Zegary

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Omnadren
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sty 01, 2010 19:00
Lokalizacja: Śląsk

Zegary

Post autor: Omnadren » pn sty 04, 2010 14:27

W moim autku mam zegary z predkosciomierzem, stanem paliwa, ciecza i zegarem analogowym, chcialbym zastapic zegar analogowy obrotomierzem z zegarem cyfrowym i teraz mam pytanie - czy sa tam podciagniete jakies kable do obrotomierza? Jesli nie to jakby mozna sie za to zabrac? I jeszcze jedno pytanie - czy konieczne jest kupowanie zegara w calosci czy jakis inny sposob jest?
Szukalem na forum, ale niestety nic nie znalazlem na ten temat.

Zeby nie zakladac nowego tematu i nie robic spamu - spalila mi sie ta dioda sluzaca jako latarka przy kluczyku, probowalem zamontowac taka z zapalniczki, ale chyba potrzebuje wiekszego napiecia, dostane gdzies taka diode, zeby to wszystko smigalo?



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » pn sty 04, 2010 14:52

Omnadren pisze:Szukalem na forum, ale niestety nic nie znalazlem na ten temat.
Coś słabo szukałeś bo na forum jest od groma tematów o zegarach....musisz mieć drugie zegary z taką sama skalą prędkośc i tylko to i muszą być od benzyny do benzyny...poszukja dobrze tematów jest multum.....

[ Dodano: 04 Sty 2010 13:53 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19062 pierwszy lepszy z boku wszystko Ci powie.....


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Omnadren
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sty 01, 2010 19:00
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Omnadren » pn sty 04, 2010 16:16

Na pewno nic poza taka sama skala predkosci i tym, ze do silnika benzynowego musi byc z silnika benzynowego? Bo doczytalem odnosnie DPN i jestem w kropce :kac:



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » pn sty 04, 2010 16:57

Wystarczy Ci tylko taka sama skala i motor i będzie Ci ładnie działać....osobiście polecam szukać nowszych zegarków mają juz ładniejsze kontrolki....


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Omnadren
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sty 01, 2010 19:00
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Omnadren » pn sty 04, 2010 17:03

Dorwalem cos takiego:
http://allegro.pl/show_item.php?item=87 ... s%C5%82any.

Moze byc?
Predkosc sie zgadza z ta co mam na liczniku w aucie.

Zadalem tylko pytanie czy to z silnika benzynowego i jaki przebieg.

[ Dodano: 04 Sty 2010 16:04 ]
I po czym ewentualnie poznac czy to nowsze zegary czy nie? No bo tu nawet nie jest podswietlone to ciezko stwierdzic :chytry:
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 17:05 przez Omnadren, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » pn sty 04, 2010 17:27

To są zegary do benzyny diesle mają niższy zakres oborotów i kontrolke od świec żarowych... i to są nowsze zegary bo starego typu mają emblematy kontrolek widocze a te juz nie...
EOT dość dobra cena za te zegarki


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
krzywy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: pn cze 18, 2007 22:48
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: krzywy » pn sty 04, 2010 17:52

Te zegary co masz teraz też mają obrotomierz, tylko że elektroniczny, włóż kluczyk do stacyjki, wciśnij przycisk od kasowania kilometrów (cały czas trzymaj), włącz zapłon, wyłącz zapłon i po ponownym przekręceniu stacyjki powinno wskoczy "1", przełączaj przyciskiem aż dojedziesz do "7" i odpal auto, po tym zabiegu powinieneś mieć na tym elektronicznym wyświetlaczu obroty :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117171&start=0][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

Omnadren
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sty 01, 2010 19:00
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Omnadren » pn sty 04, 2010 17:59

A to czytalem na forum na ten temat, ale wiesz, jakos wole miec wskazoweczke przed soba :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 02:47 przez Omnadren, łącznie zmieniany 1 raz.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr sty 06, 2010 10:14

ZEGARY OD DIESLA NIE BĘDĄ PASOWAĆ NAPEWNO, ROBIŁEM U SIEBIE PATENT W DRUGĄ STRONĘ, ZEGARY OD BENZYNY Z OBROTOMIERZEM W MIEJSCE TYCH OD DIESLA Z ZEGARKIEM, I ZARAZ PO ODPALENIU OBROTOMIERZ ZAMYKAŁ SZAFĘ I TAK JUŻ ZOSTAŁ
A KONTROLKE OD ŚWIEC ŻAROWYCH MOŻNA PRZEŁOŻYĆ I BĘDZIE OK
A MOŻE MA KTOŚ PATENT CO ZROBIĆ ŻEBY DAŁO SIĘ ZAŁOŻYĆ ZEGARY OD BENZYNKI DO DIESLA???



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » śr sty 06, 2010 10:33

A primo nie piszemy z CapsLockiem na forum....
B primo po co kąbinować z zegarami jeżeli do mk3 jest multum zegarków do jakiej tylko wersji silnikowej chcesz........


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr sty 06, 2010 10:36

1-przepraszam za capslooka
2-mam akurat zegary takiego typu, leżą na półce, więc po co kupować inne
aczkolwiek pewnie najprościej będzie tak zrobić... :bigok:



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » śr sty 06, 2010 10:44

tovdi1 pisze:2-mam akurat zegary takiego typu, leżą na półce, więc po co kupować inne
aczkolwiek pewnie najprościej będzie tak zrobić...
Tak najlepiej zrobić te sprzedaj i kup odpowiednie :bigok:


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
jungu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw paź 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: jungu » śr sty 06, 2010 15:40

tovdi1 pisze:ZEGARY OD DIESLA NIE BĘDĄ PASOWAĆ NAPEWNO
mogą pasować pod warunkiem że są elektroniczne (takie bez słupka przy "0")
wtedy wszystko idzie z odczytów na czujnikach ... ja takie założyłem z diesla (miałem 20-220 i zegar, a założyłem 0-220 i obrotomierz) wszystko chodziło elegancko i nie przekłamywało.


[img]http://i11.photobucket.com/albums/a161/jungu/MKIII.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr sty 06, 2010 17:09

jungu pisze:
tovdi1 pisze:ZEGARY OD DIESLA NIE BĘDĄ PASOWAĆ NAPEWNO
mogą pasować pod warunkiem że są elektroniczne (takie bez słupka przy "0")
wtedy wszystko idzie z odczytów na czujnikach ... ja takie założyłem z diesla (miałem 20-220 i zegar, a założyłem 0-220 i obrotomierz) wszystko chodziło elegancko i nie przekłamywało.
dobra podpowiedź, dzięki :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości