[jetta2] Soczewka i xenon
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
[mk2] jetta soczewka i ksenon
Kumpel ma takie lampy, w wersji chrom. Są one na żarówki H7, nie xenon.
[mk2] jetta soczewka i ksenon
bongosm pisze:http://images44.fotosik.pl/244/524c0391e8a9be56m.jpg
oryginalne lampy jetta cena 800zł
Są brzydkie - takie moje zdanie.
Ja tam zaryzykuję i kupię dokładnie ten zestaw: http://allegro.pl/bixenon-soczewka-s2-d ... 75467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mało roboty a i na pewno będzie to dobrze świeciło.
Klosze pasowało by wypolerować na gładko i wygrawerować homologację.
Można się też pobawić i założyć samo poziomowanie, ale uważam, że jest to nie potrzebne.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
[mk2] jetta soczewka i ksenon
nie wkladaj czasami soczewki na zarnik d2s - poniewaz nie ma gotowych zestawow bixenonu.,,. sam mam z tym problem , jak chcesz wsadzac to np na h7 ; ) albo h4 najtansze rozwiazanie.
[Jetta2] Soczewka i xenon
Cena tego zestawu to jest przesada. Płacisz za napis "xenonowe" który zamawia to w chinach za parę zł. Na innych aukcjach są zestawy tego typu za 50% ceny z xenonowe.pl Ostatnio jeśli się nie mylę, taki sam zestaw wisiał na allegro za 289 zł - 2 soczewki, 2 palniki, klej, kable itp.
Po 2 montaż tego to nie jest taka super sprawa-często trzeba rozwiercać mocowanie żarówki, więc bezpowrotnie traci się możliwość włożenia jej do lampy.
Po 3 - często wymiana palnika w tej soczewce to katastrofa - albo palniki są niestandardowe albo trzeba rozklejać reflektor i wyciągać soczewkę, choć są też palniki standardowe, ale to trzeba sprzedawcy pytać. Tutaj mamy palnik 880, mało popularny, "amerykański". Ja widziałem taką soczewkę na H1. Po założeniu palnika i soczewki aby wymienić palnik trzeba było rozkleić reflektor.
Po 4 te soczewy nie mają rozkładu światła dla xenonu, czasem mają jakieś dziwne rozkłady tego typu _| zamiast _/---
Poniżej masz rozkład z takiego cuda:
Masz w nim odcięcie dla halogenów czyli __/ co powoduje że na zakrętach będziesz dawał ludziom po oczach. No chyba że dasz lampy nisko, wtedy masz efekt samoolśnienia, świecenie na 10 metrów przed auto a w deszczu miliony refleksów od mokrej nawierzchni.
Po 5 wybicie homologacji ci nic nie da. Jak gliniarz zmyślny to i tak dowód zabierze, a tych jest coraz więcej. Dodatkowo homologację musi mieć i reflektor i soczewka i źródło światła a na palniku takiej homo nie wybijesz.
EDIT
Ta firma:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=4689259" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma komplet soczewek bi za 289 zł, to samo co xenonowe w przystępnej cenie.
W przypadku żarówek H1 konieczne jest rozwiercanie mocowania żarówki.
Po 2 montaż tego to nie jest taka super sprawa-często trzeba rozwiercać mocowanie żarówki, więc bezpowrotnie traci się możliwość włożenia jej do lampy.
Po 3 - często wymiana palnika w tej soczewce to katastrofa - albo palniki są niestandardowe albo trzeba rozklejać reflektor i wyciągać soczewkę, choć są też palniki standardowe, ale to trzeba sprzedawcy pytać. Tutaj mamy palnik 880, mało popularny, "amerykański". Ja widziałem taką soczewkę na H1. Po założeniu palnika i soczewki aby wymienić palnik trzeba było rozkleić reflektor.
Po 4 te soczewy nie mają rozkładu światła dla xenonu, czasem mają jakieś dziwne rozkłady tego typu _| zamiast _/---
Poniżej masz rozkład z takiego cuda:
Masz w nim odcięcie dla halogenów czyli __/ co powoduje że na zakrętach będziesz dawał ludziom po oczach. No chyba że dasz lampy nisko, wtedy masz efekt samoolśnienia, świecenie na 10 metrów przed auto a w deszczu miliony refleksów od mokrej nawierzchni.
Po 5 wybicie homologacji ci nic nie da. Jak gliniarz zmyślny to i tak dowód zabierze, a tych jest coraz więcej. Dodatkowo homologację musi mieć i reflektor i soczewka i źródło światła a na palniku takiej homo nie wybijesz.
EDIT
Ta firma:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=4689259" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma komplet soczewek bi za 289 zł, to samo co xenonowe w przystępnej cenie.
W przypadku żarówek H1 konieczne jest rozwiercanie mocowania żarówki.
[jetta2] Soczewka i xenon
W H4 pasuje bez problemów, czyli np. do lamp z MK2.skaktus pisze:Po 2 montaż tego to nie jest taka super sprawa-często trzeba rozwiercać mocowanie żarówki, więc bezpowrotnie traci się możliwość włożenia jej do lampy.
W aukcji jest napisane, że można zastosować inne palniki np.D2S.
Dzięki za link, różnica w cenie kolosalna. Może wiesz gdzie kupić taki zestaw bez ringów?
[jetta2] Soczewka i xenon
Tutaj się mylisz. Opis znaczy tyle, że nie włożysz w tą soczewkę palnika D2S, tylko możesz włożyć w miejsce palnika D2S czyli np. do Reno Megane. W te soczewki wchodzi palnik 880, czyli amerykański standard. Taki palnik zastosowano tylko dlatego, że jest od dużo dłuższy niż standardowe H1, H7 itp. Dzięki temu, jest miejsce na gwint dla soczewki a świecąca bańka z gazem jest w stanie dojść do ogniskowej lustra.
Standardowo żarówka 880 / 881 wygląda tak:
Jak widać jest bardzo "wysoka" dzięki temu jak pisałem - jest dużo miejsca na gwint dla soczewki. Palnik 880 wygląda tak:
Jak widać - długość jego jest idealna do soczewek tego typu. Z tego co kojarzę 881 jest jeszcze dłuższy.
Musisz też pamiętać że musisz jakoś wykombinować światła postojowe. Do tego dochodzi wspomniana polerka klosza. Wiele tutaj nie zdziałasz i nie uzyskasz idealnej płaskiej powierzchni. Dzieje się tak dlatego że klosz nie jest płaski, tylko wygięty w łuk. Takie klosze ciężko się poleruje a i efekty są takie sobie. Niestety nie mogę znaleźć tematu z jednego forum, gdzie gość przerabiał reflektor, dał do polerowania klosze, odesłano mu je, z pięknie wyglądające, po zamontowaniu okazało się że linia odcięcia wygląda jak dale Dunaju...
Standardowo żarówka 880 / 881 wygląda tak:
Jak widać jest bardzo "wysoka" dzięki temu jak pisałem - jest dużo miejsca na gwint dla soczewki. Palnik 880 wygląda tak:
Jak widać - długość jego jest idealna do soczewek tego typu. Z tego co kojarzę 881 jest jeszcze dłuższy.
Musisz też pamiętać że musisz jakoś wykombinować światła postojowe. Do tego dochodzi wspomniana polerka klosza. Wiele tutaj nie zdziałasz i nie uzyskasz idealnej płaskiej powierzchni. Dzieje się tak dlatego że klosz nie jest płaski, tylko wygięty w łuk. Takie klosze ciężko się poleruje a i efekty są takie sobie. Niestety nie mogę znaleźć tematu z jednego forum, gdzie gość przerabiał reflektor, dał do polerowania klosze, odesłano mu je, z pięknie wyglądające, po zamontowaniu okazało się że linia odcięcia wygląda jak dale Dunaju...
[jetta2] Soczewka i xenon
skaktus, dzięki za przydatne informacje.
Szukałem na necie takiego zestawu bez ringów i widzę tylko w normalnej cenie te z ringami.
W ostateczności kupię te z ringami i zamiast nich dam jakiś pierścień pod kolor samochodu, no chyba że znajdę te odpowiednie.
Co do postojówek to chciał bym je zostawić w fabrycznym miejscu, no chyba, że soczewka je zakryje, to wtedy albo dam żaróweczkę pod soczewką albo w ostateczności za postojówkę będzie służył ring. Masz może jakiś dobry pomysł?
Czyli rozumiem, że klosz źle spolerowany. Także przed przyklejeniem klosza sprawdzę to dokładnie.skaktus pisze:po zamontowaniu okazało się że linia odcięcia wygląda jak dale Dunaju...
Szukałem na necie takiego zestawu bez ringów i widzę tylko w normalnej cenie te z ringami.
W ostateczności kupię te z ringami i zamiast nich dam jakiś pierścień pod kolor samochodu, no chyba że znajdę te odpowiednie.
Co do postojówek to chciał bym je zostawić w fabrycznym miejscu, no chyba, że soczewka je zakryje, to wtedy albo dam żaróweczkę pod soczewką albo w ostateczności za postojówkę będzie służył ring. Masz może jakiś dobry pomysł?
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 02, 2011 08:45
[jetta2] Soczewka i xenon
a chcesz grill na 2 lampy ? czy na 4 ? jak na 4 to mozesz postojowke wsadzic w srodkowe lampy ; )
[jetta2] Soczewka i xenon
Kolega chce to chyba do Jetty.
Ja bym dał kierunki albo do kierunkowskazów, albo używał ringu, ewentualnie zrobił tak, że soczewkę od tyłu podświetlał, jednak w tym momencie problem z wymianą żarówki, więc przydało by się diodowe postoje.
Jeśli będziesz to robił w lampie której odbłyśnika nie pomalujesz na czarno, nawiercasz na dole otwór, montujesz żarówkę tak żeby była widoczna i po wszystkim.
Ja bym dał kierunki albo do kierunkowskazów, albo używał ringu, ewentualnie zrobił tak, że soczewkę od tyłu podświetlał, jednak w tym momencie problem z wymianą żarówki, więc przydało by się diodowe postoje.
Jeśli będziesz to robił w lampie której odbłyśnika nie pomalujesz na czarno, nawiercasz na dole otwór, montujesz żarówkę tak żeby była widoczna i po wszystkim.
[jetta2] Soczewka i xenon
Nie, do Golfa mają iść soczewki, do zwykłych okrągłych lamp. Grill będzie na 2 lampy.
Lecz wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie jednak biały ring. Tylko pytanie, bo na bixenon wiem jaka ma być homologacja, ale czy na ring też musi być coś wybite?
Tak, odbłyśniki mają być srebrne, więc chyba zrobię postojówkę poniżej, tylko najpierw sprawdzę jak będzie ona oświetlała reflektor. O kierunkach myślałem długo, ale to jednak odpada bo mam kierunki ledowe.skaktus pisze:Jeśli będziesz to robił w lampie której odbłyśnika nie pomalujesz na czarno, nawiercasz na dole otwór, montujesz żarówkę tak żeby była widoczna i po wszystkim.
Lecz wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie jednak biały ring. Tylko pytanie, bo na bixenon wiem jaka ma być homologacja, ale czy na ring też musi być coś wybite?
[jetta2] Soczewka i xenon
Musisz mieć wybitą homo na bixenon, do tego musisz mieć określenie jasności w jakich się mieści soczewka,w regulacji EKG ONZ nr 37 masz opisane wymagania co do wielkości znaków itp. Homologacje znajdziesz na google. Do tego przydała by się homologacja do świateł pozycyjnych A02 wraz z numerami.
Znaki powinny być tłoczone a grawerowane widać że są zagłębiane, ale to już szczegóły. Dobry glina i tak się kapnie że coś nie tak bo osłona soczewki nie będzie idealnie dochodzić do lustra i tworzyć z nim całości. Po 2 nie trzeba być super obeznanym żeby wiedzieć że do MK2 nie było xenonu a to widać z daleka że auto kwadratowe i xenon Mi nawet żarówki chcieli wyciągać...
Do tego ubezpieczyciele jak sucze szukają wszystkiego co tylko się da żeby nie wypłacać odszkodowania itp a to znajdą odrazu
Znaki powinny być tłoczone a grawerowane widać że są zagłębiane, ale to już szczegóły. Dobry glina i tak się kapnie że coś nie tak bo osłona soczewki nie będzie idealnie dochodzić do lustra i tworzyć z nim całości. Po 2 nie trzeba być super obeznanym żeby wiedzieć że do MK2 nie było xenonu a to widać z daleka że auto kwadratowe i xenon Mi nawet żarówki chcieli wyciągać...
Do tego ubezpieczyciele jak sucze szukają wszystkiego co tylko się da żeby nie wypłacać odszkodowania itp a to znajdą odrazu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości