A,B,C Lakierowania
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
A,B,C lakierowania
nie miałem na myśli włókna szklanego tylko twarda szpachel która w sobie już ma włókno, a podkład no tak jak robisz dla siebie to kładziesz a jak klient sobie życzy jak najtaniej ?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A,B,C lakierowania
wiem ja tez tylko pisałem skrótem. czyli chodzi na o to samoszypki pisze:nie miałem na myśli włókna szklanego tylko twarda szpachel która w sobie już ma włókno,
w każdym przypadku gdy była korozja lub gdy była spawana blacha daję odpowiedni podkład (z 2 stron!)szypki pisze:a podkład no tak jak robisz dla siebie to kładziesz
to nie robię !!! robię na materiałach dobrej jakości, zgodnie z technologią, jedyny przypadek gdy idę klientowi na rękę to gdy wyraźnie zaznacza ze nie życzy sobie cieniowania ! (bo tak to każdą pionową powierzchnię cieniuję) ale ja wtedy wyraźnie zaznaczam ze nie odpowiadam za drobną różnicę koloru jeśli taka wystąpi cene podaje i możemy zawsze coś po negocjować robie tak jak ja uważam że jest dobrze a jak klient chce tanio i byle jak to wypier... czyli odsyłam niech sobie jedzie gdzie indziej. Miałem już takich sporo bo gościu chciał tak tylko "podpicować" i każdego odesłałem.szypki pisze:a jak klient sobie życzy jak najtaniej ?
Na własną opinię sie bardzo długo pracuje ! a spieprzyć ją sobie można w moment.
Bo jak sie potem znajomy klienta zapyta gdzie to robileś bo już Ci rdza wychodzi to klient powie u kogo ale ze sam tak chciał i jak najtaniej to już sie nie przyzna
A,B,C lakierowania
a przed lakierowaniem np. całego auta podkład kładziesz na całe auto czy np. miejsca szpachlowane, i rysy itp.? Po reaktywnym lub epoksydzie ile tak mniej wiecej trwa ponowne wyjscie rdzy ?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A,B,C lakierowania
to zależyszypki pisze:a przed lakierowaniem np. całego auta podkład kładziesz na całe auto czy np. miejsca szpachlowane, i rysy itp.?
jeśli jest zmiana koloru to koniecznie odpowiedni podkład jeśli nie ma zmiany koloru to nie ma takiej konieczności tak samo jak lakierując elementy
podkład kładę tylko na miejsca naprawiane itp. wyjątkiem są zderzak przedni (jeśli lakieruje cały to na całość daję podkład ponieważ taki zderzak ma masę malutkich odbić od kamyków ) i tak samo w 90% maski grille czy lusterka.
Szkoda materiału by kłaść na całość jeśli nie ma takiej potrzeby.
wszystko zależy od tego jak doczyścisz podłoże i jakich materiałów używasz.szypki pisze:Po reaktywnym lub epoksydzie ile tak mniej wiecej trwa ponowne wyjscie rdzy ?
np 3 late temu robiłem sąsiadowi klapę w vw :/ skorodowana tak ze szyba odchodziła bo klej trzymał sie lakieru a pod nim była sama rdza
do dziś nic nie wyszło.
A,B,C lakierowania
kolego a możesz powiedzieć co mam zrobić wyszły mi dzisiaj zacieki na drzwiach, lakier 1K czyli bez szkła na to czarny półmat, zmatowac całe drzwi i kłaść od nowa czy tylko miejsce do poprawki ?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A,B,C lakierowania
lakier 1K ? ja to bym w ogóle czymś takim auta nie psikał ale jak już to zrobiłeś to zmatuj całe drzwi i od nowaszypki pisze:lakier 1K czyli bez szkła na to czarny półmat,
tylko na twardym klocku matuj te zacieki by sie wsio wyrównało
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A,B,C lakierowania
w chu.. i jeszcze trochę...Krzylu pisze:Panowie ile lakieru i klaru pojdzie na octavie 1 kombi??
jest wiele czynników które decydują od tego ile pójdzie tam lakieru
1 i najważniejszy to czy ten sam kolor czy zmiana i w ogóle jaki kolor
2 firma
3 rodzaj
4 czy wszystko w podkładzie (przy zmianie koloru np) czy tez tylko miejscowo
5 rodzaj pistoletu
6 umiejętności lakiernika
7 lakierowane wnęki czy tylko po górze
8 lusterka listwy i inne duperele ?
A,B,C lakierowania
w przypadku passata B5 poszło około 2l bazy i nieco ponad 1l bezbarwnego.
auta podobne gabarytowo więc myślę że i u Ciebo pujdzie może nieco mniejsza ilość z tego względu że On kładł w kilku warstwach lakier
auta podobne gabarytowo więc myślę że i u Ciebo pujdzie może nieco mniejsza ilość z tego względu że On kładł w kilku warstwach lakier
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn wrz 21, 2009 23:43
- Lokalizacja: Gdańsk
Pasowalność lakieru? Jakie ciśnienie ustawić?
Będę lakierował tylne błotniki w golfie 94r, chciałbym żeby lakier wyszedł jak najbardziej podobny do oryginału ( jest to niebieski metalik ) mam następujące pytania:
-czy próbka musi być pokryta podkładem czy może być goła blacha?
-ile warstw nałożyć na próbkę czy klar też?
-od jakiego ciśnienia zaczynać próbę?
-dorabiali mi lakier na wzorze klapki wlewu paliwa, a będę lakierował błotnik właśnie po stronie wlewu, pytanie czy klapke również lakierować?
-próbkę będę przyrównywał do sąsiedniego elementu czyli drzwi tylne, tyle że wiadomo drzwi są pokryte klarem, brać na to jakąś poprawkę? tzn np. próbka może być lekko jaśniejsza lub ciemniejsza?
-najlepiej niech ktoś opiszę jak sam robi taką próbę i czy warto ją robić?
To dopiero 3 auto które będę lakierował także chciałbym żeby wyszło trochę lepiej niż ostatnie, lakierowałem poprzednio opla astre również niebieski metalik i niestety wyszedł mi dużo ciemniejszy..
-czy próbka musi być pokryta podkładem czy może być goła blacha?
-ile warstw nałożyć na próbkę czy klar też?
-od jakiego ciśnienia zaczynać próbę?
-dorabiali mi lakier na wzorze klapki wlewu paliwa, a będę lakierował błotnik właśnie po stronie wlewu, pytanie czy klapke również lakierować?
-próbkę będę przyrównywał do sąsiedniego elementu czyli drzwi tylne, tyle że wiadomo drzwi są pokryte klarem, brać na to jakąś poprawkę? tzn np. próbka może być lekko jaśniejsza lub ciemniejsza?
-najlepiej niech ktoś opiszę jak sam robi taką próbę i czy warto ją robić?
To dopiero 3 auto które będę lakierował także chciałbym żeby wyszło trochę lepiej niż ostatnie, lakierowałem poprzednio opla astre również niebieski metalik i niestety wyszedł mi dużo ciemniejszy..
wiesz jak jest...
...a nie jest dobrze :)
...a nie jest dobrze :)
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Pasowalność lakieru? Jakie ciśnienie ustawić?
Tematy o lakierowaniu piszemy w A,B,C lakierowania.
Próbowałeś cieniowania na drzwiach?
Próbowałeś cieniowania na drzwiach?
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn wrz 21, 2009 23:43
- Lokalizacja: Gdańsk
Pasowalność lakieru? Jakie ciśnienie ustawić?
zadałem inne pytania... proszę Was o odpowiedź na nie
wiesz jak jest...
...a nie jest dobrze :)
...a nie jest dobrze :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości