie. Pasuje ale do ori zderzaka, wtedy rurki wystaja pod zderzaczkiem, ale jesli chcecie istalowac go do zderzaka Rki, trzeba sie troszkę napracowac... Nic nie pasuje tak jak trzeba. Dosłownie nic! trzeba ciąć, dospawywać itp. Nawet jeśli udalo mi sie i koledze go wmontowac, trzeba było obcinac, i ustawiać koncówki tak, zeby były ładnie po srodku. Cena nie warta w ogole zachodu. Ja nie stety go zainstalowałem, ale jeśli wiedzial bym ze nic nie bedzie tam pasować dołozyl bym te 200czy 300zł i zlecił budowe komuś z kwasówki... Na pewno było by mniej orboty niż ciecie, spawanie i dorabianie wszystkiego do tego wydechu.

A jesli chodzi o ori, z tego co wiem nie zmieści sie do normalnego golfa, ponieważ kolo zapasowe jest w takim miejscu, że ori wydech po prostu nie wiedzie. jesli chcecie zaoszczedzić czasu, bbyc może kasy i nerwow radził bym budowanie wydechu na własną reke: )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości